I Fotografi Turchi anu Ricivutu un Premiu à u Concursu Internaziunale di Fotografia ASE Photo Awards-2020

I fotografi turchi anu ricivutu un premiu in u cuncorsu internaziunale di fotografia ase Photo Awards
I fotografi turchi anu ricivutu un premiu in u cuncorsu internaziunale di fotografia ase Photo Awards

U Concorsu Internaziunale di Fotografia ASE Photo Awards-2020, urganizatu da l'unità di ingegneria di a Corporazione Statale di Rosatom, hà finitu cù a cerimonia di premiazione tenuta in Mosca, a capitale di Russia, in dicembre è i vincitori sò stati annunziati. Trè participanti da Turchia eranu trà i fotografi ritenuti degni di i premii.

I nomi di i migliori fotografi è i so travaglii selezziunati da a ghjuria sò stati annunziati in diretta.

I participanti di u cuncorsu includenu fotografi prufessiunali è amatori di paesi cum'è Bangladesh, India, Cina, Egittu, Ungheria, Finlandia, Turchia, Bulgaria, Slovacchia, Bielorussia, Uzbekistan è Russia, induve sò realizati prughjetti di centrali nucleari basati nantu à e tecnulugia russe.

A tradiziunale cumpetizione hè stata in sei categurie quist'annu : "U mo paese", "Piazza fissa", "Dialogu cù a natura", "Semu ciò chì Manghjemu", "Ritrattu" è "L'Atomu vicinu à noi". I fotografici anu mandatu i so travaglii nantu à a vita è a ricchezza culturale di i so paesi, l'identità naziunale è e caratteristiche suciali è ecunomiche di i paesi in quale Rosatom opera, è ancu dimustratu a bona vicinanza di e persone, a natura è e tecnulugia nucleari.

Più di 2020 fotografi anu participatu à u cuncorsu ASE Photo Awards-400 è a Turchia hà classificatu 3u in quantu à u numeru di applicazioni.

I fotografi turchi Alpay Erdem (Istanbul) cù u so travagliu intitulatu "Ottoman" è Kayhan Güç (Istanbul) anu vintu u primu postu in e categurie "My Country" è "Atom Near Us", rispettivamente, cù u so travagliu intitulatu "My Country". Zehra Çöplü (Istanbul) hà pigliatu u 3u postu in a categuria "Fixed Square" cù u so travagliu "Flyboard". In 2020, un totale di 18 persone sò state premiate in u cuncorsu di fotografia ASE International Photo Awards.

I fotografi turchi chì anu vintu premii in u cuncorsu anu parlatu di u so travagliu:

Alpay Erdem: "Ùn importa ciò chì e cundizioni sò, u fotografu deve esse impeccabile è fà u so megliu in uni pochi d'ore di ripresa. Certi frames sò nati direttamente in u flussu di a vita, è ùn hè mai pussibule di ripetiri per ottene un bonu quadru di megliu qualità ".

Zehra Çöplü: "U più difficiule hè di mantene un altu livellu di sensibilità versu u mondu esternu è sè stessu. Credu chì un fotografu deve travaglià diligentemente nantu à e so idee per migliurà. Ci hè parechje belli posti per piglià ritratti in Turchia, da e ruine di Nemrut à i camini di fata in Cappadocia, u Tempiu di Artemis in l'Antica Efesu, e piscine di Pamukkale, u Monasteru di Sumela, u Bosforu è assai più. "Ùn ti stanchi mai di viaghjà è di piglià ritratti in Turchia".

U formatu in linea di a cerimonia di premiazione hà permessu à qualcunu di guardà l'avvenimentu indipendentemente da u locu o u fusu orariu.

Durante a trasmissione in diretta, i participanti vincitori anu cuntattatu l'ospiti di a ceremonia è salutanu tutti l'audienza.

L'urganizatori di u cuncorsu di fotografia anu dettu: "2020 opere sò state presentate à u cuncorsu in 1.327, chì hè un numeru assai più altu ch'è l'anni precedenti. Admiremu u talentu di i fotografi è a so capacità di vede a bellezza di u mondu chì ci circonda. "Speremu di vede più participanti è ritratti à l'ASE Photo Awards in 2021".

I vincitori di a cumpetizione sò stati premiati cun un viaghju in Russia, chì serà urganizatu appena e restrizioni pandemiche sò state alzate. Inoltre, una mostra di i fotografi vincitori serà aperta in unu di i migliori musei di Russia.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*