Avvisu di Crime di Evasione Fiscale Per l'annunzii di Social Media

L'annunzii di e social media ponu custituiscenu un crimine di evasione fiscale
L'annunzii di e social media ponu custituiscenu un crimine di evasione fiscale

Caccia. Emre Avşar Avvisa Fenomeni è Cumpagnia di i Social Media; "Pudete fà evasione fiscale, pudete esse amminatu per violazione di a lege di a cumpetizione di publicità!"

Unu di l'Avucati di u Prof. Law Firm, Atty. Emre Avşar hà avvistatu influenzatori, fenomeni è celebrità chì publicità cù i so seguitori nantu à i canali di e social media. Cumpresu e cumpagnie chì anu fattu l'annunzii in questi avvisi, Atty. Emre Avşar, attinendu l'attenzione à u Regolamentu nantu à a Publicità Commerciale è e Pratiche Commerciali Sleali, hà parlatu di e pratiche sbagliate in i canali di i Social Media in quantu à a pruibizione di publicità è à a violazione di a lege di procedura fiscale.

Attraversu "storie" di corta durazione, avemu tistimuniatu chì e celebrità dirigenu a ghjente à cumprà da sti ligami dendu una "percezione di u cunsumadore" spartendu "ligami", chì sò l'estensioni di u situ web di u produttu o serviziu, invece di publicità apertamente nantu à i social. media. Siccomu questu scopu di fà pupularità à una marca, un serviziu o un pruduttu utilizendu a pupularità di celebrità, serà sicuramente sottumessu à l'impositu di u redditu perchè hà u statutu di "publicità", vale à dì "attività cummerciale". Se questi guadagni ùn sò micca tassati, pò purtà à e marche è à e celebrità di e social media per affruntà grandi penalità. In altre parolle, hè assai prubabile chì ancu u Crime d'Evasione Fiscale accadirà.

In fatti, un gruppu d'utilizatori di e social media chì dicenu chì l'Influencers furniscenu prufitti inghjusti è senza tasse cù una campagna nantu à questu sughjettu, cuminciaru à lagnà à CIMER urganendu una campagna di firma.

Caccia. L'affirmazioni è l'espressioni di Emre Avşar sò i seguenti; "Oghje, a publicità è u marketing tradiziunale sò stati rimpiazzati da u sviluppu di i media interattivi, in particulare e rete suciale. YouTubeAvemu vistu applicazioni cum'è queste, in particulare Twitter, Instagram, Facebook è TikTok. Unu di i mutivi più grande per questu hè chì e marche ponu ghjunghje à un publicu più largu nantu à e social media è sò relativamente menu costu è menu laboriosi cà l'attività di publicità tradiziunale cum'è cartelloni, brochures è publicità TV.

Sviluppà una strategia di publicità integrata cù a trasfurmazioni digitale, marche cù milioni di seguitori, abbonati, celebrità, YouTubePreferiscenu r, atleti è influenzatori per publicità i so prudutti o servizii. In fattu, queste persone sò capaci di guadagnà una quantità significativa di ingressu per mezu di e social media, chì hè utilizatu cum'è un canale di cumunicazione.

Di sicuru, ùn ci hè nunda di male à fà un tali publicità. In ogni casu, mentre prumove u pruduttu, ùn pudemu micca dì chì hè ghjustu per queste persone per agisce cum'è s'ellu si trattava di un postu di media suciale normale, senza fà una dichjarazione cum'è "sponsored" o "prumuzione di u produttu" in i so propri posti, in u so postu. posti o in una zona visibile.

Quandu guardemu l'esempii in i paesi sviluppati, vedemu chì e celebrità chì postanu in questu modu definite chì u postu hè un "cuntenutu di publicità" in a parte di descrizzione di u postu. Ancu s'è sta situazione hè guvernata da un regulamentu in u nostru paese, sfurtunatamenti, l'annunzii sò spartuti cum'è s'ellu fussi un postu normale. Dunque ùn ci hè micca menzione di publicità.

Sicondu u Regolamentu di Publicità Commerciale è Pratiche Commerciali Sleali di data 01.01.2015 è numeratu 29232, deve esse chjaramente dichjaratu chì ci hè un cuntenutu di publicità in i posti publicati in Internet. Ci sò ancu penalità serii per ùn avè micca rispettu questu.

Ancu s'ellu ci sò certi motivi per questu, u mutivu più impurtante hè di evità a tassazione di i rivenuti di publicità ottenuti in u scopu di a Legge Fiscale.

In ogni casu, deve esse cunnisciutu chì i rivenuti ottenuti per mezu di e social media, secondu a Legge di l'Imposu di u Rendimentu N ° 193; Hè cunsideratu cum'è "guadagnazione cummerciale".

In altri palori, u numeru di seguitori è a popularità di e celebrità di e social media è l'effettu chì anu nantu à u pruduttu sò fatti cù l'intenzione di guadagnà popularità per quellu pruduttu o serviziu. Indipendentemente, tali posti sò posti chì mostranu chjaramente l'ingressu di publicità. Per quessa, i redditi ottenuti devenu esse fattu sottu un cuntrattu è i guadagni devenu esse tassati.

Siccomu hè chjaramente capitu chì questi earnings sò in u statutu di "inguernu cummerciale", pudemu mintuvà chì ùn esse micca tassatu custituiscenu una violazione di a Legge di Procedura Fiscale. In questu casu, a pussibilità di scontri alti fines pò esse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*