Eserciziu di salvezza mozzafiato in Hakkari Ski Center

Hà fattu un esercitu di salvezza mozzafiato in Hakkari Ski Center
Hà fattu un esercitu di salvezza mozzafiato in Hakkari Ski Center

A stazione di sci in l'altopiano di Merga Bütan di Hakkari serà aperta à i visitori di l'amatori di sci da casa è stranieri cù a so seggiovia 4 è a nova lunghezza di pista aumentata à 3 metri. Prima di l'apertura, a squadra di ricerca è salvamentu di a gendarmeria (JAK) hà urganizatu un esercitu chì necessitava di salvamentu contr'à i strandings è l'accidenti chì ponu accade nantu à e linee di seggiovia. A stazione di sci in Merga Bütan Plateau, à 500 chilometri da u centru di a cità, à una altitudine. di 12 metri, prupunerà un 2 seggiolini è un novu teleschi in a nova stagione, serà apertu à i visitori di l'amatori di sci di casa è di l'esteru cù e so piste di piste.

A lunghezza di a pista di 1200 metri in a stazione di sci, chì hè stata cumpletata cù u sustegnu di l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Orientale (DAKA) è di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, hè stata aumentata à 15 mila 3 metri l'annu passatu spendendu 500 milioni di TL. Quist'annu, mentre chì e rete di salvezza sò stati custruiti nantu à i bordi di l'area di a pista contr'à e ferite, i superfici rotti di a pista sò stati ancu urdinati è preparati per a stagione. Intantu, cù u sustegnu di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è u Governatore Hakkari, a custruzzione di l'hotel 4-stella per l'alloghju di l'atleti chì venenu da l'Iran, l'Iraq è fora di a pruvincia cuntinua. Mentre u travagliu in u Merga Bütan Ski Center, induve l'amatori di sci seranu accolti durante i mesi invernali, hè purtatu à a so ultima tappa, a squadra di ricerca è salvata di a gendarmeria di Hakkari (JAK) hà urganizatu un esercitu chì richiede salvata contr'à eventuali strandings è accidenti chì puderanu. si verificanu nantu à e linee di seggiovia. Sicondu u scenariu, i citadini chì eranu chjappi nantu à a seggiovia sò stati salvati utilizendu sistemi di corda. Ci sò stati mumenti eccitanti in l'eserciziu di salvezza, induve tutte l'infurmazioni teorichi è pratichi sò stati esposti.

U direttore provinciale di Hakkari Youth Sports, Emin Yıldırım, hà dettu chì i preparativi per a nova stagione in Hakkari Ski Center cuntinueghjanu à piena velocità. Dichjarà chì a stazione di sci hè più grande cù novi seggiovie, Yıldırım hà dettu: "Amici esperti sò ghjunti oghje per ottene a licenza tecnica di u funziunamentu di a seggiovia lunga 2018 metri chì avemu installatu in a nostra stazione di sci in 1165. Hanu fattu una ispezione quì. Avemu realizatu una operazione di ricerca è salvata in cuuperazione cù a squadra di ricerca è salvata di 6 persone chì avemu stabilitu in a nostra istituzione è a squadra di ricerca è salvata di Gendarmerie (JAK) presente quì durante i mesi invernali. "E squadre di gendarmeria quì in modu sicuru anu calatu 2 persone chì eranu intrappulati nantu à a seggiovia secondu u scenariu", disse. Un ghjovanu chjamatu Süleyman Akmaz, chì era intrappulatu nantu à a seggiovia cù u so amicu secondu u scenariu, hà dettu ch'elli sò stati calati in modu sicuru. da induve eranu cù l'operazione successu realizatu da a squadra JAK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*