Ci hè una prohibizione di viaghju? Quale pò viaghjà durante u curfew?

Ci hè una prohibizione di viaghju? Seranu applicate restrizioni di viaghju interurbani ?
Ci hè una prohibizione di viaghju? Seranu applicate restrizioni di viaghju interurbani ?

Cù a Circular on Curfew Restrictions datata 30.11.2020 è numerata E-89780865-153-20076 di u Ministeru di l'Affari Interni di a Republica di Turchia, hè necessariu di gestisce u risicu di l'epidemie di Coronavirus (Covid19) in termini di publicu. A salute è l'ordine publicu, assicurà l'isolamentu suciale, mantene a distanza fisica è riduce a diffusione di a malatia Per mantene a so cuntrollu, e novi restrizioni elencate in l'annessu seranu applicate da u marti 01.12.2020.

In u scopu di e restrizioni pertinenti, i viaghji interurbani seranu permessi in i casi necessarii durante i periodi è i ghjorni di curfew. I circustanzi obligatorii pertinenti sò regulati in l'articuli 3, 3.1 è 3.2 di a circular.

3 . Durante u periodu di curfew è i ghjorni (da esse appiicati i ghjorni di a settimana è i fine settimana), i viaghji interurbani seranu permessi in i seguenti casi obligatorii.

3.1. Situazioni chì seranu cunsiderate Situazioni Obligatorie;

  • Avè statu liberatu da l'uspidale induve hè statu trattatu è vulendu vultà à a so residenza originale, riferitu cù un rapportu di un duttore è / o avè un appuntamentu / cuntrollu di u duttore precedente,
  • Per assistisce à i funerali di ellu stessu o di u so coniuge, parente di primu gradu o fratellu o chì accumpagna u trasferimentu funeraria (massimu 4 persone),
  • Quelli chì sò ghjunti in a cità in cui si trovanu in l'ultimi 5 ghjorni, ma ùn anu micca un locu per stà è volenu vultà in u so locu di residenza (quelli chì presentanu un bigliettu di viaghju chì sò ghjunti in 5 ghjorni, a so licenza di veiculu). piastra, altri documenti chì mostranu u so viaghju, è infurmazioni),
  • Quelli chì participeranu à altri esami cintrali annunziati da ÖSYM è i so cumpagni,
  • Quelli chì volenu vultà in i so insediamenti dopu à compie u so serviziu militare,
  • Cù una lettera d'invitu da privatu o publicu à un cuntrattu cutidianu,
  • Rilasciatu da l'istituzioni penitenziarie,

In u casu di e situazioni sopra menzionate, i nostri citadini puderanu viaghjà cù trasportu publicu o i so veiculi privati, sempre chì ottene u permessu di i Cunsiglii di Permissione di Viaghju attraversu i sistemi E-APPLICATION è ALO 199 di u Ministeru di l'Affari Interni o en appliquant directement à la Gouvernance/Guvernorat de District.

3.2. I viaghji interurbani per e persone chì ùn anu micca e scuse sopra citate seranu pussibule solu cù l'usu di veiculi di trasportu publicu (aviò, autobus, trenu, nave, etc.). Viaghjà interurbanu cù u persunale di trasportu publicu chì prova ch'ellu hè in relazione cù u so travagliu; bigliettu, codice di riservazione, etc. E persone chì a prisentanu seranu esentate da u curfew.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*