Kars Logistics Center si apre à u mondu integrendu cù e Ferrovie

U centru logisticu di Kars apre à u mondu integrendu cù e ferrovie
U centru logisticu di Kars apre à u mondu integrendu cù e ferrovie

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hè ghjuntu oghje in Kars per fà una seria di visite è aperture. U Ministru Karaismailoğlu hà visitatu prima u guvernu di Kars; Hà tenutu una riunione in quantu à i travaglii realizati è pianificati da u Ministeru in Kars. In seguitu, Karaismailoğlu hà visitatu u Kars Logistics Center è hà fattu una dichjarazione à a stampa.

"Più di 18 miliardi 5 milioni di lire sò stati investiti in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Kars in 746 anni."

Ricordendu chì più di 18 miliardi 5 milioni di lire sò stati investiti in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Kars in l'ultimi 746 anni, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 2003 chilometri in 22 da circa 11 volte à 258 chilometri. Karaismailoğlu hà dettu: "Tra 1993-2020, solu 68 milioni di lire sò stati investiti in Kars. Avemu investitu 3 miliardi 27 milioni di lire. Implementemu assai prughjetti in u sviluppu di u trasportu ferroviariu è di l'autostrade. "Avemu messu in serviziu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars", disse. Karaismailoğlu hà dettu chì, grazia à i scontri fatti, ci hè una reta ferroviaria di 258 chilometri in i cunfini di a pruvincia di Kars oghje.

"L'investimenti strategichi in u trasportu è l'infrastruttura farà a nostra regione u capu è ancu a superpotenza di a logistica".

Dichjarà chì l'investimenti strategichi da fà in u trasportu è l'infrastruttura farà a nostra regione u capu è ancu a superpotenza di a logistica in u futuru, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì ci sò piani è prughjetti chì ponu esse realizati utilizendu i vantaghji geografichi di a pruvincia di Kars. Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru Prughjettu di Centru Logisticu Kars hè unu di elli. Avemu ghjuntu à a fine di a custruzzione di u nostru centru cù un costu di prughjettu di 221.8 milioni. Stu centru, chì apreremu prestu, furnisce 412 mila tunnellate di capacità di trasportu à u settore logisticu turcu. À u listessu tempu, 400 mila metri quatratu di spaziu logisticu hè statu aghjuntu à u nostru paese. Una ferrovia di 16 chilometri è una linea di junzione di 5.5 chilometri sò stati custruiti in u Centru Logisticu Kars. "Cù l'apertura di u centru, seranu create opportunità d'impieghi seri", disse. Karaismailoğlu hà continuatu e so dichjarazioni cusì:

"Custruemu centri logistichi è novi linee di junction per aumentà a competitività di a ferrovia".

"Finu à avà, avemu messu in opera 25 di i 11 centri logistichi chì avemu pianificatu in tuttu u paese. Cù l'apertura di tutti i 25 centri logistichi, un totale di 35,6 milioni di tunnellate di capacità di trasportu supplementu serà ottenuta è 12,8 milioni di metri quadrati di spaziu di almacenamentu è manipulazione di container seranu aghjuntu à u nostru paese. Rinforzemu e nostre cunnessione internaziunali cù l'approcciu di creà un corridore logisticu, è custruemu centri logistichi è novi linee di junction per aumentà a cumpetitività di a ferrovia. "I nostri travaglii di custruzzione stradale divisi cuntinueghjanu rapidamente in a nostra reta di autostrada logistica di 20 mila 715 chilometri, chì furnisce un trasportu rapidu è sicuru à i nostri centri logistichi impurtanti, ferrovie, aeroporti è porte di fruntiera".

Dopu a so visita à u Centru Logisticu di Kars, u Ministru Karaismailoğlu si n'andò à Sarıkamış per organizà l'apertura ufficiale di a strada Sarıkamış-Karakurt-Horasan, cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan via ligame di videoconferenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*