Opzione di intelligenza artificiale per risolve u prublema di trafficu in Istanbul

Opzione di intelligenza artificiale per risolve u prublema di trafficu in Istanbul
Opzione di intelligenza artificiale per risolve u prublema di trafficu in Istanbul

Riuniti à u Cungressu di l'Informatica di Istanbul tenutu in linea, i gestori di l'IT di IMM anu parlatu di u prugressu significativu fattu in u campu ciberneticu è di i so scopi 2021. À a riunione, induve hè statu enfatizatu chì a gestione di u trafficu in Istanbul puderia esse trasfurmata in una intelligente cù intelligenza artificiale, i prublemi di Istanbulkart essendu una carta di vita preferita da u settore privatu è i metro chì accede à Internet sò stati ancu discututi.

Sei persone chì gestiscenu i prucessi IT di IMM si sò riuniti in a sessione "Smart Cities" in u scopu di u 14u Cungressu di l'Informatica di Istanbul tenutu in linea. A sessione di questu annu hè stata moderata da u Capu di Dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione IMM Dr. Erol Özgüner hà fattu. IMM Technology Coordinator Melih Geçek, BELBİM A.Ş. Direttore Generale Yücel Karadeniz, Direttore Generale İSTTELKOM AŞ Nihat Narin, Direttore Generale İSBAK AŞ Esat Temimhan è Direttore Generale UGETAM AŞ Prof. Dr. İbrahim Edin hà ancu participatu cum'è parlante. À u cungressu, parechji pannelli sò stati tenuti nantu à i temi "Smart City", "Cloud Computing", "Cyber ​​​​Security", "Disaster Informatics", "Smart Renewable Energy Management", "New Trends in Data Science".

IBB ADATTU RAPIDAMENTE À U LAVORO REMOTE

Melih Geçek, chì hà fattu u primu discorsu in a sessione, hà enfatizatu chì cum'è IMM, si sò adattati rapidamente à u sistema di travagliu remoto durante u periodu pandemicu. Cuntinuò e so parolle cusì:

"Cum'è IMM, avemu fattu stu cambiamentu, chì duverà 3 anni, in 3 ghjorni. Avemu adattatu assai rapidamente à un sistema induve normalmente passavamu assai tempu in furmazione è uttene forse 30 per centu di efficienza. Siccomu avemu un sistema di infrastruttura solida, avemu furnitu un altu livellu di serviziu in termini tecnologichi. Avemu mobilizatu tutte e nostre risorse per risponde à i bisogni di cumunicazione crescente. A gestione di "big data" cuntinueghja à esse trà i nostri punti impurtanti di l'agenda. Avemu u scopu di implementà l'applicazione Istanbul Is Yours in 2021. U nostru scopu principale hè di migliurà a qualità di vita di i citadini in ogni puntu di a vita ".

"FEMmu INTELLIGENTA A GESTIONE DI TRAFFIC"

Esat Temimhan, chì hà fattu a seconda presentazione di a sessione, hà dichjaratu in u so discorsu chì anu focu annantu à trè spazii basi in linea cù u novu pianu strategicu di l'IMM è hà dettu: "Cumu ISBAK, cuntinuemu u nostru travagliu in i campi di trasportu, terremotu è terremoti. energia-ambienti, chì sò i nostri priurità. A causa di a pandemia, l'usu individuale di i veiculi hè aumentatu significativamente. Comu suluzione à u prublema di u trafficu, vulemu aumentà u nùmeru di dati ricevuti da u campu è trasfurmà a gestione di u trafficu in una intelligente cù intelligenza artificiale. "Avemu u scopu di stallà stazioni di ricarica per i veiculi elettrici in tutti i parcheggi in Istanbul".

"ISTANBULKART È ORA UNA CARTA DI VITA"

U direttore generale di BELBİM, Yücel Karadeniz, hà attiratu l'attenzione à u puntu chì Istanbulkart hà ghjuntu oghje è hà dichjaratu chì a rata di satisfaczione di i citadini cù a carta hè di 95 per centu. Dichjarà chì i Istanbuliti anu avà una "carta di cità", Karadeniz hà sottolineatu chì Istanbulkart hà avà ancu l'uppurtunità di cummerciu, è hà dettu:

"Avemu pruvatu à trasfurmà Istanbulkart in una carta di vita è di cità. L'avemu spustatu in spazii cum'è strutture sportive è musei. Avemu negoziatu cù e grande catene di u mercatu per avè una carta di spesa è avemu fattu un prugressu seriu. Avemu ancu trasfurmatu Istanbulkart in una carta corporativa. Stu prucessu hè principiatu ".

"SIAmu PRONTI PER COOPERARE PER SERVIZI INTERNET IN METROS"

U direttore generale di İSTTELKOM, Nihat Narin, hà enfatizatu chì i citadini viaghjanu in metro senza cunnessione Internet è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Oghje, circa 2 milioni di persone campanu in metro ogni ghjornu, scollegati da tutta a reta di cumunicazione. In casu d'emergenza è di disastru, l'autorità amministrative devenu piglià e misure necessarie u più prestu pussibule. Cum'è ISTTELKOM, avemu finitu u nostru travagliu di infrastruttura per i metro per furnisce internet bidirezionale, tuttu hè prontu è aspettemu una risposta à a nostra dumanda à a Direzzione Generale di Sicurezza di Istanbul. "Semu pronti per tutta a cooperazione per risolve u prublema di fronte à una intensa dumanda da i nostri citadini".

L'APPLICAZIONI SMART METER FORNERANU RISPARMI SIGNIFICATIVI

UGETAM AŞ Direttore Generale Prof. Dr. İbrahim Edin hà toccu u so travagliu in i campi di l'energia, l'informatica è l'educazione, chì sò a nova visione corporativa è spazii strategichi. Edin hà dettu: "Ci hè un totale di 13 milioni di metri di gas naturale è acqua in Istanbul è testemu tutte e soluzioni alternative per cunvertisce in intelligenti. Avemu u scopu di furnisce un risparmiu significativu in parechji spazii cù novi sistemi. Vulemu creà standard di gestione di siti di custruzzione di città di nova generazione in Istanbul, induve 420 cantieri cuntinueghjanu u so travagliu ogni ghjornu. A causa di a pandemia, avemu spustatu tutta a nostra furmazione in ambienti virtuali. "Cù u prughjettu 'Quartz', avemu u scopu di maximizà a satisfaczione di i citadini riducendu i costi operativi è di mantenimentu di l'istituzioni", disse.

Dà infurmazione nantu à l'altri studii Smart City di IMM, u Capu di u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione Dr. Erol Özgüner hà dettu: "Vulemu trasfurmà e dati di IMM è e so filiali in dati più significati. A nostra applicazione Pending Invoice era unu di i prughjetti più impurtanti di l'annu passatu durante u periodu pandemicu. Avemu cuminciatu à aduprà servizii di Automatizazione di Processi Robotici in istituzioni. "Espandendu a nostra rete WiFi IMM, avemu aumentatu u numeru di abbonati à 4 milioni", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*