Ci hè un Curfew à a vigilia di l'annu novu ? 4-Day Restriction Statement da u presidente Erdogan

Ci hè un curfew à a vigilia di l'annu novu, dichjarazione di restrizioni ogni ghjornu da u presidente Erdogan
Ci hè un curfew à a vigilia di l'annu novu, dichjarazione di restrizioni ogni ghjornu da u presidente Erdogan

A quistione di s'ellu ci sarà un curfew à u principiu di l'annu hè diventatu unu di i prublemi più ricercati dopu a riunione di u cabinet. Curfews è restrizioni di strada secondu i gruppi di età sò trà e restrizioni introdutte per minimizzà a rata di trasmissione di u virus in l'epidemie di Covid-19. Quist'annu, u ghjornu di Capu d'annu cade à u principiu di u weekend, ghjovi è vennari. Allora, ci sarà un curfew à a vigilia di l'annu novu ? Eccu a dichjarazione di l'ultima minuta fatta da u presidente Recep Tayyip Erdoğan nantu à u curfew di l'annu novu dopu a riunione di u cabinet...

Dichjarà chì a vacuna acquistata da l'esteru serà messa à a disposizione di a nazione u più prestu pussibule in u calendariu determinatu è in u scopu di l'applicazione, Erdoğan hà dettu chì i studii nantu à a produzzione domestica di vaccini sò seguiti da strettu.

"Spergu, averemu a nostra propria vacuna in a primavera è andemu à un prucessu di vaccinazione assai più diffusa". Erdogan hà dettu, insistendu chì e misure seranu cuntinuate strettamente in questu prucessu.

U presidente Erdoğan hà continuatu cusì: "Per rinfurzà i guadagni ottenuti, u curfew serà applicatu ininterrottamente da u ghjovi 31 di dicembre, à 21.00:4 à u 05.00 di ghjennaghju, à XNUMX:XNUMX. Per sustene i nostri prufessiunali di a salute è l'altri impiegati, l'istituzioni prescolare publiche puderanu cuntinuà e so attività eccettu per e classi di kindergarten. Sicondu i quadri di i nostri travagliadori di salute chì anu persu a so vita durante l'epidemie, u statutu di disabilità di u travagliu o di a malatia occupazionale serà finalizatu rapidamente. E famiglie di i nostri travagliadori di salute disabile anu parechje opportunità, da i salarii à i pagamenti supplementari, da i prestiti di l'abitazione senza interessi à l'assistenza educativa per i so figlioli, da u dirittu à l'impiegu à e riduzioni di fattura. Aghju assignatu u nostru Ministru di a Salute è u Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali per cuncludi rapidamente sta materia ".

Nutendu chì tutti i travaglii di l'istituzioni implicati in a gestione di u prucessu di l'epidemie sò seguiti istantaneamente, Erdoğan hà nutatu chì anu l'uppurtunità di piglià i passi necessarii di rinfurzà o di normalizazione in quantu à e pratiche attuali quandu volenu.

Erdogan hà rimarcatu chì u fattu chì a maiò parte di u mondu, in particulare i paesi europei, hè in una situazione peghju chè a Turchia, hè un signu chì Turchia hè avanti in a lotta contru l'epidemie, micca daretu.

Sottulineendu chì a lotta serà cunclusa cù successu, Erdoğan hà dettu chì continuanu à marchjà versu un futuru luminoso.

"Avemu cuminciatu à vede l'effetti pusitivi di e misure"

Enfatizendu chì a Turchia hè un paese chì porta a so lotta contru l'epidemie in modu trasparente in cooperazione cù l'istituzioni internaziunali è in u quadru di e norme stabilite da elli, u presidente Erdoğan hà dettu:

"I cambiamenti di metudu in quantu à e statistiche sò sempre stati fatti in u quadru di queste pratiche internaziunali. Gestemu u prucessu inculcando u rispettu di e regule di pulizia, di maschere è di distanza, chì esprimemu cum'è "OK" à ogni opportunità, è seguite attentamente tutti i sviluppi ligati à u sughjettu, in particulare i studii di sviluppu di vaccini. Determinemu e misure chì pigliamu solu cunsiderà a vita, a salute è u futuru di a nostra nazione. Dopu a nostra ultima riunione di u cabinet, avemu spartutu cù a nostra nazione e misure supplementari, cumprese i curfews, chì avemu decisu basatu annantu à l'aumentu di u numeru di casi è i tassi di occupazione in i nostri ospedali. In a riunione di u cabinettu d'oghje, avemu evaluatu cumplettamente i risultati di e misure pigliate. Avemu cuminciatu à vede l'effetti pusitivi di e restrizioni è altre misure chì avemu implementatu cù u grande sacrificiu di tutti i membri di a nostra nazione. Hè un duvere naziunale per tutti noi di fà sta lotta un successu seguendu e regule più strettamente ".

"I SCONTI TVA PROLONGATI FINA U 1 JUIN"

Dichjarà ch'elli cercanu di sprime a so gratitudine per i sacrifici di a nazione cù u sustegnu chì anu implementatu è continuerà, Erdoğan hà sparte e seguenti decisioni in questu cuntestu:

"Allargemu u periodu di applicazione di a tarifa di ritenuta di l'impositu nantu à l'affitti immubiliarii, chì avemu riduciutu da u 20 per centu à u 10 per centu finu à a fine di l'annu, finu à u 1 di ghjugnu. In listessu modu, continueremu à applicà a tarifa di IVA nantu à i servizii di affittu di u locu di travagliu, chì avemu riduciutu da 18 per centu à 8 per centu, cum'è 1 per centu finu à u 8 di ghjugnu. Per minimizzà l'impattu di l'epidemie, avemu allargatu a durata di i sconti VAT, chì avemu principiatu à a mità di l'annu, chì copre parechji settori da l'alloghju à l'alimentariu è a bevanda, da u trasportu di passageri à u mantenimentu è a riparazione, finu à u 1 di ghjugnu.

Nutendu chì anu iniziatu a preparazione per u sustegnu di l'affittu è a perdita di redditu à i cummercianti, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu 806 mila 871 citadini sottumessi à una prucedura simplice è 432 mila 567 cummercianti chì sò stati direttamente affettati da l'epidemie per via di restrizioni. Facemu un pagamentu mensuale di supportu di 1 lira per 239 mesi à stu segmentu, chì u numeru tutale hè 438 milione 3 mila 1000 persone. Taxi, minibus è operatori di servizii, cummercializatori, sarti, meccanici di l'auto, risturatori, pasticcerie, parrucchieri per l'omi è donne, ostelli, dormitori, kindergarten è operatori di sala di matrimoniu prufittàranu di u pagamentu di sustegnu direttu à i cummercianti chì daremu in forma di una sovvenzione. . Cusì, offre un totale di 1 miliardi 240 milioni di lire di sustegnu à u serviziu di i nostri cummercianti, da circa 3 miliardi 718 milioni di lire per mese. disse.

"1 MILIARDI 300 MILIONI LIRA SOSTEGNU AFFETTU À L'ARTI"

Esprimendu chì anu determinatu u sustegnu di affittu per i cummercianti secondu e cundizioni di esse sottumessi à a prucedura simplice, Erdoğan hà dettu:

"Furneremu un supportu di affittu di 3 lire à u mese in cità metropolitane è 750 lire in altre pruvince per 500 mesi à i nostri cummercianti chì rispondenu à queste cundizioni è chì u locu di travagliu hè affittatu. Dunque, daremu un totale di 432 miliardi 1 milioni di lire di supportu di affittu à i nostri cummercianti, da 300 milioni di lire per mese. In u quadru di sti dui elementi di supportu, pensemu di furnisce un totale di 3 miliardi di lire di sustegnu di cuncessione à i nostri cummercianti in i prossimi 5 mesi. Postponemu i periodi di pagamentu di l'affittu, u permessu finale, l'attribuzione finale, u dirittu di servitù, u permessu d'usu, l'utilizazione è l'azzioni di i rivenuti è i periodi di pagamentu di e strutture turistiche è strutture di turismu marinu nantu à l'immubiliari di u tesoru per un periudu di 1 annu, senza cercà u cundizione d'applicazione. A cuntribuzione di sta posponimentu à u settore turisticu hè di 925 milioni di TL. Avemu ancu furnitu à e municipalità l'uppurtunità di decide nantu à sconti o posponimenti per i tariffi derivanti da u dirittu di servitù, affittu è usu simili di l'immubiliarii in u so pussessu o disposizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*