I soldi per u Sistema Ferroviariu di Antalya 2nd Stage Custruitu da u Ministeru sò stati Deduti da a Municipalità

I soldi per u sistema di ferrovia di scena antalya custruitu da u ministeru sò stati tagliati da a municipalità
I soldi per u sistema di ferrovia di scena antalya custruitu da u ministeru sò stati tagliati da a municipalità

U deputatu CHP Antalya Cavit Arı hà dettu chì i soldi per u Sistema Ferroviariu di a Seconda Tappa di Antalya (Square-Airport-Expo 2016 Area Line), chì hè statu custruitu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture per "EXPO 2016 Antalya", hà cuminciatu à esse tagliati da u budget di a municipalità metropolitana di Antalya.

Sicondu a nutizia di İsmail AKIN da SÖZCU; "U Sistema Ferroviariu Antalya Second Stage (Square-Airport-Expo 2016 Area Line), chì hè statu custruitu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture durante u periodu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Menderes Türel, per via di "EXPO 2016 Antalya", hà causatu una reazione. da u bilanciu di a municipalità.

Dichjarà chì u prublema hè una questione veramente impurtante è sopra-pulitica per Antalya, u deputatu CHP Antalya Cavit Arı hà dettu:

  • I soldi chì a Municipalità Metropolitana di Antalya duverà pagà significa chì u serviziu chì a nostra Antalya hà bisognu hè incompletu. In questu sensu, significarà ipotecà a nostra Antalya è u futuru di i nostri figlioli. Per quessa, u prublema pò esse risolta senza alcunu preghjudiziu puliticu, cù u sustegnu di tutti i partiti, in particulare di l'AKP, è di tutte e dinamiche urbane.

"U MUNICIPALITÀ HA SOTTU SOTTU UNA OBBLIGA SIGNIFICATIVA"

Enfatizendu chì a linea di u sistema di a seconda tappa hè stata custruita per EXPO 2016, Arı hà dettu:

  • L'EXPO hè cunsiderata a più grande urganizazione dopu à l'Olimpiadi è a Copa Mondiale è hè stata tenuta in Turchia per a prima volta in a storia di l'Expo 160. In questu cuntestu; In cunfurmità cù u subparagrafu "c" di u 15u paràgrafu di l'articulu 2015u intitulatu "Assunta di u Prughjettu" di a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri datata u 7272 di ferraghju 6 è numerata 3, a Linea di Sistema Ferroviaria Meydan-Airport-Expo appartene à a Municipalità Metropolitana di Antalya. hè stata ripresa da u Ministeru di i Trasporti è custruita, da l'ingudu ottenutu da u prugettu, hè statu decisu di fà u rimborsu di a parte di 15 per centu per esse ricevutu.
  • In queste cundizioni, u sistema ferroviariu hè statu custruitu in 2016. U prezzu di l'offerta di u prugettu hè di 260 milioni di TL. Ancu dopu chì u travagliu hè statu finitu, in u scopu di a cundizione di pagamentu specificata in a fase di trasferimentu di u prugettu, per esempiu, 2019 mila TL in ferraghju, 15 mila TL in marzu, è 35 mila TL in aprile, chì currispondenu à 37 per centu di i rivenuti ottenuti in 42, sò stati rimborsati à u Tesoru. Tuttavia, cù a decisione di a Presidenza datata 01.05.2019 è numerata 1014, hè statu decisu di rimborsà u costu di u prugettu fendu una deduzione di 5 per centu da l'azzioni chì deve esse attribuita nantu à i rivenuti fiscali di u bilanciu generale di a municipalità pertinente.

"U MUNICIPALITÀ HA SOTTU SOTTU UNA OBBLIGA SIGNIFICATIVA"

Arı hà dichjaratu chì, dopu a decisione, u Ministeru di i Trasporti hà dumandatu 145 milioni di TL cum'è a quantità restante da a Municipalità Metropolitana di Antalya sottraendu una differenza di costu di 379 TL è hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

  • In questa nova situazione, una media annuale di 4 milioni di TL hè dedotta da u Budget di a Municipalità Metropolitana di Antalya, cù una media di 50 milioni di TL in media ogni mese. In altri palori, e cundizioni sò stati cambiati in modu straordinariu. A municipalità hè stata sottumessa à una obligazione impurtante. U Ministru di i Trasporti, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì a linea di 2021 km hè stata custruita da u Ministeru in u librettu di presentazione di u Budget 19,1 di u Ministeru in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Pianu è Cummissione di Bilanciu, è hà dettu verbalmente sia in a Cummissione sia in u Generale. Discorsu di l'assemblea di u TGNA ghjustu l'altru ghjornu.
  • I soldi per questu ùn deve esse dumandatu da a Municipalità Metropolitana di Antalya. S'ellu hè dumandatu, deve esse dumandatu secondu e cundizioni legali in a fase di custruzzione. Eccu una pratica ingiusta. A Municipalità Metropolitana di Antalya hè obligata à pagà un debitu assai grande in pocu tempu. Sta situazione impedirà tutti i servizii di a municipalità. I servizii chì a ghjente di Antalya aspittà è bisognu ùn serà micca furnitu.
  • L'appropriazioni chì a municipalità spende per i so servizii à a cità, i zoni rurali, e strade, l'acqua potabile è l'irrigazione sò deduti da a fonte in questu modu. Una tale applicazione significa chì u futuru di u populu di Antalya è i nostri figlioli hè pigliatu sottu ipoteka. Significa chì i servizii ùn ponu esse realizati.

"Ùn saria micca tenutu s'ellu ùn ci era micca EXPO"

Dichjarà chì u prublema hè un prublema di Antalya è sopra a pulitica, Arı hà dettu:

  • Per quessa, ognunu deve esse propiu di stu prublema è dumandà chì sta pratica sia abbandunata in nome di Antalya. In nome di Antalya, dumandemu da u presidente di a Republica per abbandunà u pagamentu di sta linea, chì ùn saria micca pussibule senza EXPO. Aspittemu ancu chì i dui Ministri di Antalya piglianu a pruprietà di sta questione.
  • In novu, chjamemu à u presidente provinciale di l'AKP è i parlamentari da quì è ricurdemu chì anu da fà un sforzu per risolve stu prublema. Altrimenti, a rispunsabilità di Antalya per tutti i danni causati da sta pratica inghjusta serà puliticamente l'AKP. Invitu tutte e dinamiche di a cità di Antalya, l'urganisazioni non governamentali è tutti i partiti di a nostra Antalya per piglià una pusizione inseme in questa lotta ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*