U Prughjettu di Riabilitazione Costiera di Mavişehir Cuntinueghja Rapidamente

U prughjettu di riabilitazione costiera di Mavişehir cuntinueghja rapidamente
U prughjettu di riabilitazione costiera di Mavişehir cuntinueghja rapidamente

A Municipalità Metropolitana di İzmir cuntinueghja rapidamente u Prughjettu di Riabilitazione Costiera chì metterà fine à l'inundazioni causate da l'aumentu di u livellu di u mari in Mavişehir, soprattuttu in l'invernu. Hè statu informatu chì 32,5 metri di 2 mila 88 metri di cimentu in l'acqua sò stati cumpletati mentre e squadre travaglianu à un ritmu intensu per compie l'investimentu di 500 milioni di lire, chì finiscinu i prublemi di i residenti di Mavişehir, prima di u data di fine di u travagliu.

U Prughjettu di Riabilitazione Costiera, iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per prevene l'inundazioni sperimentate in Mavişehir, chì si trova sottu à u livellu di u mari, soprattuttu durante i periodi quandu u mare cresce, cuntinueghja rapidamente. Un prugressu significativu hè statu fattu in pocu tempu in i travaglii realizati da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici nantu à a costa di 2 chilometri, chì principia davanti à Deniz Kent Restaurant vicinu à u Peynircioğlu Stream è si estende à u nordu, cumprese a regione Blue Island. . 4 metri di 2 mila 88 metri di cimentu in l'acqua, chì hè statu custruitu 500 metri sottu à a terra, hè statu finitu per prevene l'inundazione chì pò accade in a regione custiera per via di l'inondazione di l'acqua di mare è u passaghju di l'acqua di mare sottu. a terra. A scavazione di a furtificazione di roccia, chì serà rifatta in a parti di fronte, hè ancu cuminciata.

L'acqua di mare serà bluccata

A fortificazione di roccia per esse rifatta in u fronte prutege l'area da l'effettu di l'onda. A fortificazione di roccia da esse custruita serà à circa 1,5 metri sopra u livellu di u mari. In più, si principia a custruzzione di una linea d'acqua di piovana lunga 750 metri per cullà l'acqua di piova in i lochi residenziali. L'acqua raccolta serà purtata à u mare per mezu di e pompe in a stazione di pumping esistente. In u scopu di u prugettu, ci sarà una scala di mare di 55 metri di lunghezza è una aula ind’acqua induve i zitelli cunnosceranu l’acelli per rinfurzà u ligame di i citadini cù u mare. Questa zona serà ancu aduprata per avvenimenti artistici. I travaglii, chì costaranu 32,5 milioni di lire, seranu finiti in Aostu 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*