Second Train Export da Turchia à Cina ÇerkezköyPartendu da

U sicondu trenu d'esportazione per andà da Turchia à Cerkezkoy partì da Cerkezkoy.
U sicondu trenu d'esportazione per andà da Turchia à Cerkezkoy partì da Cerkezkoy.

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu chì u sicondu trenu di merci d'esportazione da a Turchia à a Cina principiarà à 42 u 400 di dicembre di u 20 cù una carica di 2020 frigoriferi in 19.05 vagoni/contenitori. ÇerkezköyEllu disse chì si moveva da.

U primu trenu d'esportazione da a Turchia à a Cina hè statu mandatu da Istanbul u 4 di dicembre di u 2020 cù una cerimonia à a quale u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, copre un totale di 8 chilometri; U trenu d'esportazione, chì hà passatu 693 cuntinenti, 2 mari è 2 paesi, hà ghjuntu à a cità di Xi'an, in Cina, a matina di u 5 dicembre 19.

Purtà i prudutti bianchi in 42 Containers

U sicondu trenu d'esportazione per andà da Turchia à Cerkezkoy partì da Cerkezkoy.

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà ancu infurmatu chì u sicondu trenu di merchenzie d'esportazione da Turchia à Cina hè in strada. E seguenti dichjarazioni sò state fatte da u Ministeru:

"U secondu trenu d'esportazione trà Turchia è Cina Çerkezköyu 42 Dicembre 400 à 20 cù una carica di 2020 frigoriferi in 19.05 carri/containers. ÇerkezköySi trasfirìu da. U trenu d'esportazione cù una lunghezza tutale di 770 metri hà passatu per Marmaray sta matina è ghjunghje à Izmit (Köseköy). Dopu chì u sdoganamentu hè finitu quì, cuntinuerà in a so strada per Xi'an, Cina, in u ghjornu ".

Turchia diventerà u centru di u trasportu di transitu trà l'Asia-Europa

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì u trenu d'esportazione hè a prova più impurtante chì Turchia diventerà u centru di u trasportu di transitu trà l'Asia è l'Europa; L'infurmazioni nantu à a strada chì u trenu d'esportazione seguirà hè statu ancu spartutu. Hè statu informatu chì u trenu, chì seguirà a strada di Istanbul (Marmaray)-Izmit (Köseköy)-Eskişehir-Ankara-Kırıkkale-Sivas-Erzincan-Erzurum-Kars in Turchia, partirà da a Stazione Ahılkelek.

In a pista d'oltremare; Traversa Georgia-Azerbaigian-Mar Caspian, rispettivamente. Hè statu infurmatu chì attraversà 42 cuntinenti, 8 mari è 693 paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*