U Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara riapre à i Visitatori

U Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara apre à visità di novu
U Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara apre à visità di novu

U Museu Statale di Pittura è Scultura d'Ankara, chì ospita l'opere più preziose di a nostra storia d'arte turca, serà riapertura à i visitatori u 28 di dicembre di u 2020, cù una cerimonia à a quale hà assistitu u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

I travaglii di risturazione cumpleti realizati da u Ministeru di a Cultura è u Turismu nantu à l'edifiziu storicu è l'opere di u Museu Statale di Pittura è Scultura d'Ankara, unu di l'edifizii più magnifichi di u 1u Periudu di l'Architettura Naziunale, hà iniziatu in dicembre 2019. In u risultatu di e riparazioni meticulose realizate cù i cuntributi di u persunale espertu di u Ministeru è di l'accadèmici da diverse università, u statu originale di l'edificiu, chì hè statu custruitu cum'è Sede Centrale Turca trà 1927 è 1930 cù u prugettu di l'Architettu Arif Hikmet Koyunoğlu. , hè stata cunservata è a so bellezza unica hè stata revelata. I dettagli originali di l'edifiziu rinfurzatu da u terrimotu sò stati cunservati cù e tecniche tradiziunali di risturazione.

L'identità corporativa è l'infrastruttura tecnica di u Museu, chì hà allughjatu l'opere più rare di a storia di l'arti turca in u campu di l'arti visuali dapoi u 1980, hè stata ristrutturata in cunfurmità cù l'intelligenza cuntempuranea di a museologia. Cù un studiu d'inventariu cumpletu, infurmazione dettagliata nantu à l'opere in a cullezzione di u museu hè stata digitalizzata è arregistrata. Alcune di l'opere chì a so cundizione hè stata analizata sò stati restaurati è i so frames sò stati rinnuvati.

In u scopu di i travaglii di risturazione; L'opere sò stati prutetti cù un sistema di magazzinu intelligente d'alta tecnulugia, ignifuga, di nova generazione. Una camera avanzata è un sistema di alarme sò stati installati per assicurà un monitoraghju constante di u museu è di l'artefatti.

Masterpieces sò cun Art Lovers Again

A mostra di u Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara, chì hè un tesoru naziunale chì priservà l'ultimi 150 anni di storia di l'arti turca in u campu di l'arti visuali, hè stata rinnuvata ancu. A nova mostra hè stata curata da u Prof. Dr. Kıymet Giray hà fattu. I visitatori puderanu vede da vicinu i "Maestralpieces" di a pittura è a scultura turca è passanu un bellu tempu in u Museu, induve 240 opere inestimabili di i nomi principali di a pittura, da Osman Hamdi Bey à Şeker Ahmet Pasha, da İbrahim Çallı à İbrahim Çallı. Bedri Rahmi Eyüpoğlu, serà esibitu. Anu avè l'uppurtunità di passà u tempu. Curatore Prof. Dr. Kıymet Giray includeu a storia di u Museu è i stori di l'opere in u so libru "Masterpieces", chì porta u listessu nome di l'esposizione.

L'amatori d'arte puderanu accede à infurmazioni detallate nantu à u museu è a so cullezzione è seguità l'avvenimenti da vicinu nantu à u situ web stabilitu per a prima volta per u museu (www.arhm.ktb.gov.tr).

Una magnifica sala di cuncerti serà ghjunta

U museu serà l'indirizzu indispensabile di l'avvenimenti d'arte naziunali è internaziunali cù a so struttura rinnuvata è u patrimoniu culturale.

U museu hè previstu per esse usatu in modu efficace è attivu cum'è un veru centru di cultura è di l'arti, cù un stile di gestione in linea cù a cunniscenza contemporanea di a museologia.

U magnificu edifiziu di u museu hè destinatu à diventà un centru indispensabile di attrazione per l'amatori d'arte cù diversi avvenimenti. In questu cuntestu, i prugrammi di storia di l'arte, seminarii è riunioni di l'artisti seranu tenuti in u Museu cù u scopu di aumentà u sviluppu culturale di a pittura è a scultura turca; Seranu ancu urganizati attelli per fà amare l'arte à i ghjovani è i zitelli. U Museu, chì hè un centru culturale induve sò stati messi in scena u primu cuncertu, u primu spettaculu d'opera è u primu teatru di u teatru di l'epica di a Republica, accoglierà i prugrammi chì l'amatori d'arte seguiranu cun curiosità in a so magnifica sala di cuncerti cù una capacità di 400 persone.

Un cuncertu significativu in a capitale

In u scopu di u prugramma di apertura, l'opere amate da Atatürk seranu presentate in u cuncertu chì si terrà in a magnifica sala di cuncerti di u Museu per commemorate u 101 anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Ankara.

Unu di l'opere chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk insistia è hà amatu assai in ogni prugramma; U travagliu di Kemanî Tatyos Efendi in l'Hicazkâr maqam "Mâni Oluğu Hâlimi Takrîre Hicabım" è u so travagliu preferitu da Rumelia, "My Nightingale in the Golden Cage" serà realizatu. Inoltre, u "Karaşar Zeybeği" preferitu di u nostru Atatürk serà realizatu in memoria di u "Seğmenler" chì hà accoltu Atatürk 101 anni fà.

Tracce senza tempo

L'esposizione temporanea "Tracce Timeless", preparata cum'è un tributu à l'artisti in u quadru di a riapertura di u Museu Statale di Pittura è Scultura d'Ankara, serà presentata à l'amatori d'arte. A mostra, chì include infurmazioni nantu à a storia di l'icònicu edifiziu chì forma a siluetta di a cità in u core di Ankara, a so trasfurmazioni in un museu, è l'artisti è statisti chì anu cuntribuitu à questu, chì hè di grande impurtanza per a nostra storia di l'arte, pò esse visitatu finu à dicembre 2021.

Tutti l'amatori di l'arti è l'artisti puderanu truvà un pezzu di elli in a mostra "Tracce intemporale", chì pò ancu esse cunsideratu cum'è un riflessu di a nostra storia recente in u bastimentu di u museu.

Un Edificiu Simbulu in Ankara: Sede di i Fogli Turchi

L'edificiu di u Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara, una di e strutture più magnifiche di u 1u Periudu di l'Architettura Naziunale, hè stata custruita cum'è a "Sede Centrale di i Fogli Turchi" trà 1927 è 1930. In u cuncorsu apertu in u 1926, u prughjettu di l'Architettu Arif Hikmet Koyunoğlu, chì hà custruitu u Museu Etnograficu in Namazgah Hill cù e direttive di Atatürk, hè vinutu prima è a custruzzione di l'edifiziu hà iniziatu. Cusì, a siluette di Tepe, situata in u core di Ankara, hè stata furmata finu à oghje.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà dettu: "Ùn vogliu micca lascià quì. A Sala Turca, decorata cù decorazioni fatte da l'Architettu Arif Hikmet Koyunoğlu, chì ellu hà citatu dicendu "Grazie à e mani chì l'anu custruitu", a magnifica sala di cuncerti decorata cù motivi tradiziunali, è u Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara, chì ospita inestimabili. opere esposte cù metudi muderni, ospita dinù parechji primi fatti.

Edificiu di i primi

In u 1927, l'indirizzu di Atatürk à a Ghjuventù hè statu lettu in questu edifiziu per a prima volta.

In u 1933, u primu Cungressu di a Lingua Turca hè statu tenutu in questu edifiziu sottu a presidenza di Atatürk.

In u 1933, l'Innu di u 10th Anniversary hè statu interpretatu quì per a prima volta.

A prima Opera Turca "Özsoy" hè stata realizata per a prima volta in a magnifica sala di cuncerti in u 1934.

Un "Museu di Pittura è Scultura" in a Capitale

L'edificiu hè statu ufficialmente attribuitu à a Direzzione Generale di Belle Arti di u Ministeru in dicembre 1975 per esse adupratu cum'è museu di pittura è scultura. Cuminciò à esse restauratu in cunfurmità cù u so scopu originale è novu, cù u prugettu di l'Architettu Abdurrahman Hancı, sottu a tutela di Arif Hikmet Koyunoğlu, l'architettu di u bastimentu chì era sempre vivu in quelli anni. Hè statu apertu cum'è un museu cù una ceremonia u 2 d'aprile di u 1980. U museu hà purtatu un novu culore è dinamisimu à a cultura è l'ambienti di l'arte di Ankara cù avvenimenti cum'è a Biennale d'Arte Asia-Europea, organizzazioni di mostra naziunali è internaziunali, diversi simposi, riunioni, cunferenze è cuncerti.

À propositu di a cullezzione

L'edificiu di u museu hè statu apertu in u 1976 cù quattru dipinti preziosi da u Ministeru di l'Educazione Naziunale - "Arms Dealer" di Osman Hamdi Bey, "At the Tomb of Timur" di V. Vereshchagin, "Ritrattu di una zitella" di Zonaro, Emel. Cimcoz (Korutürk) Hè statu ricevutu inseme cù l'opere intitulate "Gratitude di u zitellu turcu à Atatürk". Queste opere sò state arregistrate cum'è i primi pezzi di a cullezzione di u museu.

Oghje, cù 3 mila 629 opere in u so inventariu, u Museu di Pittura è Scultura di Ankara ospita una di e cullezzione più impurtanti di pittura turca.

Cù a so cullizzioni, furnisce l'uppurtunità di tistimunià a cunniscenza cambiante di l'arti è i prucessi storichi maiò in Turchia da a fine di u 19u seculu à u presente in u campu di l'arti visuali.

A cullizzioni di u Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara, chì hè unu di l'archivi più impurtanti di a storia di Turchia più di un seculu in quantu à l'arti visuali; L'opere chì vincenu premi à l'Esposizione di Pittura è Scultura di u Statu sò state create per trasferimenti, acquisti è donazioni da istituzioni è urganisazioni pubbliche. cullizzioni; Hè custituitu da pittura, scultura, ceramica, stampe originali, arte decorativa turca è fotografia.

A nova mostra permanente, chì incontrerà l'amatori di l'arte da u 28 di dicembre di u 2020, hè stata scelta trà i capolavori di a cullezzione di u museu è hè stata urganizata per quessa sottu u titulu "Masterpieces".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*