A nova Renault Zoe hè in vendita in Turchia cù un prezzu speciale per dicembre

A nova Renault Zoe hè in vendita in Turchia cù un prezzu speciale in dicembre
A nova Renault Zoe hè in vendita in Turchia cù un prezzu speciale in dicembre

A terza generazione di u novu Renault ZOE, chì hè a vittura elettrica più preferita in Europa, chì offre una gamma più larga, più cunfortu di guida, efficienza energetica di prima classe è diversità di carica, hè andata in vendita cù un prezzu scontu di 349.900 XNUMX TL per dicembre.

A terza generazione di ZOE, u flagship di Renault, u pioniere di a tecnulugia di i veiculi elettrici, hè nantu à e strade di Turchia. Presentatu per a prima volta à u Salone di l'Automobile di Parigi in u 2012, ZOE hè una tappa impurtante per a strategia di sviluppu di i veiculi elettrici di a marca, cù più di 60 premii in tutta l'Europa. Capace d'alimentà finu à 22 kW da ogni terminale AC (corrente alternante), ZOE hè statu u veiculu elettricu più veloce in i punti di ricarica publica da u lanciu di a so prima generazione.

U pruduttu di più di 30 mila persone, da l'ingegneria à l'assemblea è e rete di vendita, u Novu ZOE offre una gamma di finu à 395 chilometri in u ciclu WLTP (Procedura di Test di Vehicle Light Compatibile Globalmente) è un tempu di carica più brevi grazie à i so 52 kWh. batteria chì pò esse caricata cù corrente diretta (DC). Cum'è un pruduttu di a sperienza di u Gruppu Renault di più di 10 anni in u campu di a mobilità elettrica, a vittura aumenta u piacè di guida cù u so mutore di 80 kW; U Modu B include innovazioni cum'è e-shifter, frenu di stazionamentu elettricu cù funzione auto-hold, unità di carica wireless. Modu B, chì guasi ùn esige micca u cunduttore à utilizà u pedale di frenu, permette à u veiculu di rallentà quandu u cunduttore piglia u pede da u pedale di l'acceleratore, mentre chì l'e-shifter rimpiazza a leva di cambio meccanica per diversi modi di guida. Offrendu una sicurezza aumentata à i so utilizatori inseme cù tutte l'innuvazioni chì hà, u Novu ZOE hà ancu assai Sistemi d'Assistenza Avanzata di Conduzzione (ADAS).

In più di u so mutore 100% elettricu, 100% materiali sintetici riciclati sò stati utilizati in u New ZOE, chì hè pruduttu da materiali amichevuli di l'ambiente, cumprese e parti visibili in u compartmentu di u passageru. A vittura, chì hà a più grande zona di u sediu posteriore in a so classe, offre ancu un grande volume di bagaglii di 338 litri à i so utilizatori.

Novu ZOE

"U novu ZOE ci rinfurzarà in u mercatu crescente di veiculi elettrici"

Enfatizendu chì u Gruppu Renault mantene a so pusizione di punta in u campu di i veiculi elettrici, u direttore generale di Renault MAİS, Berk Çağdaş, hà dettu:

"ZOE, chì hè u puntu di riferimentu in u mercatu di i veiculi elettrici, tene u titulu di a vittura elettrica più venduta in Europa cù più di 84 mila unità in u periodu di ghjennaghju à nuvembre. Semu felici di presentà a nova generazione di ZOE, chì hè unu di i primi mudelli chì vene in mente quandu si tratta di vitture elettriche in u nostru paese, cù i cunsumatori turchi. A terza generazione ZOE eleva ancu più u listinu cù e so caratteristiche cum'è una nova faccia più moderna è attraente, una gamma aumentata, tecnulugii chì aumentanu a sicurezza è u cunfortu di guida, una diversità di carica senza rivali, un'efficienza energetica di prima classe, un design interiore di qualità è orientatu à u riciclamentu. . Speremu chì e vitture elettriche cum'è a nova ZOE, chì offre tuttu ciò chì u cunsumadore aspetta da una vittura, rinfurzà u nostru putere in u mercatu in crescita ".

Disegnu esterno caratteristiche

In u novu ZOE, e linee morbide di a generazione precedente sò rimpiazzate da un disignu caratteristicu chì attrae l'attenzione è offre una zona di seduta più grande. U paraurti frontale cumplettamente riprogettatu presenta luci di nebbia circundati da dettagli cromati. A nova forma di u paraurti dà à u trenu un novu aspettu, cù dettagli cromati nantu à a griglia è intornu à i fanali di nebbia. I novi diffusori frontali migliurà a circulazione di u flussu d'aria di u veiculu. Questu cuntribuisce significativamente à l'aerodinamica di u Novu ZOE. U logu di diamante Renault, circundatu da una linea blu, nasconde cù successu u socket di carica. I fari 100% LED di i novi ZOE presentanu l'attrattiva C-forma di tutti i novi mudelli Renault.

U novu ZOE offre 6 opzioni di culore diffirenti, cumpresu u blu Bosphorus, à i so utilizatori.

Tecnulugie chì prumove l'esperienza di l'utilizatori

In u novu ZOE, u pannellu di guida riprogettatu, a cunsola funziunale, u sistema di infotainment è u materiale internu morbidu cù una texture matte cuntribuiscenu à l'atmosfera elegante è cunfortu in u veiculu. Tutti i sistemi, da l'aiuti di guida à u display di u cunduttore di 10 inch, u sistema di infotainment Renault EASY LINK è u novu Mode B, sò pensati per fà a guida di ogni ghjornu più faciule è piacevule.

Offrendu un display di u driver di 10 inch cù una risoluzione è funziunalità senza rivali in a so classe, u novu ZOE cuntrolla ancu i paràmetri principali di u veiculu, da diversi aiuti di guida à persunalizà i culori nantu à u display di u driver di 7 inch, grazia à u so touchscreen di 10 inch. chì corre longu a cunsola centrale.

Disegnu interiore orientatu à a qualità è u riciclamentu

A natura ecologica di u novu ZOE va oltre u so mutore 100% elettricu. A vittura cuntene 100% materiali sintetici riciclati, cumprese parti visibili in u compartmentu di i passageri, cum'è tappezzeria fatta secondu i principii di riciclamentu è parti di polipropilene riciclatu. U novu ZOE prupone tappezzeria fatta da 100% tela riciclata. Stu tessulu di tappezzeria hè fattu da buttigli di plastica (PET) è scarti di tela (reste di tela da u tagliu di tessuti novi).

Hè ancu risponde à i bisogni di a famiglia

Grazie à a piccula impronta di u trenu propulsore, i passageri di u sedile posteriore di u novu ZOE ponu gode di u più grande spaziu di sedile posteriore di a so classe. U troncu di 338 litri è i sedili pieghevoli aumentanu ancu a capacità di trasportu. U novu ZOE risponde à tutti i bisogni di una famiglia cù i so spazii di vita è di usu.

Senza rivali in varietà di carica

U novu ZOE hè dotatu di una batteria ZE 395 da 52 kWh chì offre una autonomia di finu à 50 chilometri in u ciclu WLTP. Cù a terza generazione di a vittura, in più di l'opzioni di carica di corrente alternata chì ponu esse usate in casa o in strada, u veiculu offre avà una opzione di carica rapida di corrente diretta.

Capace d'alimentà finu à 22 kW da ogni terminale AC (corrente alternante), u ZOE hè diventatu u veiculu elettricu di carica più veloce in punti di ricarica publica da u lanciu di a so prima generazione. L'unità di carica Caméléon permette à ZOE di offre sta varietà. Invece di utilizà dui circuiti elettrici separati per a carica è a guida, Renault hè capaci di utilizà e stesse unità elettroniche per i dui prucessi, chì furnisce una carica flexible à pocu costu.

U novu ZOE hà avà un controller di carica cuncepitu DC. Questa unità di cuntrollu di carica nova è cumpletamente Renault, muntata à mezu à a batteria cù u sistema di trasmissione di energia elettrica, permette à u veiculu di carricà cù 50 kW à i terminali DC.

Efficienza energetica di prima classe

In più di l'aumentu di a capacità di a bateria ZE 50, alcune ottimisazioni fatte in u disignu di u veiculu per aumentà l'efficienza energetica ghjucanu ancu un rolu maiò in a gamma aumentata di u novu ZOE. U novu ZOE offre unu di i migliori rapporti di capacità di a bateria à varieghja in u mercatu. Ogni frenu cù u novu ZOE cuntribuisce à carica a batteria cunvertisce l'energia cinetica in energia elettrica. L'usu di un sistema di frenu disaccoppiatu permette u frenu regenerativu per esse più efficace, à u cuntrariu di u sistema meccanicu equipatu di frenu di discu, chì dissipa l'energia in forma di calore.

Piacere di guidà senza compromette a sicurità

L'architettura elettrica di u veiculu hè stata completamente riprogettata per accoglie u cluster di strumenti digitale standard è parechji Sistemi Avanzati di Assistenza à u Conducente (ADAS). U sistema di illuminazione 100% LED offre 75% più luminosità di l'illuminazione alogena cù u stessu cunsumu d'energia.

U novu ZOE vene cun un novu modu di guida chì ùn lascia quasi micca bisognu à u cunduttore per aduprà u pedale di frenu. Quandu u modu B hè attivatu, u veiculu rallenta assai più rapidamente appena u cunduttore libera u pedale di l'acceleratore. U Modu B rende particularmente faciule di guidà in cità o in trafficu lento.

Ancu s'ellu u New ZOE ùn manca una scatula di trasmissione è embrague per via di u so mutore elettricu, hà sempre una leva di cambio per selezziunà a retromarcia o cambià trà e diverse modi di guida. A leva di cambio meccanica hè stata rimpiazzata da "e-shifter".

U frenu di stazionamentu elettricu cù a funzione di mantenimentu automaticu elimina a necessità di attivà u frenu di stazionamentu prima di abbandunà u veiculu o quandu partenu in pendii. Cusì, l'ergonomia di guida aumenta. L'absenza di una leva di frenu di parcheghju, invece, porta u cunfortu à un livellu più altu aprendu spaziu supplementu in a cunsola centrale è permette a piazza di un caricatore di smartphone wireless.

In più di tutti questi, u novu ZOE hè statu rinfurzatu cù sistemi cum'è (TSR) Traffic Sign Recognition System, (AHL) Funzione automatica High / Low Beams, (LDW) Lane Tracking System, sensori di parcheghju davanti è posteriore, è vista posteriore. camera. porta a sicurità è u piacè di guida inseme cù l'utilizatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*