Turchia serà trà i dece paesi chì producenu u satellitu di cumunicazione

Turchia serà trà i deci paesi chì pruducianu u satellitu di cumunicazione.
Turchia serà trà i deci paesi chì pruducianu u satellitu di cumunicazione.

A prima presentazione di u Cunsigliu di Trasporti è Comunicazioni, chì si terrà per a 2021ª volta in settembre 12 da u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè stata fatta oghje in Istanbul da u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu. Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni à a stampa.

Enfatizendu chì a Turchia, chì hà una tradizione di trasportu è infrastruttura pioniera, innovativa è pianificata, hà implementatu parechji prughjetti di classe mundiale in termini di ingegneria in 18 anni, u Ministru Karaismailoğlu hà ricurdatu chì u nostru satellitu di cumunicazione Türksat 5A serà mandatu in u spaziu versu a fine di stu mese.

"Progettaremu a mappa di trasportu è cumunicazione di l'anni à vene"

Dichjarà chì avemu da purtà un approcciu pianificatu è raziunale à i bisogni cambianti in u trasportu di merci, persone è dati è u novu ghjocu stabilitu in u mondu, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"A data d'oghje, acceleremu a preparazione di u Cunsigliu di u Trasportu è di a Comunicazione, induve cuncepiscemu a mappa di u trasportu è di a cumunicazione di l'anni à vene, determineremu i bisogni micca divulgati, è guideremu e pulitiche di trasportu è infrastruttura di u nostru paese. U Cunsigliu serà strumentale à riunite i rapprisentanti anziani di u settore publicu, privatu, urganisazione non-guvernamentale, università è urganisazione chì guidanu u settore da l'esteru, in corta, tutti i partiti di u settore, è piglià i passi ghjusti. U nostru Cunsigliu durà per 6 ghjorni u 7-8-2021 ottobre 3 à l'Atatürk Airport Terminal International. I gruppi di travagliu di u settore seranu furmati sottu à l'intestazione di Ferrovia, Comunicazione, Via marittima, Via aerea è Strada.

"À a fine di u cunsigliu, u "Documentu di Politica di Trasportu Turchia" emergerà"

"L'ugettivi principali di u Cunsigliu sò; Per cuntribuisce à a determinazione di i miri strategichi di Turchia in i settori di trasportu è cumunicazione. Per cuntribuisce à u sviluppu simultaneo di u settore cù u mondu. Per fà suggerimenti nantu à i prublemi chì aspettanu per esse risolti. Stabbilimentu di novi standard per e catene di furnimentu glubale post-Covid-19. Per rinfurzà a cooperazione trà noi è i stakeholder naziunali è internaziunali. Sutta queste rubriche, u "Documentu di Politica di Trasportu Turchia" emergerà cù i rapporti da esse finalizzati da i gruppi di travagliu di u settore ".

 "Turchia serà trà i deci paesi chì produci u satellitu di cumunicazione"

Ricordendu chì u nostru satellitu di cumunicazione Türksat 5A serà mandatu in u spaziu versu a fine di stu mese, u nostru Ministru Karaismailoğlu hà dettu; Hà enfatizatu chì cù a messa in cumissioni di Türksat 5A, Türksat 5B è Türksat 6A, seremu assai più forti in u spaziu cù i nostri satelliti di cumunicazione 6. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cuminciatu i testi di livellu satellitare di Türksat 5B. Lanceremu ancu u 5A in u secondu trimestre di u 2021. Permetterà à a Turchia di esse trà i deci paesi chì producenu u satellitu di cumunicazione. A pruduzzione è l'integrazione di Türksat 6A cuntinueghja in u Centru di Test è Integrazione di Sistemi Spaziali TAI cù a participazione di i nostri ingegneri TÜRKSAT. Manderemu 6A in u spaziu in u 2022 ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*