EGİAD A Cullaburazione di Trendyol hè fatta

A cooperazione verad trendyol si svolge
A cooperazione verad trendyol si svolge

Trendyol hè unu di i più grandi siti di e-commerce in Turchia, chì hà sappiutu entre in a vita cummerciale di i cunsumatori di tutte l'età è da tutti i settori di a vita almenu una volta, hà fattu un nome per ellu stessu nantu à e social media cù e so grandi campagne. , è furnisce un flussu di ligame à l'influenzatori di e social media. EGİAD - Era l'invitatu di l'Associu di i Giovani Imprenditori di l'Egeu. À l'avvenimentu, induve u membru di u Cunsigliu Esecutivu di Trendyol Ozan Acar è u Direttore di u Mercatu di Trendyol Özkan Çokaygil eranu parlanti, e pussibuli cullaburazioni trà e duie istituzioni è i cunsiglii di e-commerce sò stati valutati. in cunversazione EGİAD Hè statu decisu chì un accordu speciale puderia esse fattu per i so membri.

Trendyol, a piattaforma di shopping online fundata da l'imprenditore Demet Mutlu in u 2009 è attualmente hà 18 milioni di membri attivi, ispira parechji imprenditori cù a so storia di successu. Fundatu da Demet Mutlu in u salottu di a so casa 11 anni fà, Trendyol hà righjuntu livelli record oghje cù u so numeru di seguitori è i tassi di visitatori in cundizioni pandemiche. Trendyol, chì si dice chì hà furnitu più di 750 milioni di TL di supportu finanziariu à i so fornituri finu à a data, hà spartutu u so prucessu di successu è e suttilità di e-commerce cù i ghjovani affari. EGİAD Sicritariu Generale Prof. Dr. L'avvenimentu in linea, moderatu da Fatih Dalkılıç è cuminciatu cù u discorsu d'apertura di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Mustafa Aslan, hà discututu i cambiamenti strategichi in i campi cummerciale in u cambiamentu di e cundizioni di u mondu, i tendenzi di i cunsumatori è i sviluppi tecnologichi in u cummerciu.

EGİAD U presidente Aslan hà dichjaratu chì l'aumentu di u cumerciu elettronicu hè ghjuntu à un puntu chì ùn pò esse trascuratu per via di l'impattu di coronavirus nantu à l'ecunumia, è hà dettu: "Per prutege noi stessi da u periculu di u virus, avemu cuminciatu à fà acquisti tali. cum'è vestiti, mobili è cusmetichi, cumprese i nostri bisogni alimentari, in linea. Qualchidunu di noi puderia avè benefiziu di sti opportunità prima, ma avà sta tarifa hè abbastanza grande. Ancu se i picculi imprese anu cuminciatu à esse affettati negativamente da e restrizioni, hè pussibule dì chì a densità di l'imprese chì furnisce servizii di e-commerce hè aumentata. In breve, à questu puntu pudemu dì chì l'epidemie di coronavirus hà un impattu menu negativu nantu à l'imprese di e-commerce s'ellu gestiscenu bè i so servizii. "Oghje, riceveremu cunsiglii da a squadra Trendyol nantu à cumu pudemu participà à sta piattaforma, u nostru scopu hè di inizià una cullaburazione cummerciale", disse.

Nutendu chì a chjave per eliminà l'effetti negativi di u prucessu pandemicu nantu à l'ecunumia è esce da a crisa hè attraversu u cummerciu elettronicu, Aslan hà dettu: "Pensu chì u cumerciu elettronicu hè un sistema assai benefiziu per l'imprese è i clienti. Mentre chì i cunsumatori ponu accede à i prudutti chì volenu à prezzi più accessibili in questa zona, l'imprese ponu ancu sceglie l'e-commerce perchè reduce u costu un pocu più. "L'abitudini di shopping cambiaranu cù Covid-19, a ghjente vulerà prudutti in un modu più cuntrullatu, più veloce è più igienicu, chì aumenterà u voluminu di u mercatu", disse. U membru di u Cunsigliu Esecutivu di Trendyol, Ozan Acar, hà dichjaratu chì e-commerce hà dimustratu à e persone chì era un canale induve puderanu respira durante u prucessu pandemicu. Acar hà dettu: "U nostru populu hà fattu un bonu usu di stu canale. L'e-Commerce hè cresciutu à un ritmu inesperu rapidu. In fatti, l'E-Commerce hè un spaziu chì cresce inseme cù e PMI. Di sicuru, ci deve esse un putere di pruduzzione daretu perchè l'impurtante hè di pudè pruduce. Quandu guardemu a piattaforma Trendyol, u 95 per centu di e vendite sò PMI. Avemu da vede cusì cusì: Se u fatturatu di Trendyol hè in crescita, significa chì u fatturatu di e PME hè ancu in crescita. E nostre PMI chì cumincianu à e-commerce mandanu i so prudutti à i cunsumatori domestici, si migliurà intantu, è poi espansione à l'esteru. Hè per quessa chì e PMI devenu esse implicate in u prucessu di e-Commerce per u futuru di e so cumpagnie. Sembra chì in u periodu à vene, i cunsumatori scuntrà micca solu i so bisogni di merchenzie, ma ancu i so bisogni in altri spazii in Internet. Questu serà benefica per l'ecunumia turca. Avemu vistu chì l'imprese digitali sò e cumpagnie chì crescenu più veloce. A digitalizazione hè impurtante per chjude u gap economicu in a nova era. Se ci hè un mercatu, ci hè una opportunità per a crescita, a digitalizazione furnisce questu. L'e-commerce sustene e PMI aprendu à u mercatu è aumentendu l'efficienza. "Elimina ancu e differenze di sviluppu regiunale".

U Direttore di u Mercatu di Trendyol, Özkan Çokaygil, hà dichjaratu quantu hè grande una cartera di e-commerce cù tassi numerichi. Nutendu chì 1 mila prudutti sò stati venduti durante u periodu di 200 ora di u seminariu in linea, Çokaygil hà valutatu in dettaglio i figuri di e-commerce annuale è i paraguni numerichi in Turchia è i paesi sviluppati. Enfatizendu chì mentre ci era una crescita di u cummerciu di 2019 per centu in 3, u cummerciu elettronicu hè cresciutu di 15 per centu, chì currisponde à 3.5 trilioni di dollari, Çokaygil hà ancu datu a bona nova chì Trendyol serà in Izmir in 2021. U Direttore di u Mercatu di Trendyol, Özkan Çokaygil, hà continuatu e so parolle cusì: "U volume di e-commerce in u mondu hè previstu di cresce di 2020 per centu trà 2023-56. Trà i stessi anni, u voluminu di e-commerce di Turchia hè previstu di cresce da 180 per centu. Questa crescita serà 3 volte più veloce chì in u mondu. 2018 milioni di prudutti sò stati venduti in 11, 2019 milioni in 35 è più di 2020 milioni in 55. 5 donne di 4 sò in Trendyol. "Hè trà i capi di u settore cù u 60 per centu di e donne è u 73 per centu di shopping trà u gruppu di età 18-35", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*