Chimioterapia Calda Nova Speranza per i Pacienti Avanzati di Cancer

Hè una speranza di chimioterapia calda per i malati di cancro avanzati?
Hè una speranza di chimioterapia calda per i malati di cancro avanzati?

Quandu a Chimioterapia Calda hè aduprata in u trattamentu di i cancers intra-abdominali, pò ancu allargà l'expectativa di vita di i pazienti in u stadiu 4. Dà infurmazioni impurtanti, Specialist in Gastroenterology Assoc. "Mentre 4-6 mesi di speranza di vita era prevista per i cancers di u quartu stadiu in u passatu, a sopravvivenza di 12 anni in i cancers di l'intestinu grossu hè aumentata à 5 per centu cù a Chimioterapia Calda", disse Süleyman Orman.

Fornisce infurmazione nantu à a Chimioterapia Intraperitoneale Ipertermica (HIPEK), cunnisciuta cum'è "Chimioterapia Calda" trà e persone, Assoc. Süleyman Orman attirò l'attenzione à u fattu chì a prucedura hè sfarente da a chimioterapia normale. "A Chimioterapia Calda hè una prucedura per studià. L'applichemu in i cancers di l'ovariu, u grossu intestinu, a membrana intraperitoneale, l'appendice è u stomacu. In Chimioterapia Calda, demu a medicazione à u paziente apprupriatu per 45 minuti à 2 ore. Un trattamentu sfarente da a chimioterapia regulare. A chimioterapia normale hè una sola forma di chimioterapia per via intravenosa ", disse.

PUBBLICAMU DI DISTRUGGIU I TUMORI PICCOLI INVISIBILI

Assoc. Süleyman Orman hà dettu: "A chimioterapia normale serà generalmente dopu chì i pazienti anu operatu è e so ferite sò guariti. Questu hè micca u casu cù a Chimioterapia Calda. L'applichemu mentre u paci hè in cirurgia induve pigliamu l'interi. Demu a Chimioterapia Calda in l'abdomen per distrughje i tumuri chì sò troppu chjuchi per esse vistu à l'occhiu nudu. Lavemu l'internu di a neve. Avemu u scopu di ghjunghje à i tumuri più chjuchi di 2 millimetri. Hè un criteriu impurtante chì a cundizione generale di i pazienti hè abbastanza bona per caccià a cirurgia è sta chimioterapia ", disse.

ALLARGA A VITA

Università Yeditepe Koşuyolu Hospital Specialist Chirurgia Gastroenterologia Assoc. Dr. Orman hà cuntinuatu cusì: "Mentre l'expectativa di vita di 4-6 mesi era previamente prevista in u stadiu 12 di u cancer, a sopravvivenza di 5 anni in i cancers di l'intestinu grossu hè aumentata à u 40 per centu cù a chimioterapia calda. In i tumuri di l'appendice, sta rata aumentava à 5 per centu per 90 anni di vita. In i cancers di l'ovaru, hè aumentatu à 80 per centu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*