U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù u so cullegu coreanu

U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù u so omologu coreanu
U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù u so omologu coreanu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a 8a Conferenza di Cooperazione Globale di Infrastrutture organizata da a Republica di Corea via videoconferenza. Karaismailoğlu hà ancu tenutu una riunione bilaterale in linea cù u so omologu coreanu, Hyung-mee Kim.

Prughjetti infrastrutturali evaluati

Dichjarazione da u Ministeru; quist'annu, per via di l'epidemie glubale, u VIII. Hè statu informatu chì a riunione hè stata tenuta l'8 dicembre 2020 per u metudu di videoconferenza. U messagiu di felicitazione di u Ministru Karaismailoğlu, chì hà accettatu l'invitu di u Ministru di a Terra, Infrastruttura è Trasportu di a Repubblica di Corea Hyung-mee Kim, hè statu publicatu in a sessione di apertura di a cunferenza.

In u discorsu di u Ministru Karaismailoğlu, i grandi prughjetti infrastrutturali chì u nostru paese hà realizatu è pianificatu di realizà in u campu di trasportu è cumunicazione sò stati citati.

Opportunità di cullaburazione discussate

A margine di KAIK, una riunione bilaterale in linea hè stata ancu tenuta trà u Ministru Karaismailoğlu è u so omologu coreanu, Hyung-mee Kim. In a dichjarazione fatta da u Ministeru: "À a riunione, i prughjetti infrastrutturali chì sò stati realizati cù successu in u nostru paese cù a participazione di cumpagnie coreane è sò attualmente in costruzione sò stati valutati. E pussibuli opportunità di cuuperazione per investimenti infrastrutturali impurtanti previsti per esse realizatu in u periodu chì vene sò stati discututi.

Prughjetti infrastrutturali impurtanti in u mondu sò ancu fatti in a riunione. U tema di i partenarii trà e cumpagnie cuntratte chì sò diventate una marca è l'imprese coreane in prughjetti d'investimentu in paesi terzi hè statu discutitu.

Ministru di a Terra, l'Infrastruttura è i Trasporti di a Republica di Corea

Hyung-mee Kim, presidente di l'Associazione di Cuntratturi Internaziunali di Corea Kun-K Lee, è u Ministru di a Custruzzione di l'Uzbekistan Batir Zakirov anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*