A produzzione di massa di u Trenu Elettricu Naziunale principia

A produzzione di massa di u trenu naziunale di treni elettrici principia
A produzzione di massa di u trenu naziunale di treni elettrici principia

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia, hà dettu: "A produzzione di u Trenu Elettricu Naziunale, u nostru prughjettu chì ci rende tutti fieri, hà iniziatu. In a prima mità di 2020, avemu principiatu a pruduzzione in massa di 2 sette, i prototipi di quale sò stati messi nantu à i rails, in 2021. A tarifa di località in u nostru prughjettu hà righjuntu u 60 per centu. Avemu u scopu di aumentà a rata di domesticità à 80 per centu in a produzzione di massa ". disse.

In visita à a Direzzione Regionale di TÜRASAŞ Sakarya, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione à a stampa. Istanbul ÇerkezköyRicordendu chì 42 cuntenituri carichi di articuli bianchi chì partenu da Istanbul sò stati mandati in Cina, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru trenu hè per ghjunghje in Kayseri avà. Ancu s'è certi di noi ùn sò micca assai cuntenti di questu, quelli chì ùn ponu micca piglià a nostra Turchia in via di sviluppu, crescente è più forte, sempre lanceranu e so calunnie. Da dumane, u nostru trenu lascià u nostru paese è cuntinuerà u so viaghju in Cina, chì duverà 12 ghjorni.

"Iniziemu a produzzione di massa in 2021"

Ricordendu chì TÜRASAŞ, chì face chì tutti quelli chì anu dedicatu u so core à a bandiera è u paese fieru, hà riunitu TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ è TÜDEMAS sottu u so tettu pocu fà, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì TÜRASAŞ hè una di e cumpagnie principali in l'industria di i sistemi ferroviari di u paese. cù a so sperienza di più di 100 anni in u settore di a ferrovia è vicinu à 4 una manpower qualificata, disse chì era un grande rappresentante. Karaismailoğlu hà dettu: "A pruduzzione di u National Electric Train Set, u nostru prughjettu chì ci rende tutti fieri, hà iniziatu. In a prima mità di u 2020, avemu principiatu a pruduzzione in massa di 2 setti, i prototipi di i quali sò stati messi nantu à i binari, in 2021.

"Produceremu l'equipaggiu di u sistema ferroviariu per u mondu cù TÜRASAŞ è e nostre cumpagnie domestiche cù capitale naziunale"

Ricordendu u Prughjettu Gaziray di 32 veiculi di a Municipalità di Gaziantep, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "TÜRASAŞ hà vintu l'offerta di sistemi ferroviari. Spergu chì TÜRASAŞ cuntinueghja à pruduce i veiculi in u settore di u sistema ferroviariu in u nostru paese. U nostru paese hè diventatu un paese chì produce, sviluppa è esporta a so propria tecnulugia in sistemi ferroviari. Inseme cù TÜRASAŞ è e nostre cumpagnie domestiche cù capitale naziunale, pruduciemu equipaghji di u sistema ferroviariu per u mondu.

"TÜRASAŞ principia a produzzione di prototipu di u Trenu Naziunale Suburbanu in 2021"

Dichjarà chì TÜRASAŞ hà da principià a produzzione di prototipu di u Trenu Naziunale Suburbanu in 2021, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i studii di cuncepimentu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità cù una velocità di 225 km / h continuanu in 2021. Karaismailoğlu hà dettu: "I travaglii di cuncepimentu è di fabricazione di u primu prototipu di u Prughjettu Naziunale di Treni Elettrici in u scopu di Prughjetti Naziunali è Naziunali sò stati finiti quì, in a nostra Direzzione Regionale TÜRASAŞ Sakarya. A tarifa di località in u nostru prughjettu di u Trenu Elettricu Naziunale hà righjuntu u 60 per centu. Avemu u scopu di aumentà a rata di domesticità à 80 per centu in a produzzione di massa ", disse.

"Quelli chì ùn ponu micca piglià a nostra Turchia in via di sviluppu, di crescita è di rinfurzà, lanceranu sempre e so calunnie"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i treni in e fruntiere di Turchia anu avà ghjuntu à l'Europa è a Cina cù Marmaray, è per a prima volta in Istanbul cù a cerimonia tenuta u venneri 4 dicembre. ÇerkezköyEllu hà ricurdatu chì 42 cuntainer carricu di i prudutti bianchi chì partenu da Turchia sò stati mandati in Cina. Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru trenu hè per ghjunghje in Kayseri avà. Ancu s'è certi di noi ùn sò micca assai cuntenti di questu, quelli chì ùn ponu micca piglià a nostra Turchia in via di sviluppu, crescente è più forte, sempre lanceranu e so calunnie. Da dumane, u nostru trenu lascià u nostru paese è cuntinuerà u so viaghju in Cina, chì duverà 12 ghjorni.

Dopu u so discorsu, u Ministru Karaismailoğlu hà fattu esami à a Direzzione Regionale TÜRASAŞ Sakarya; ricevutu infurmazione da l'autorità nantu à u travagliu fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*