Un cuncorsu hè tenutu per l'innu di u 100 anniversariu

Un cuncorsu hè fattu per l'innu di l'annu
Un cuncorsu hè fattu per l'innu di l'annu

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà digià iniziatu i preparativi per celebrà u centenariu di a Republica cù avvenimenti degni di u so nome, face un passu storicu è si svolge una cumpetizione per l'Innu di u 29u Anniversariu da esse realizatu u 2023 d'ottobre 100. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Vulemu incurunate l'annu 2023, quandu avemu da riempie u primu seculu di a Republica di Turchia, chì u grande capu Mustafa Kemal Atatürk hà dettu "stà per sempre", cù un travagliu immortale. Credu chì tutta a Turchia canterà l'Innu di u 100u Anniversariu, chì determineremu cù a cumpetizione, cun orgogliu è entusiasmu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir mette a so firma sottu un avvenimentu assai speciale per l'annu 2023, quandu serà celebratu u centenariu di a Republica di Turchia. U scopu di fà sta data impurtante, chì a nostra Republica lascià daretu à un seculu, indimenticabile, Municipalità Metropolitana, Sindaca Tunç SoyerÀ a dumanda di , hà pigliatu l'azzione per cumpone una marchja speciale per u centenariu. "100 anniversariu cù un premiu di 100 mila lire", chì si terrà à una scala naziunale. E cundizioni di participazione è i membri di a ghjuria di u « Innu di l’annu Cantu è cumpusizioni » seranu annunziati in i ghjorni à vene.

Canteremu u nostru innu spalla à spalla in e piazze

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà ch'elli sò digià in grande eccitazione per i celebrazioni centenari di a Republica, hà dettu:

"Vulemu incoronà l'annu 2023, quandu compie u primu seculu di a Republica di Turchia, chì u grande capu Mustafa Kemal Atatürk hà dettu "stà per sempre", cù un travagliu immortale. Credu chì tutta a Turchia cantarà l'Innu di u 100th Anniversary, chì determineremu cù a cumpetizione, cun orgogliu è entusiasmu. Vulemu scrive è cumpone un innu chì canteremu inseme cù fieri, chì cuntarà à i ghjovani generazioni u focu di l'indipendenza accesa da i nostri antenati, u spiritu di sulidarità naziunale in a Guerra d'Indipendenza, i successi di a Republica, e rivoluzioni è l'illuminazione in u modu più entusiastu è simplice. I ghjorni chì supereremu questi ghjorni difficili è ritruveremu in e piazze è celebreremu e nostre feste naziunali spalla à spalla sò vicinu.

U presidente Soyer hà dichjaratu chì a Republica hà significati oltre à esse un fenomenu simbolicu celebratu in i so anniversari di fundazione, è hà dettu: "A Republica ùn hè micca solu u nome di un regime, hè a lotta per l'esistenza di una nazione, l'ascesa di l'Anatolia. ghjente di novu. Hè un sforzu di custruisce un statu autosufficiente è onorevoli. Hè u nome di una rivoluzione chì abulisce e classi, rigenera u cuncettu di citadinanza, è offre ugguali opportunità à ogni individuu di u paese. Mentre purtemu stu legatu onorevoli à u secondu seculu, avemu da spiegà bè u so valore à e generazioni future. I pruduzzione in u campu di a cultura è l'arti sò di grande impurtanza in questu sensu. Vogliu chì u nostru innu, chì serà cumpostu in l'annu centu, ùn cascà micca in parolle per almenu centu anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*