13 Milioni di TL di droga sequestrata à l'aeroportu di Istanbul

Droghe per un valore di milioni di TL sequestrate in l'aeroportu di Istanbul
Droghe per un valore di milioni di TL sequestrate in l'aeroportu di Istanbul

In trè operazioni in l'aeroportu d'Istanbul, 155,2 kilogrammi di droga sò stati trovati nascosti in frutti tropicali, tessili è bagaglii.

I squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu anu pigliatu l'azzione dopu chì l'aviò chì portava u passageru, chì era cunsideratu risicatu in a prima operazione, sbarcò à l'aeroportu di Istanbul.

U bagagliu di u passageru suspettu, chì hè statu scaricatu da l'aviò, hè statu prima verificatu cù un scanner di raghji X.

Dopu avè truvatu una cuncentrazione sospetta in i valigii, una ricerca hè stata fatta cù i cani detector di narcotichi. Dopu chì i cani anu reagitu à e valige, a ricerca fatta, hè stata vistu chì ci sò frutti tropicali in i valises.

Quandu i superfici esterni di i frutti sò stati tagliati, hè statu determinatu chì una sustanza straniera era destinata à esse oculata in a capsula internu. L'analisi di e mostre cù un dispositivu di rilevazione di droghe è sustanzi chimichi hà revelatu chì eranu eroina. Un totale di 67 kilogrammi d'eroina, ammucciati in 2,2 capsule, sò stati sequestrati.

In a seconda operazione, u passageru suspettatu di portà droghe in Turchia in u scopu di i studii di analisi di risichi hè statu seguitu da e squadre di l'Assistenza Doganale.

I bagaglii di u suspettatu sò stati verificati cù una macchina di raghji X è i cani detector di narcotici. Durante i cuntrolli, e valigie pensate chì cuntenenu droghe sò state mandate à a sala di passageri. Per l'operazione, u suspettatu era previstu di riceve i so bagaglii.

U suspettatu, chì era decisu à vulè lascià l'aeroportu senza riceve e valigie, hè statu firmatu da e squadre. 57 kilogrammi di cannabis, ammucciati sottu tessili, sò stati sequestrati in e valigie di u suspettatu.

In a terza di l'operazioni realizate da e squadre in pocu tempu, 96 kilogrammi di cannabis sò stati trovati nascosti in i bagaglii di u passageru straneru chì hè statu firmatu.

155,2 kilogrammi di droghe sò stati sequestrati in trè operazioni, 3 suspettati sò stati arrestati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*