A Dichjarazione di Soyer nantu à u Teatru Anticu di Smirne in a Stampa Mundiale

Soyer's Smyrna spiegazione di u teatru anticu in a stampa mundiale
Soyer's Smyrna spiegazione di u teatru anticu in a stampa mundiale

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyere dichjarazioni di Smyrna Antique Theatre anu fattu un impattu in a stampa mundiale. Le Figaro, unu di i principali ghjurnali francesi, hà inclusu e parolle di u presidente Soyer: "Cilibràremu i 2023 anni di a nostra Republica quì in 100 cù un cuncertu straordinariu".

Le Figaro, unu di i principali ghjurnali francesi, hè u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerHà datu u locu à e parolle di 's nantu à u Teatru Anticu di Smirne. In a nutizia publicata nantu à a pagina di cultura, u presidente Tunç SoyerHè statu infurmatu chì 's vulia celebrà u 100 anniversariu di a Republica in stu teatru anticu. Sottulineendu e parolle di u presidente Soyer chì İzmir guadagnerà una nova Efesu una volta chì u teatru anticu cù una capacità di 21 mila persone hè revelatu, u ghjurnale hà dettu à i so lettori: "In l'area archeologica di Efesu, situata in u sudu di a regione. , Ci hè un altru teatru anticu cù una capacità di 24 mila, chì hè cunsideratu u più grande in u mondu. riceve ".

U sindaco Soyer hà dettu: "U Teatru Anticu di İzmir hè diventatu unu di i più grandi teatri di u Mediterraniu cum'è u centru socio-culturale di a cità vechja di Smirne trà u II è u IV seculu aC. Ce qui l'a rendu éblouissante, c'est qu'il a été construit pour voir tout le Golfe.

"Dopu à 500 anni di sonnu, a rinascita di u teatru hè stata registrata cum'è una parte di u prughjettu maiò di risturazione è trasfurmazioni chì copre l'assi Kemeraltı Bazaar-Agora è Kadifekale di a cità. Sicondu u sindaco di Izmir, "hè assai impurtante di mette in luce u teatru anticu nantu à sta strada". Immaginandu chì sta nova locu cù Agora cuntribuisce "grande à l'identità di a cità", Soyer hà aghjustatu: "Quandu u prucessu hè finitu, İzmir hà guadagnatu un novu locu per manifestazioni". In questa regione storica, u prughjettu di fà di Kemeraltı-Agora-Kadifekale un centru di attrazione per i turisti, dandolu l'aspettu di u 1895, dura dapoi parechji anni.

L'escavazione cuntinueghja

U presidente Soyer hà visitatu u situ di scavi a settimana passata, è u Facultà di l'Università İzmir Katip Çelebi è u Capu di Scavi di Smyrna Ancient City Assoc. Dr. Avia ricevutu informazioni da Akın Ersoy. In a so dichjarazione quì, Soyer hà dettu chì 16 fila di sedi in u latu est di a sezione di l'audienza in trè tappe di u teatru, sette spazii di backstage è corridori di serviziu in l'edifiziu di u palcuscenicu sò stati scuperti.

I scavi di Smyrna Ancient City sò supportati in u scopu di u protocolu firmatu trà u Ministeru di a Cultura è u Turismu è a Municipalità Metropolitana di Izmir. I scavi cuntinueghjanu nantu à u palcuscenicu di u teatru anticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*