Suggerimenti motivazionali per i pazienti Covid-19 è i so parenti

Cunsiglii motivazionali per i pazienti Covid è i so parenti
Cunsiglii motivazionali per i pazienti Covid è i so parenti

U prucessu pandemicu pò purtà à un aumentu di i prublemi psicologichi, l'ansietà è i livelli di stress in a sucità, è pò causà a cumunicazione di l'individui cù u so ambiente suciale à deteriora.

U prucessu pandemicu pò purtà à un aumentu di i prublemi psicologichi, l'ansietà è i livelli di stress in a sucità, è pò causà a cumunicazione di l'individui cù u so ambiente suciale à deteriora. I studii mostranu chì l'incertezza nantu à a malatia presenta un risicu altu, soprattuttu in e persone chì sò vulnerabili à u stress. In un tale periodu quandu u stress è l'ansietà aumentanu, a motivazione di l'individui positivi di corona hè ancu di grande impurtanza in quantu à mitigà a malatia. Perchè in casu d'ansietà è di tristezza, u sistema immune si debilita, è a capacità di a persona per cumbatte a malatia pò diminuite. U psicologu clinicu Arzu Beyribey da u Dipartimentu di Psicologia di l'Hospital Memorial Bahçelievler hà fattu suggerimenti impurtanti per minimizzà i livelli d'ansietà è di stress di i pazienti covid-19 è i so parenti.

L'epidemie provocanu l'ansietà

E persone chì ponu menu tollerà l'incertezza sperimentanu più ansietà durante l'epidemie cà l'altri individui. Studi nantu à l'epidemie di virus Ebola, chì hè stata scuperta prima in Sierra Leone, anu revelatu chì assai persone anu avutu prublemi mentali è psicosociali. In listessa manera, in l'epidemie di Influenza H2009N1 in u 1, i sintomi di u dulore è di a fatigue, chì ùn eranu micca per una causa fisica, ma si sentia in u corpu (somatoforme), sò stati scontri.

Semu in un momentu quandu e relazioni necessitanu più generosità.

I prublemi più impurtanti sperimentati da a persona in isolamentu; Si sparghje à una larga varietà di spazii cum'è avè difficultà à accettà a situazione in cui vivenu, alluntanassi da i so amati, avè paura di e cundizioni di salute più negativi chì a malatia pò purtà è risichi cum'è esse disoccupati, scontru i risichi di depressione è ansietà. A cunniscenza di i parenti di l'individui positivi di corona è a so azzione pensendu "cumu vulianu esse trattati" s'ellu eranu in u locu di quella persona sustene u disordine di l'umore di l'individuu interessatu. Ùn deve esse scurdatu chì u prucessu pandemicu hè unu di i periodi quandu e relazioni necessitanu più generosità. A persona chì hà u coronavirus tende à l'attività di hobby adatta chì pò fà da ellu stessu in a so stanza, medita, urganizeghja attività di eserciziu, stà in cuntattu cù i so parenti via videochiamate se pussibule, sparte i so sentimenti è pinsamenti, usa e social media per fighjà. Documentarii è prugrammi di divertimentu chì u rilassanu, rendendu i ghjorni di quarantena assai più còmode.

Quelli chì campanu solu sò più affettati.

E persone più furtunatu trà quelli chì sò infettati da u virus è chì u risultatu di a prova hè pusitivu (+) sò in realtà quelli chì campanu in casa cù e so famiglie o individui cù quale sparte a stessa casa. Perchè hè cunnisciutu chì e persone chì campanu solu in casa durante u prucessu di quarantena anu più ansietà. A persona infettata pò sperimentà prublemi fisiologichi cum'è febbre, bassu energia, mal di articulazione, mal di testa, diarrea, nausea, tosse, mal di gola. In più di questi, u livellu di l'ansietà aumenta inevitabbilmente in l'individui chì passanu per quellu prucessu solu. Perchè l'omu hè un esse suciale per natura. L'avventu di l'isolamentu suciale dopu à l'isolamentu fisicu pò mette l'individuu in prublemi. Una persona chì hè digià preoccupatu di a so vita hà da isolà da e persone per un periudu di 10-14 ghjorni, mentre manghja solu in una stanza, cumpresu u so pranzu. Siccomu l'individui in a sucetà anu u sensu di fiducia chì a vita cullettiva li portarà in tutta a storia, sta distanza pò purtà à effetti negativi nantu à a persona. Se l'individuu "corona pusitivu", chì s'isole è si prepara per i scenarii di disastru, ùn pò micca furnisce un spaziu sicuru abbastanza per ellu stessu è a so famiglia; pò mostrà irritabilità, reazioni impulsive, è in risicu di psicosi o tendenzi paranoidi, incorporendu fatti nantu à l'epidemie in i so pinsamenti delirante. U puntu di vista più significativu chì sustene a persona quì serà di fà u paci senti chì a so salute è quella di i so amati sò in guaranzia.

Ùn deve esse scurdatu chì ci hè sempre un risicu di accidenti è morte in a vita, cumpresu u trafficu.

A persona chì hè pusitiva per Corona ùn deve micca scurdate chì parechje persone cum'è ellu anu sperimentatu queste cundizioni è assai di elli anu sopravvissutu cù a salute. Serà benefiziu di lascià a psiculugia di a mandria è fucalizza nantu à cumu pudemu ottene un adattamentu veramente pusitivu è sanu per stà solu per un minutu invece di reagisce à a situazione chì vedemu intornu à noi. Utilizendu u latu di ragiunamentu di u nostru cervellu, avemu bisognu di cuntrullà i nostri pinsamenti impulsivi è ricurdate chì ci hè sempre u risicu di accidenti è morte in a vita, cumpresu u trafficu, ma chì avemu principiatu sapendu questu ogni ghjornu, chì simu sempre cuscenti. di i periculi in a vita, ma chì ogni prublema hà una suluzione. In questu prucessu, chì hè u tempu ghjusta per fucalizza nantu à i zoni d'interessu chì avete interessatu per un bellu pezzu, ma chì ùn avete micca avutu l'uppurtunità di fà per mancanza di tempu, observerete chì vi sentite megliu. quandu dedicà u tempu à queste attività. Per prevene i prublemi materiali è murali sperimentati è per prutege a salute mentale, serà utile per aumentà a cuscenza di l'epidemie, attente à l'igiene è a distanza suciale, per ùn sparte micca negativamente cù quelli chì ci circundanu, per uttene u sustegnu psicologicu quandu hè necessariu. , è di dà infurmazione à i zitelli in una manera apprupriata à l'età è calmu.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*