BTS: U "trenu cinese" hà dettu di partì u venneri ùn hè micca u listessu trenu versu a Cina

BTS ùn hè micca listessu chì u trenu cinese, chì si dice chì partia u venneri, è u trenu chì và in Cina.
BTS ùn hè micca listessu chì u trenu cinese, chì si dice chì partia u venneri, è u trenu chì và in Cina.

U Sindicatu di i Travaglii di u Trasportu Unitu hà fattu una dichjarazione annantu à u trenu chì hè statu pruvatu à esse mandatu da Istanbul à a Cina, è hà dettu chì u trenu mostratu in a cerimonia ùn era micca u listessu chì u trenu chì andava in Cina.

A dichjarazione chì l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS) vulia fà à u BTS Istanbul No. 1 Branch Building in quantu à u trenu mandatu da Istanbul à a Cina è chì s'hè vultatu tornatu hè stata bluccata.

I membri di BTS chì vulianu fà una dichjarazione davanti à a sala di u sindicatu in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa sò stati bluccati da a polizia, dicendu "Ùn pudete micca fà una dichjarazione di stampa in l'edificiu publicu", è i membri di a stampa ùn anu micca permessu di entre in a filiera. edifiziu. I rapprisentanti sindacali Kadıköy Un comunicatu di stampa hè statu fattu in piazza Pier.

Dì u comunicatu di stampa da BTS;

U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastrutture è u Nostru Populu Cuntinueghja à esse Ingannatu !

U venneri, 04 dicembre 2020 ÇerkezköyU trenu di merci "ligatu" da Turchia à Cina era in strada. Stu trenu di merci hè statu mandatu à 14.00:XNUMX u stessu ghjornu da a Stazione Kazlıçeşme d'Istanbul cù u slogan "U nostru primu trenu d'esportazione in Cina hè in strada" è cù cerimonii.

Tuttavia, prima ÇerkezköyStu trenu, chì partì da Istanbul, hà viaghjatu circa 160 km in totale, è dopu à l'arrivu in Istanbul Maltepe, tutte e bandiere è banners sò stati cullati, prima. Halkalıà e da quì ÇerkezköyHè statu mandatu BACK à. In altri palori, u trenu di merci, chì hè statu mandatu in Cina cù una cerimonia, invece di andà in Cina, hà tornatu 160 km à Tekirdağ / per ragioni chì ùn ponu micca capitu.ÇerkezköyHè statu purtatu à.

Dopu chì stu scandalu hè statu riflessu in a stampa è e social media, TCDD Tasimacilik AŞ hà fattu una dichjarazione assai sfurtunata nantu à e social media u sabbatu 05 dicembre 2020, chì insultava l'impiegati è u publicu.

In sta dichjarazione; per u sdoganamentu "just prima di a partenza" è e richieste supplementari da a Cina HalkalıHà patitu ". hà fattu dichjarazioni contraddittorie è false.

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì; ÇerkezköyUn trenu chì vene da Istanbul è passa per i tunnel di u tubu Kazlıçeşme è Marmaray à Maltepe, Halkalıà, è dopu ÇerkezköyRiturnà à 'ùn hè micca di "piantà", ma di retrocede 160 km. Transport Inc.HalkalıA dichjarazione "hà passatu" hè falsa è destinata à ingannà u publicu.

Aduprà a frasa "prima di partenza" per un trenu chì hà viaghjatu 160 km à Maltepe ingannendu u Ministru di i Trasporti è mostrà un "discu di u muvimentu di u trenu" cù infurmazione falsa hè à tempu per ghjucà cù a mente di u publicu è per discredità u Ministru di i Trasporti. hè ingannatu!

In a storia di e nostre ferrovie, dopu chì nisun trenu partìu, una cerimonia hè stata tenuta in una stazione intermedia cù a participazione di u Ministru di i Trasporti, u direttore generale di a cumpagnia chì monopolizava u settore logisticu privatizatu, u Direttore Generale di TCDD, u Generale. Manager di Trasporti AŞ è altri burocrati ùn sò micca tornati.

Sfurtunatamente, hè tragicu-comicu per dà infurmazioni ingannevoli chì ci hè una dumanda "urgente" da a Republica Populare Chine per un trenu chì hè partitu cù una cerimonia è hà viaghjatu 160 chilometri in totale. Tuttu chistu hè tramindui a mente di e persone è causanu danni à e ferrovie apertamente è deliberatamente. Sta dichjarazione hè ancu una denuncia penale.

In nisuna letteratura ferroviaria, un trenu chì si dice chì hè "ligatu" ùn hè micca speditu senza sdoganamentu, questu hè una violazione di a regula. In ogni casu, cum'è u mutivu per ellu per viaghjà 160 km è per esse ripresu 160 km, vale à dì, per viaghjà 320 km per nunda; Dimustrà "procedure doganali" hè luntanu da esse seria. Inoltre, u sdoganamentu di u Trenu Cinese uriginale, chì hè statu rinviatu à a strada dumenica, Halkalı o Tekirdag ÇerkezköyHè stata fatta in a Stazione Kocaeli Köseköy, micca in Istanbul. In altri palori, una altra dichjarazione di Tasimalik AS hè stata falsa.

Perchè TCDD Tasimacilik AŞ hà pigliatu di novu u trenu da Maltepe cù tali dichjarazioni false è motivi frivoli? ÇerkezköyÙn pò ancu spiegà ch'ellu hè statu purtatu in daretu.

U Ministru di i Trasporti hè statu ingannatu è hè sempre ingannatu.

Sapemu chì i cuntenituri di merci in i vagoni di u trenu, chì sò stati partiti u venneri cum'è "mandati in Cina", ùn andavanu micca in Cina. Solu per fà una apertura per u Ministru di i Trasporti, stu trenu hè statu messu in serviziu è un trenu hè statu creatu culligandu i vagoni di cuntainer di merci à diverse destinazioni. Stu trenu ùn era micca un trenu cinese !

In fatti, u trenu di merci in Cina ùn era micca prontu!

TCDD Taşımacılık AŞ cuntinueghja à ingannà u publicu in questu sensu. E date di carica di u vagone di u trenu chì hè partitu u venneri è u trenu chì partì per a Cina dumenica sò sfarenti. Perchè, quandu u prublema hè stata riflessa in a stampa, questi caricamenti sò stati compiuti in fretta.

TCDD Tasimacilik AŞ, involontariamente ammissu sta differenza spartendu 2 ritratti di treni separati per u venneri è dumenica. Perchè tutti i cuntenituri in a serie di treni anu cambiatu è hè pussibule capisce questu da e foto chì anu spartutu! In altri palori, a carica è a destinazione di u trenu chì partenu dumenica è a carica è a destinazione di u trenu chì partenu per u spettaculu u venneri sò DIFERENTI.

A ghjente di Istanbul hè stata vittima per un spettaculu!

Un trenu imaginariu hè statu inventatu per un trenu chì ùn era micca prontu ancu, "per una certa ragione", per chì una cirimonia si facia è u ministru sia inauguratu, è cusì a ghjente di Istanbul hè stata vittima. Solu per questu spettaculu; Durante u passaghju per u tunelu di u tubu di Marmaray, a spedizione di 9 treni Marmaray hè stata annullata, a zona di spedizione di 10 treni Marmaray hè stata accurtata, è 9 treni Marmaray ritardati per un totale di 92 minuti. In una grande metropoli cum'è Istanbul, u publicu hè statu vittimatu è u dirittu di u trasportu hè statu interrottu per via di sti ritardi creati per u spettaculu.

Durante u periodu pandemicu, e regule di distanza suciale sò state eliminate per via di l'annullamenti di i treni è i ritardu in Marmaray.

U risultatu di stu spettaculu, chì hè statu tenutu ore prima di l'iniziu di i curfews, in una situazione induve a distanza sociale è e limitazioni di capacità sò state introdutte in u trasportu publicu, a malatia hà righjuntu u so piccu; "A causa di i ritardi, hè a grande folla chì si accumula in e stazioni!" Siccomu sti ritardi anu aumentatu significativamente u nùmeru di passageri chì aspettanu in e stazioni o viaghjanu in u trenu è ùn ci era micca distanza suciale, a salute di u publicu era palesemente in periculu.

Mette un "trenu fattu" in un viaghju solu per u spettaculu solu perchè u ministru apre, ùn hè micca di cunsiderà l'interessi di u paese.

Se i burocrati di a Direzzione Generale di u Trasportu AŞ è TCDD pensanu veramente à l'interessi di stu paese, ingannaranu u Ministru di i Trasporti è "seguianu u trenu" in una ceremonia orientata à u spettaculu.durmazlar", ùn anu micca dannighjatu e ferrovie è ùn perseguiteranu micca a ghjente di Istanbul per via di stu spettaculu. A verità hè ovvia, u trenu, chì u Ministru di i Trasporti hà mandatu u venneri, mostrà un discu, era una tendenza chì ùn hà micca andatu in Cina è hè stata fatta solu per a ceremonia, è hè stata riturnata da Maltepe dopu a cirimonia.

Parlà di favore di u publicu è chjamà millaie di persone, vale à dì u populu, "traditori", chì dicenu a verità, hè tramindui assai cattivu, un discorsu d'odiu è d'odiu, è contru à a morale di u Statu.

Cum'è u nostru populu capisce è capisce; Per i spettaculi pulitichi, i travaglii fabbricati sò fatti, sti travaglii sò servuti à u publicu cù cerimonii è u publicu hè vulsutu esse ingannatu. Fà dichjarazioni destinate à ingannà u publicu sanu, in particulare u Ministru, solu per vede caru à u Ministru di i Trasporti, è dopu chjamà a ghjente "traditori" quandu a verità esce, ùn hè micca solu u risultatu di a psiculugia criminale, ma ancu un delittu criminale. in u sensu legale!

I gestori di Taşımacılık AŞ sò obbligati à fà dichjarazioni in cunfurmità cù l'etichetta statale. I dirigenti, chì anu agitu in u sensu cuntrariu, anu fattu crimini cù sti dichjarazioni brutte è insultanti, calendu seriamente a gravità di l'istituzione davanti à u publicu.

Anu ricunnosce ch'elli si sò sbagliati u venneri, chì anu "fattu un trenu" per a cerimonia, chì u trenu principale hè partitu dumenica per via di a pressione di u publicu, chì a dichjarazione ch'elli anu fattu à u publicu sabbatu sera di I media suciali ùn anu micca riflettutu a verità, è anu da scusà à u publicu sanu è ritirate sti dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*