Una grande calata in i voli domestici è internaziunali durante a pandemia

In a pandemia, i voli domestici anu diminuitu in percentu, i voli internaziunali diminuinu in percentu.
In a pandemia, i voli domestici anu diminuitu in percentu, i voli internaziunali diminuinu in percentu.

L'inquietudine è e restrizioni causate da u risicu di contaminazione in a sucità inseme cù a pandemia di coronavirus anu causatu gravi cali, in particulare in i viaghji aerei.

L'epidemie di coronavirus, chì hà affettatu u mondu sanu da i primi mesi di u 2020, hà affettatu particularmente negativamente u settore turisticu. Ancu se i pruibizioni di volu imposte in aprile è maghju in u scopu di e misure pigliate sò state rialzate da ghjugnu, l'inquietudine creata da u risicu di infezzione in a sucetà hà impeditu u viaghju. Sicondu i dati spartuti da a piattaforma di bigliettu di u volu è di l'autobus Turna.com, quelli chì anu acquistatu i biglietti di volu sò diminuiti di 1% in u periodu di 30 mesi trà u 2020 di ghjugnu è u 6 di nuvembre di u 63. Cù parechji paesi chì imponenu restrizioni frequenti, i voli internaziunali in particulare sò calati significativamente cumparatu cù 2019: I voli domestici sò cascati da 60% è i voli internaziunali sò cascati da 81%.

Istanbul Bodrum hà persu u so postu in u top 5 rotte più populari

Hà revelatu ancu e rotte più viaghjate durante a pandemia. A pandemia ùn hà micca causatu cambiamenti serii in e rotte più freti nantu à e rotte domestiche, ma Istanbul - Bodrum, chì era in u top 2019 in 5, hè stata rimpiazzata da Adana - Istanbul. Sta situazione hè stata evaluata com'è u risultatu di l'aumentu di u viaghju di u veiculu per via di u risicu di contaminazione, rimpiazzà qualchì viaghju aereo. In quantu à u numeru di viaghji, i viaghji aerei anu diminuitu significativamente nantu à e rotte più populari. I viaghji trà Istanbul è Izmir, a strada più populari, anu diminuitu da 74%.

Amsterdam hà lasciatu a strada à Teheran !

Sicondu i dati, Istanbul Baku, Antalya - Kiev è Istanbul - Tashkent mantenenu u so postu in i primi 2019 posti di 3 nantu à e rotte più volate à l'esteru. Amsterdam, chì era in u top 5 l'annu passatu, hè stata rimpiazzata da Teheran, è Odessa hè stata rimpiazzata da Belgrad. Hè statu osservatu chì i pruibizioni di viaghju, in particulare in Europa, anu cambiatu seriamente i destinazioni di viaghju populari.

A Francia ùn hè più trà i primi paesi volanti

Un altru puntu chì attira l'attenzione in u cambiamentu di l'abitudini di viaghju era i cambiamenti in u ranking di i paesi più populari viaghjati in 2020. Germania, chì hà una densa populazione di espatriati, hè stata prima in 2019, cum'è in 2020. Francia, chì era in u top 5 l'annu passatu, hè stata rimpiazzata da l'Uzbekistan. Mentre a Russia hè cascata un postu in a lista di i paesi populari è diventa u quartu paese, hè statu vistu chì i paesi cù menu restrizioni di viaghju cuminciaru à classificà più altu in i liste invece di i paesi europei.

E donne viaghjanu menu

Hà revelatu ancu a proporzione di l'omi è di e donne chì anu viaghjatu in aereo durante u periodu pandemicu. Duranti stu periodu, a parte di l'omi in i viaghji aerei hà aumentatu da 54% à 56%, mentre chì a parte di e donne diminuì da 46% in u periodu precedente à 44%. L'età media di i passageri aerei hè ancu diminuitu da 34 à 33 anni.

Pegasus hè avanti in i voli domestici è THY hè chjaramente avanti in i voli internaziunali.

A ricerca include ancu dati impressiunanti nantu à e cumpagnie aeree. Mentre Pegasus hà mantenutu u so primu postu in i voli domestici, Sunexpress era a cumpagnia aerea chì hà avutu u minimu diminuzione di u numeru di passageri in u mercatu cumparatu cù altre compagnie aeree. A clara superiorità di Turkish Airlines (THY) in i voli internaziunali cuntinuava. Ancu se u numeru di voli di THY hè diminuitu, hè statu vistu chì hà rinfurzatu ancu u so postu in u ranking. Hè nutate chì Sunexpress hà scalatu i posti 6 in a classificazione di u volu internaziunale è hà classificatu 3rd. E compagnie aeree low-cost basate in Ucraina Wind Rose è Sky Up, chì si distinguenu soprattuttu cù i voli charter, anu lasciatu e compagnie aeree tradiziunali è cumincianu à classificà in u top 10. Trà e compagnie aeree più impurtanti affettate da i pruibizioni di volu, l'Arabia Saudita, a principale compagnia aerea di l'Arabia Saudita, è l'Aeroflot, a principale compagnia aerea di Russia, anu persu i so posti in a classificazione durante u periodu pandemicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*