A Municipalità Metropolitana d'Ankara Cuntinueghja u So Supportu à i Taxi Drivers

A municipalità metropolitana di Ankara cuntinua à sustene i cunduttori di taxi
A municipalità metropolitana di Ankara cuntinua à sustene i cunduttori di taxi

A Municipalità Metropolitana di Ankara ùn hà micca lasciatu solu 4 tassisti, chì sò ghjunti à calibre i so taximetri in punti 7 in a Capitale. U Dipartimentu di Pulizzia di Ankara hà distribuitu kit d'igiene offrendu acqua, tè è zuppa à i cunduttori di taxi chì formavanu lunghe file per calibre i so taximetri da e prime ore di a matina. Cuntinuendu u so sustegnu à l'igiene durante u prucessu pandemicu, a Municipalità Metropolitana hà ancu disinfettatu i taxi.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà furnitu supportu d'igiene gratuitu à i cummercianti è i citadini di a capitale per prutege a salute publica da u primu ghjornu di l'epidemie di coronavirus, cuntinua i so sforzi in u curfew applicatu i fine settimana.

A Pulizzia di Ankara, chì ùn hà micca lasciatu solu i tassisti, chì avianu i so taximetri calibrati in 4 punti in a capitale, offre tè, acqua è zuppa calda à i tassisti chì aspettavanu in u clima fretu.

APPLICAZIONE IGIENE E KIT IGIENE SUPPORTO PER TAXI IN 4 PUNTI

I taxi situati in Altındağ İskitler, Seçkin Sokak, Yenimahalle Tazminat Caddesi è Yayın Sokak, induve u prucessu di calibrazione hè applicatu, sò furniti da a Municipalità Metropolitana BELPLAS A.Ş. Hè statu ancu disinfettatu da e squadre.

Mustafa Koç, Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana, chì hà seguitu l'attività di supportu di l'igiene per i cummercianti di tassisti in Altındağ İskitler, hà fattu e seguenti valutazioni:

"Da u venneri sera à dumenica sera, 4 mila 7 metri di taxi sò aghjustati in 700 punti differenti in Ankara. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu pensatu à ciò chì pudemu fà per i nostri tassisti in u curfew. Disinfettemu i veiculi di i nostri cummercianti chì venenu per fà aghjustà i so taximetri, è prupunemu tratti cum'è tè, acqua è zuppa in e tende stallate. Distribuemu disinfettanti è maschere. Cum'è sempre, pruvemu à esse da u latu di i nostri cummercianti. In questu modu, pensemu chì pudemu cuntribuisce à a salute di i nostri concittadini ".

Cevdet Kavlak, Vicepresidente di a Camera Generale di i Cummercianti di l'Automotive è i Conduttori di Ankara, hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana hà furnitu ogni tipu di supportu d'igiene da u primu ghjornu di a pandemia, è hà dettu:

"Avemu principiatu u prucessu di cunfigurazione di u taximetru per i nostri taxi. Vulemu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana, u sgiò Mansur Yavaş, è tutta a so squadra, chì ci hà furnitu ogni tipu di supportu logisticu in 4 punti diversi, maschere è supportu disinfettante à i nostri cummercianti, è assicuratu a disinfezione di i nostri veiculi".

GRAZIE A MUNICIPALI METROPOLITANU DA L'ARTI

I cummercianti di taxi, chì anu ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Ankara per cuntinuà u so sustegnu à i cummercianti cù e misure pigliate in a capitale, anu manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

  • Ali Catikkas: "Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per l'applicazione di pannelli trasparenti, chì sò di grande impurtanza per a salute publica, à i nostri taxi gratuitamente, è per u sustegnu di igiene chì anu furnitu".
  • Sinan Unsal: "Questi servizii furnuti mentre aspittàvanu in fila à e prime ore di a matina sò una bellezza per noi i tassisti. Servinu a nostra zuppa è tè. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu ".
  • Efrail spécifique : "Cumu sò stati dati disinfettanti è maschere, anu disinfettatu l'internu di i nostri veiculi è anu fattu u so megliu. Grazie mille à a Municipalità Metropolitana ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*