A Seconda Reunione di a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu hè stata

A seconda riunione di a cumissioni di determinazione di u salariu minimu hè stata
A seconda riunione di a cumissioni di determinazione di u salariu minimu hè stata

A Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu, custituita da i travagliadori, i patroni è i rapprisentanti di u guvernu, si riunì per a seconda volta in u scopu di e negoziazioni per determinà u salariu minimu chì serà validu in 2021.

A riunione, ospitata da a Confederazione Turca di l'Associazioni di l'Impiegatori (TİSK), hè stata tenuta in linea in u scopu di e misure epidemiche di Covid-19.

In a cumissioni cunvucata sottu a presidenza di Nurcan Önder, u Direttore Generale di u travagliu di u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, u secretariu generale di TİSK, Akansel Koç, era in u cumitatu di i patroni, è u secretariu generale di l'educazione di Türk-İş, Nazmi Irgat. u cumitatu di i travagliadori.

In a riunione, i miri è e previsioni di u nostru paese per 2021, avvenimenti ecunomichi in 2020, sviluppi suciali, cungiuntura glubale è ecunomica, dati di cummerciu domesticu è straneru sò stati discututi. I rapporti preparati da i rapprisentanti di u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze, u Ministeru di u Cummerciu è TURKSTAT sò stati presentati. L'infurmazione hè stata ancu datu da a Cunfederazione di l'Associazioni di l'impiegatori Turchi (TİSK).

A terza riunione di a cumissioni si terrà in linea u 22 di dicembre, ospitata da TÜRK-İŞ.

Per determinà u salariu minimu per u 2021, a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu hà tenutu a so prima riunione u 4 dicembre, presieduta da u Ministru di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali, Zehra Zümrüt Selçuk.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*