Pandemic Orchestra sarà in diretta u 1 di ghjennaghju di u 2021

orchestra pandemica
orchestra pandemica

Stabbilitatu per sustene i musicisti chì ùn anu micca ingressu durante u prucessu di pandemia. Kadıköy U primu cuncertu di l'Orchestra Pandemica Municipale, chì hà fattu u 7 di dicembre à l'Opera di Süreyya, serà trasmessu gratuitamente nantu à i media digitale à 17.00 u primu ghjornu di l'annu novu. ligame di u cuncertu Kadıköy Pudete amparà da i cunti suciale di a municipalità.

U cuncertu, chì hà avutu un numeru limitatu di spettatori in cunfurmità cù e regule di distanza suciale, serà trasmessu in digitale gratuitamente u 1 di ghjennaghju, in modu chì l'audienza chì hè limitata per via di a pandemia è ùn pò micca assistisce à u cuncertu. U cuncertu hè statu realizatu da Renkm Gökmen cum'è direttore, İdil Biret cum'è solista, è Özgecan Günöz cum'è violinista principale. Kadıköy Accumpagnatu da l'Orchestra Pandemica. L'opere di Johann Sebastian Bach, Tomaso Albinoni è Armağan Durdağ sò state interpretate in u cuncertu.

Kadıköy Dopu à u primu cuncertu di l'Orchestra Pandemica Municipale, chì serà trasmessu gratuitamente, l'altri 4 cuncerti di a serie seranu tenuti per una tassa per sustene l'artisti. Kadıköy Municipality Pandemic Orchestra interpretata da Oğuzhan Balcı è Gökhan Aybulus u 4 di ghjennaghju, da Gürer Aykal è Bülent Yazıcı l'8 di ferraghju, da İbrahim Yazıcı è Gülsin Onay l'8 di marzu, è da Hakan Şensoy è Cihat Aşkın hà da piglià a scena u 29 di marzu. novu cù a participazione di.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*