Patrimoniu di l'Umanità, Famosu per e so Strutture Rocciose, Cappadocia hè in Grande Periculu

centerra gold cercherà l'oru sfracicà e rocce naturali di Cappadocia
centerra gold cercherà l'oru sfracicà e rocce naturali di Cappadocia

In u core di a Cappadocia, chì hè un patrimoniu mundiale è famosu per e so strutture rocciose, anu rimboccatu e maniche per rompe e rocce naturali è estrae l'oru ", hà dettu a dichjarazione.

A Piattaforma Ambientale di l'Anatolia Centrale (İÇAÇEP) hà publicatu una dichjarazione scritta in quantu à l'attività di esplorazione d'oru previste per esse realizate in Cappadocia. "Dopu à Bergama, Cerattepe, Kazdağları, Maden Village, Tepeköy, i minatori anu arrossatu e maniche per caccià l'oru rompendu rocce naturali in u core di Cappadocia, chì hè oghje Patrimoniu di l'Umanità è famosu per e so strutture rocciose.

A cumpagnia canadiana, chì si chjama Centerra Gold, hà iniziatu u so travagliu distrughjendu l'unicu arburi chì a ghjente lucali piantava cù e so mani. Sicondu ciò chì avemu amparatu da a stampa, una cumpagnia cù un poviru record è presuntamente avvelenu 5 mila persone cù cianuru in Kirghizistan pone un grande periculu per Cappadocia.

L'Anatolia cintrali hè a nostra regione prima è a più affettata da a siccità causata da a crisa climatica.Tutta l'acqua potabile in a regione hè furnita da acque sotterranee è i pozzi d'acqua sò in vicinanza immediata di l'area di licenza, è a minera d'oru per esse estratti da u metudu di lixiviazione di cianuru hà u putenziale di inquinare l'acqua sotterranea in ogni mumentu.

E persone lucali dicenu: "Avemu mustrà i turisti a miniera invece di e strutture di roccia naturali visitate da centinaie di millaie di turisti ogni annu?"

Cum'è a Piattaforma Ambientale İç Anadolu, spartemu i seguenti risultati è suggerimenti cù i nostri constituenti è u publicu.

Hè statu informatu in a stampa chì 234 licenze di esplorazione minera sò state emesse in a Regione di l'Anatolia Centrale da a Direzzione Generale di l'Affari Minieri è di Petroliu. A distribuzione di sti licenze di esplorazione minera à e Pruvince di a Regione di l'Anatolia Centrale hè a siguenti. Aksaray 2, Nevşehir 5, Kırıkkale 6, Çankırı 7, Karaman 8, Niğde 9, Kırşehir 10, Ankara 14, Yozgat 14, Konya 20, Kayseri 27, Eskişehir 39, Sivas 73
Cum'è a Piattaforma Ambientale di l'Anatolia Centrale, aspittemu chì i studii di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) sò realizati principalmente da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione è Direzzione Pruvinciali per esse realizati meticulosamente. I permessi di esplorazione minera ùn deve micca esse cuncessi in i zoni prutetti, cum'è i zoni forestali, parchi naziunali, parchi naturali, etc., chì avemu scontru spessu recentemente.

Un altru sughjettu impurtante; Fighjendu e carte di e licenze di esplorazione emesse da MAPEG, si vede chì e licenze di esplorazione sò assai vicinu à l'altri. Per sti esplorazioni minerali, chì sò assai vicinu à l'altri in a stessa muntagna è zona, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione; Invece di avè un EIA fattu unu à unu, u "Regolamentu Strategic di Valutazione Ambientale" publicatu in u Gazzetta Ufficiale datatu 08.April.2017 è numeratu 30032 deve esse appiicatu per quella muntagna è regione.
I Rocci di Cappadocia sò più preziosi di l'oru, a regione deve esse evaluata in u scopu di l'EIA STRATEGICA, chì include ancu i so costi suciali.

OZKONAK GOLD MAPPA ZONA OPERATIVA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*