Ford Otosan principia u travagliu per stabilisce a prima fabbrica di assemblea di batterie di Turchia

Ford Otosan hà iniziatu u travagliu per stabilisce a prima fabbrica di assemblea di batterie di Turchia.
Ford Otosan hà iniziatu u travagliu per stabilisce a prima fabbrica di assemblea di batterie di Turchia.

Dopu avè pigliatu a rispunsabilità di a pruduzzione di Ford E-Transit, u primu veiculu cummirciali cumplettamente elettricu da esse pruduciutu in Turchia, Ford Otosan hà annunziatu u so novu investimentu chì ghjucà un rolu impurtante in a trasfurmazioni di i veiculi elettrici. A cumpagnia hà cuminciatu à travaglià annantu à l'investimentu "Fabbrica di Assemblea di Batterie" in Kocaeli Plants, u più grande centru di produzzione di veiculi cummerciale di Ford Europe.

U direttore generale di Ford Otosan, Haydar Yenigün, hà dettu: "Cum'è Ford Otosan, avemu avà da piglià a nostra pruduzzione di veiculi elettrici è sforzi d'investimentu in i nostri stabilimenti Kocaeli un passu più avanti cù a "Fabbrica di Assemblea di Batterie". Cunducemu u viaghju di i veiculi elettrici di l'industria di l'automobile in u nostru paese. Seremu u primu è l'unicu stabilimentu integratu di produzzione di veiculi elettrici in Turchia ".

Ford Otosan, a cumpagnia di punta di l'industria automobilistica turca, hà annunziatu chì implementerà a "Fabbrica di Assemblea di Batterie", chì hè di grande impurtanza in u prucessu di trasfurmazioni à i veiculi elettrici, in Kocaeli da 2022.

"Cù questu investimentu, i nostri stabilimenti Kocaeli seranu u primu è l'unicu stabilimentu integratu di produzzione di veiculi elettrici in Turchia"

Enfatizendu chì sò entrati in una nova fase in u scopu di a strategia di elettrificazione di Ford, u direttore generale di Ford Otosan, Haydar Yenigün, hà dettu: "Cumu Ford Otosan, avemu assuciatu rispunsabilità impurtanti in a produzzione di veiculi cummirciali in nome di u nostru paese, è avemu ghjuntu. una pusizioni assai impurtante in u mondu Ford cù u nostru sapè fà in ingegneria. Per guidà a trasfurmazioni di l'industria di l'automobile, avemu principiatu i nostri investimenti in veiculi elettrici cù a produzzione di u primu è unicu veiculu cummerciale di Turchia, u Custom PHEV. Ricertamenti, avemu ottenutu un grande successu assumendu a rispunsabilità di pruduzzione di u primu veiculu cummerciale cumpletamente elettricu di Ford, l'E-Transit. Avà avemu cuminciatu à travaglià per stabilisce a nostra fabbrica di assemblea di batterie, chì hè stata cuncepita interamente da ingegneri Ford Otosan. Cusì, avemu fattu un passu impurtante versu fà i nostri Plants Kocaeli u primu è l'unicu stabilimentu integratu di produzzione di veiculi in Turchia. Cù u nostru passu di batteria, aghjunghjemu un novu à e nostre capacità di ingegneria di software. Cù questu investimentu impurtante, sviluppemu teste di hardware è software in u locu, cù a nostra propria ingegneria, oltre l'assemblea di batterie. Dunque, stu investimentu hè un guadagnu micca solu per Ford Otosan, ma ancu per u nostru paese. Credu chì a pruduzzione di veiculi elettrici, cumprese e batterie, farà cuntributi assai pusitivi à l'ecunumia di u paese in un vastu ecosistema è à a competitività di a nostra industria, cumpresi i fornitori domestici, in u mondu ".

L'investimenti ùn anu micca rallentatu per 60 anni

Notendu chì Ford Otosan hè statu u putere pioneeru di l'industria di l'automobile turca per 60 anni è hà ottinutu i primi, Yenigün cuntinuò e so parolle cusì; "Pudemu cun orgogliu chì, indipendentemente da e cundizioni, avemu sempre riesciutu à scopre una nova strada in l'industria di l'automobile, mentre aghjunghjenu valore cù i nostri investimenti in Turchia senza piantà. In u nostru viaghju di 60 anni; Avemu pruduciutu quasi 6 milioni di veiculi in totale è li esportemu in tuttu u mondu. Cù u nostru putere di R&D, avemu ottenutu parechji successi, da u primu mutore di Turchia prodottu internamente à un camion premiatu ITOY. Semu diventati a più grande basa di produzzione in Europa per i veiculi cummerciale. Avemu furnitu un impiegu à millaie di famiglie, è cuntinuemu à fà.Semu una di l'imprese chì investenu u più in Turchia, avemu investitu 10 miliardi d'euros solu in l'ultimi 2,5 anni. Micca solu noi, ma ancu l'ecosistema di l'automobile, a sub-industria è i fornitori in u nostru paese anu crisciutu è globalizatu cun noi. I nostri Transits pruduciuti naziunale anu righjuntu milioni di clienti in u mondu finu à avà, è in u 2022, i nostri E-Transits completamente elettrici è domestici seranu nantu à e strade europee. Sò cunvinta chì cù i nostri investimenti in veiculi elettrici, utteneremu successi impurtanti, cum'è avemu fattu finu à avà ".

L'ingegneri di Ford Otosan intraprendenu prucessi critichi in a produzzione di batterie

Ford E-Transit, u primu veiculu cummirciali cumplettamente elettricu à esse pruduciutu in Turchia, offre una autonomia di finu à 67 km cù una batteria di lithium-ion di 400 kWh 350 Volt. A nova pianta di assemblea di batterie, chì hà u scopu di un sistema di travagliu integratu, serà dotata di suluzioni di fabricazione di punta, è l'efficienza serà ottenuta cù AGV (sistemi di trasportu intelligente). A nova generazione di tecnulugii di rivetture è di saldatura seranu aduprate per ottene produzioni di produttu di alta qualità. Un stabilimentu di pruduzzione flessibile cù un altu livellu d'automatizazione serà creatu cù un totale di 8 robots, 22 di quali sò nantu à a linea di assemblea è 30 in a linea di produzzione di casu. In u stabilimentu tecnologicu, i cuntrolli di càmera seranu fatti cù robots cullaburatori.

E batterie seranu sottumessi à teste di sicurezza cum'è teste elettriche è teste di perdite d'aria in i laboratorii di teste chì saranu stabiliti da Ford Otosan. Duranti sta prova, u pacchettu di batterie; u livellu di carica, u pacchettu è u cuntrollu di a temperatura di a cellula è u cuntrollu di u software serà fattu. Cù a nova tecnulugia di saldatura di trasferimentu di metalli friddi per esse aduprata, a tenuta di l'aria è di l'acqua di i casi di a bateria serà cuntrullata à 100%. Tutti i passi di l'assemblea di u pacchettu di batterie ponu esse seguiti cù prughjezzione è sensori 3D chjamati "Light Guide System". In più di u sistema di supportu, e camere di trasfurmazioni di l'imaghjini posti nantu à i robot di cullaburazione impediscenu pussibuli errori di produzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*