U Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara hè riapertura à i Visitatori

U Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara hè apertu à visità di novu
U Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara hè apertu à visità di novu

U Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara, chì a restaurazione hè stata finita, hè stata riapertura à i visitatori cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan è a so moglia Emine Erdoğan è u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy. U vicepresidentu Fuat Oktay è u presidente di u Partitu di u Muvimentu Naziunale Devlet Bahçeli anu assistitu ancu à l'apertura.

In u so discorsu in a ceremonia d'apertura, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu chì u Museu ospita 3 629 opere d'arti.

Ricordendu chì u museu hà apertu e so porte per a prima volta 90 anni fà, u Ministru Ersoy hà dettu chì stu passatu arradicatu incarna un prucessu chì si estende da a memoria amministrativa è ecunomica di a ghjovana Republica à a memoria artistica chì riflette l'estetica è l'eleganza di l'intelligenza. di a nazione turca.

Dichjarà chì l'indirizzu d'Atatürk à a Ghjuventù hè statu scrittu annantu à una tavola di marmura per a prima volta in lettere latine quasi un annu prima di a riforma di l'alfabetu, hè statu piazzatu in u foyer d'entrata di u museu è chì u primu Cungressu di a Lingua Turca hè statu tenutu quì sottu Atatürk. presidenza, u Ministru Ersoy hà dettu chì hè unu di l'esempii più impurtanti di usu di a diplomazia culturale, hà dettu chì "Özsoy", a prima Opera turca, composta per u scopu di rinfurzà e relazioni cù l'Iran, hè stata messa in scena quì per a prima volta.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Ersoy hà dettu: "Sembra chì u Museu di Pittura è Scultura, vale à dì l'Edifiziu Turcu Hearth, hè statu unu di i lochi induve i fundamenti di u pensamentu naziunale, a pulitica è a furmazione suciale chì formanu l'avvene di a Republica di Turchia, da a lingua à l'arti, sò stati posti è annunziati. U Museu di Pittura è Scultura di Ankara hè u simbulu di un viaghju chì principia è cuntinueghja cù l'arti. Stu edifiziu hè una pittura chì vene à a vita. In u cuncorsu apertu in u 1926, Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà piaciutu a pittura di l'aquarelle disegnata da l'architettu Arif Hikmet Koyunoğlu è appruva u prugettu è hà specificamente dumandatu l'usu di decorazioni turchi in u bastimentu è u travagliu di i travagliadori turchi in a so custruzzione. In u risultatu, i fundamenti di u travagliu sò stati posti in l'area cunnisciuta cum'è Namazgah Hill in u 1927 è hè stata cumpletata in u 1930 cum'è un monumentu unicu di u Primu Periudu Architetturale Naziunale ". usatu a frasa.

"L'arte hà fattu stu travagliu inspiratu a so casa"

Mencionendu chì l'edificiu, chì hè unu di i principali edifici di cultura è di l'arte in a storia di a Republica, avia da cumincià à serve cum'è l'Edificiu Centrale Turcu di Foyer, u Ministru Ersoy hà dettu chì hà accoltu l'opere di parechje istituzioni, da a Cumunità Ankara. Centru à i Ministeri, per 46 anni.

"In quelli anni, in più di riunioni è cerimonie impurtanti, cuncerti, teatru, opera è spettaculi di ballet anu pigliatu u so postu in a magnifica sala di l'edificiu da i tempi assai antichi, è l'arti hà cuminciatu à fà di questu travagliu inspiratu a so propria casa". U Ministru Ersoy hà ricurdatu chì l'edifiziu hè statu trasferitu à u Ministeru di a Cultura di u periodu in u 1976, è chì hà iniziatu u so novu periodu cum'è u Museu di Pittura è Scultura Statale di Ankara u 2 d'aprile di u 1980, dopu à a fine di i travaglii di risturazione.

"U Prucessu di Mantenimentu-Riparazione più cumpletu in a Storia di l'Edifiziu"

U Ministru Ersoy hà dettu chì anu iniziatu u prughjettu di rinfurzà è magazzini in l'edifiziu in a prima tappa in u 2017, e porte eranu aperte à i visitori durante stu periodu, è cuminciaru i travaglii di risturazione estensivi u 7 d'aprile 2018 è chjusu u museu temporaneamente.

U Ministru Ersoy hà spiegatu i travaglii realizati in u museu cusì: "Vogliu dichjarà chì hè u prucessu di mantenimentu-riparazione più cumpletu in a storia di u bastimentu. Partendu da l'area induve hè stata stabilita, una attività sensitiva hè stata realizata trattandu cù u giardinu, l'esterno, a sezione di l'ingressu, i saloni d'esposizione è e zone di transizione in grande dettagliu, è u nostru edifiziu hè statu rinnuvatu per sopravvive per parechji anni. A magnifica sala di cuncerti hè stata ancu riattivata. I vechji magazzini induve a cullizzioni hè guardata sò stati riabilitati, è sò stati messi in opera i sistemi di almacenamentu elettronicu cù una alta prutezzione contra u furtu, u focu è l'inundazioni. Inoltre, i studii di mostra è di arrangiamentu sò stati realizati in cunfurmità cù i principii di a museologia muderna. Infine, tutti l'artefatti in l'inventariu di u museu sò stati fotografiati è documentati, è un studiu d'archiviu seriu hè statu realizatu trasferendu sta informazione à i media digitale. U nostru museu, chì hè un'opera d'arte in sè stessu, hè statu trasfurmatu in una struttura chì pudemu affidate cù fierezza è cunfidenza à e nostre generazioni future cù tutte e so opere ".

"U più impurtante museu d'arte di Turchia"

Enfatizendu chì u spaziu hè unu di l'elementi essenziali chì ùn ponu esse ignorati in a museologia, u Ministru Ersoy hà dettu chì u Museu di Pittura è Scultura di Statu hè un patrimoniu culturale unicu, chì riflette e caratteristiche architettoniche è decorative di i periodi Seljuk, Ottoman è Republicanu.

U Ministru Ersoy hà dettu: "Ci sò 2 mila 780 pitture è 226 sculture in a nostra cullezzione, chì sò assai preziosi. Grazie à sta cullizzioni eccezziunale, tutti l'amatori di l'arti ponu osservà u prucessu di sviluppu, suttilità è differenzi di l'arti turcu in diverse branche. Ùn ci hè dubbitu chì u Museu di Pittura è Scultura di Ankara hè u museu d'arte più impurtante in Turchia ". disse.

"L'esposizione di Tracce senza tempo sarà aperta per un annu"

Dichjarà chì u museu mostra 7 opere in Osman Hamdi Bey Hall, 32 opere in Hoca Ali Rıza Hall è 20 in İbrahim Çallı Hall, u Ministru Ersoy hà infurmatu chì anu prisentatu l'esposizione temporale "Tracce Timeless", chì hè stata preparata cum'è un tributu à l'artisti. , per a ceremonia d'apertura. .

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dettu: "A mostra, chì include a storia di u nostru edifiziu, a storia di a so trasfurmazioni in un museu, è l'infurmazioni nantu à artisti è statisti chì sò di grande impurtanza per a nostra storia di l'arte, serà aperta per un annu. Invitu tutti da quì à u nostru museu ". disse.

"Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente"

Dichjarà chì un mini cuncertu serà tenutu à l'occasione di u 101u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Ankara, u Ministru Ersoy hà felicitatu una volta di più stu ghjornu storicu in a persona di i residenti di Ankara, è hà dettu, Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so camaradi, martiri è veterani. , commemorando l'anniversariu di l'84 anniversariu di a so morte eri. Hà cummemoratu Mehmet Akif Ersoy, u Pueta di l'Indipendenza, in u so terzu annu, cù misericòrdia, rispettu è gratitùdine.

"Vogliu sprime a mo gratitudine à u sgiò presidente per l'interessu è u sustegnu ch'ellu ci hà dimustratu in tutte e nostre opere. Cummemurà u nostru stimatu architettu, Arif Hikmet Koyunoğlu, cù misericordia è rispettu ". U Ministru Ersoy, chì hà utilizatu l'espressione, hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à i travaglii di mantenimentu, riparazione è arrangiamentu, in particulare i so culleghi, è hà vulutu chì l'annu novu porta salute, prosperità è pace.

Dopu à u discorsu di u Ministru Ersoy, hè statu prisentatu un brevi video chì spiega a storia di u museu è i travaglii di risturazione. A cerimonia hè finita cun un mini cuncertu tenutu per u 101u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*