U presidente Slow Told, Ankara hà amparatu i fatti

u presidente hà dettu lentamente chì Ankara hà amparatu a verità
u presidente hà dettu lentamente chì Ankara hà amparatu a verità

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà fattu dichjarazioni impurtanti in a cunferenza di stampa chì hà tenutu dopu a riunione di dicembre di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana. A cunferenza di stampa trasmessa in diretta da u presidente Yavaş, chì hà spartutu i figuri cù u publicu è hà rispostu à l'allegazioni contr'à ellu, hà battutu i record di rating nantu à e social media.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà rispostu à e dumande è l'allegazioni dirette à ellu durante e negoziazioni di bilanciu di l'Assemblea di a municipalità metropolitana, chì si sò riunite in nuvembre, cù una cunferenza di stampa.

U presidente Yavaş hà iniziatu u so discorsu è a presentazione dicendu: "Nimu ùn duverebbe dubbità chì aghju assicuratu chì micca solu a ghjente di Ankara, ma ancu a Turchia sente e risposte chì aghju datu".

PRESIDENTE YAVAŞ: "AIAMU DATE U FICHIU DI CORRUPTION 3 QUATRYLION À L'Uffiziu di u Procuratore"

Dichjarà chì anu pagatu un debitu di 2 miliardi 1 milioni di TL da u periodu precedente durante a so presidenza per circa 600 anni, u sindaco Yavaş hà spartutu cù u publicu in dettaglio tutte e spese municipali fatte in i vechji è novi periodi.

Spieghendu chì anu datu i 3 quadrilioni di schedari di corruzzione da u passatu à l'uffiziu di u procuratore, u sindaco Yavaş hà dichjaratu ch'elli eranu solu in a lotta contru a corruzzione è hà dumandatu a cooperazione à i partiti pulitichi chì anu un gruppu in u parlamentu:

"U costu tutale di l'irregularità, chì sò u sughjettu di circa 40 denuncia penali, hè di 3 quadrilioni di lire turche in valore attuale. Per quessa, vi invitu micca à a complicità, ma à a cooperazione è a fratellanza per a manifestazione di a ghjustizia. Avemu cuminciatu cù grandi speranze per l'unità di u putere. Avete appena intesu u discorsu di i precedenti vicepresidenti di u gruppu di u Partitu AK, è crede in a sincerità di queste parolle. Ùn dicu micca di ghjudicà voi, ma sò passati mesi, avemu mandatu decine di schedarii di corruzzione à u tribunale. Perchè i nostri amici di u Partitu AK ùn anu micca unitu à noi? Sti cose arrubati sò stati arrubati da a ghjente di Ankara? Perchè ùn pudemu micca dà i schedari inseme à u tribunale, dicendu chì simu ancu implicati in questi casi ? Avà chjamu à i vechji è novi vicepresidenti. Stai sempre daretu à ste parolle o micca ? Sè vo site daretu, perchè ùn site micca implicatu in i schedari chì avemu datu à a procura ? Venite à participà per l'amor di Diu. Lasciamu sparte cù u publicu cun gratitùdine è gratitùdine per voi ".

"Ùn mi picchi mai se mi sbagliu"

Esprimendu chì hà aduttatu u principiu di prutezzione di i soldi di u populu di Ankara è u dirittu di l'orfani, u sindaco Yavaş hà dettu: "Se sbagliu, vi dicu, ùn fate mai cura di mè. Cari membri di a nostra assemblea, simu fratelli, avemu a fede. Ùn semu micca diavoli muti di fronte à l'inghjustizia ", disse.

Rispondendu à tutte l'allegazioni riguardanti e spese municipali è l'attività in a so presentazione, u sindaco Yavaş hà ricurdatu chì ci sò e dumande chì ùn li sò micca state fatte, è hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Avete parlatu per ore in u discorsu di u bilanciu è u rapportu annuale. Frà queste dumande, qualcunu hà una dichjarazione chì Mansur Yavaş s'hè furnitu benefizii in quantu à l'offerta di a nostra municipalità? Mi piacerebbe dumandà à e so faccia. Allora, qualchissia hà una dichjarazione chì Mansur Yavaş hà furnitu benefizii per i so parenti? Avete una dichjarazione chì Mansur Yavaş crea a so propria ricchezza? O avete intesu parlà di una cosa cusì ? Avete intesu parlà di Mansur Yavaş chì hà riccu qualcunu di a so famiglia? Avete mai statu infurmatu chì Mansur Yavaş hà compru e cose per a so casa cù u cuntatore "U pigliu à a municipalità"? Avete intesu qualcosa di Mansur Yavaş chì mostra u persunale chì travaglia in u serviziu speciale in a Direzzione Pruvinciale di u Partitu Populare Republicanu è u Partitu IYI cum'è s'ellu travaglia in a municipalità? Per permessu di Allah, ùn avete micca intesu parlà di questi è ùn li senterete mai. Perchè ùn serà mai fattu è ùn metteremu micca i capi di quelli chì si fidanu di noi. Cù tuttu u rispettu, aghju da dì chì quellu chì sente alcuna di queste allegazioni è ùn va micca à u procuratore hè complice è disprezzu.

U presidente Yavaş hà dettu: "Aghju compie stu compitu cù u mo onore, dignità è onore, ùn importa ciò chì mi costa", disse u presidente Yavaş, "Ùn mi faraghju micca dì ch'ellu hè arrubbatu ma chì travaglia. Quandu u mo mandatu hè finitu, andaraghju à mezu à i citadini cù a testa alta è a fronte aperta. U più grande eredità chì lasciaraghju à i mo figlioli serà l'onestà ".

« GUARDA QUI FA MUNICIPALI DI SCULTURA ?

Hà chiaritu ancu e rivindicazioni annantu à u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş chì "hè una municipalità statua".

U sindaco Yavaş, chì hà dimustratu i dinosauri, figure d'animali è sculture di clock, chì sò stati posti in parechje parte di a cità durante l'amministrazione precedente, à i citadini cù i so visuali, hà dettu ancu a storia di e sculture custruite in Çubuk 1 Dam:

"Lasciami dì u mutivu di i 1,5 milioni per e spese di scultura chì avemu messu in u budgetu. Per guardà per sempre i ricordi di i travagliadori sanitari chì anu persu a so vita in u prucessu di Covid-19, urganizeremu un cuncorsu Memoriale, ùn ci scurderemu micca, ùn lasceremu micca esse scurdati. Pudete vede l'articuli chì avemu scrittu quì. Avemu dumandatu una ghjuria da a Càmera di l'Architetti, a Càmera di i Urbanisti è a Càmera Prufessiunale. Ci hè un altru munumentu chì avemu pianificatu. Stu munumentu hè u Monumentu di a Republica da esse custruitu in Çaldağı Mevkii in u 100 anniversariu di a Republica. Avemu ancu scrittu articuli nantu à questu. Videnu ancu e sculture di lignu fatti in Çubuk-1 Dam è si burlanu di elli. In u passatu, questi seranu fatti in Cina, i soldi anormali sò stati pagati. Sapete quale hà fattu sti sculture ? Un nostru amicu chì travaglia in a cumuna dapoi 20 anni. Ùn hà micca un centesimu altru ch'è l'artista è u so salariu. Di sicuru, pensanu chì simu listessi perchè spessu li portanu da a Cina, ma a ghjente di Ankara ùn hà micca soldi da perdi. Si scherzi di noi cum'è municipalità di scultura perchè sempre risparmianu soldi per plastica è cose cusì. Fighjate, quale era a cumuna di a scultura ? Dicendu ch'ellu hà da erige u più grande flagpole di u mondu in Ankara, Gökçek hà dettu chì faremu statue di 5 metri à l'entrate 50 di a cità. Grazie à Diu ùn pudia micca. Se u sindaco di Mamak era quì, li dumandaraghju, avete qualchì obiezione à questu? Tutti questi sò stati pagati enormi quantità di soldi. Ùn viderete micca i soldi di tali persone intarrati in terra è ghjittati in Ankara, è tuttu ciò chì facemu, faremu per u benessiri di a ghjente di Ankara.

"AMU FATTU A BICICLETA PER A PRIMA VOLTA IN ANKARA"

Rimarchendu chì a strada ciclistica di 24 chilometri hè stata finita finu à avà, u sindaco Yavaş hà dettu chì u vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK, Murat Köse, hà dettu: "Dumandu à u livellu di a scola secundaria. Ci hè una equazione faciule. Se in dui anni sò custruiti mille 400 chilometri di piste di bicicletta, quanti anni ci vole à custruisce 53 chilometri di piste di bicicletta ? A vi dicu 75 anni », nant’à e so parolle, « Vogliu dumandà à u livellu primariu. Se una strada di bicicletta di kilometru zero hè custruita in 25 anni, quanti metri di camini di bicicletta seranu custruiti in 100 anni? Zero... U chilometru hè à mezu, i soldi spesi sò à mezu. Perchè era cusì pupulare in publicu? Perchè ùn hè statu fattu in Ankara finu à avà, hè statu fattu per a prima volta. Semu ancu a prima è l'unica Assemblea di Biciclette in Turchia ".

PRESIDENTE YAVAS: "ANKAPARK hè U PIÙ GRANDE PILE DI TURCHIA"

Ricordendu chì ANKAPARK costava 750 milioni di dollari, u presidente Yavaş spiegò chì dopu à a custruzzione di ANKAPARK, in u rapportu di l'espertu di a 2ª Corte Civile di Prima Istanza, un dannu supplementu di 111 milioni di TL hè statu fattu finu à avà, u presidente Yavaş hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Ci hè una nova infurmazione chì avemu amparatu annantu à ANKAPARK. Sicondu u cuntrattu, ùn ci hè micca pagamentu di affittu. Ùn ci hè micca un affittu previstu per ANKAPARK. Sapete quale hè u prezzu di affittu ? 3 per centu di i rivenuti di u bigliettu per esse venduti. Ùn ci hè micca altre clause in a specificazione. Da u principiu, ci anu datu una guaranzia di 26 milioni 400 mila lire, dicendu chì tanti turisti venenu in un annu. Avemu turnatu in soldi. Un sestu di a perdita di 111 milioni di TL da dui mesi fà. Ùn sò micca sapè quantu serà u dannu, finu à ch'ellu ci sarà consegnatu. In più di questu, ùn ci hè micca una clausula in a specificazione è hè stata chjusa per parechji mesi. Ebbè, stai cunsegna tali beni di valore, ùn ci hè micca una guaranzia in cambiu per questu, amichi? Sfurtunatamente micca. Sicondu a specificazione, l'avemu trovu solu, hà bisognu d'assicuranza. Perchè dopu à 29 anni, quandu si affitta un locu, dite chì l'avete da purtà cum'è hè statu datu. Ciò chì duvete fà per ottene questu, avete bisognu di ottene un garanti è avete bisognu di piglià l'assicuranza, sfurtunatamenti nimu d'elli sò dispunibili. ANKAPARK hè a più grande pila lanciata in Turchia, micca Ankara. Quellu chì pussede a corruzzione di stu seculu, chì a distorta, chì ghjoca à e trè scimmie, hè u cumpagnu di a pesta. Questu deve esse ritenutu rispunsevule in nome di u populu di Ankara ".

Enfasi nant'à l'APPROCAZIONE DI MUNICIPALI SUCIALI

Rispondendu apertamente à e critiche riguardanti l'aiutu suciale fatte da a Municipalità Metropolitana, u sindaco Yavaş hà fattu valutazioni impressiunanti in quantu à a comprensione di l'aiutu suciale:

"U numaru di persone chì avemu ghjuntu attraversu a Campagna 6 Million One Heart hè 519 mila 868 persone. Ùn ponu micca imagine una cosa cusì. Quelli chì l'eranu abituati dicenu: "Va bè, avemu aiutatu, ùn avete micca fame, basta zittu" facendu offerte à l'ingrossu, pigliate a pasta, i ceci è i legumi impurtati da l'esteru è li rendenu à i citadini. Anu digià ritruvà di più cù soldi d'acqua. Facemu a storia nant'à un novu esempiu di municipalismu, un esempiu di cumuna suciale. Tutti quelli chì sò in quarantena durante u periodu pandemicu vanu à a so casa per u colazione è a cena. In novu, hè stata caricata nantu à 15 mila figlioli di a famiglia chì riceve assistenza suciale, ci sò 15 mila più richieste. 30 GB di Internet sò caricati ogni mese à 10 mila zitelli per pudè leghje. Tutti quelli di i paesi chì sò privati ​​di u dirittu à l'educazione perchè ùn anu micca accessu à internet sò gratuiti. Facemu una campagna avà. Grazie à Diu, perchè a nostra identità è u record sò puliti, a ghjente si fida è ci hè una grande participazione à e nostre campagne. In a campagna "Give your bon appetit", a carne macinata è a carne arrustata sò stati distribuiti à 160 mila persone. In novu, in a campagna "Date Iftar", più di 2,5 mila pranzi fast-breaking sò stati dati in 500 ghjorni. Avemu fattu questu, avemu fattu a ghjente fà cose boni senza vede l'altru. Quante persone sò stati pagati per l'acqua ? Ciò chì ùn capiscenu micca, "Perchè qualcunu deve aiutà senza esse pagatu?" dicenu. Avemu dettu chì a bontà vincerà. Per d 'altra banda, cooperemu cù i ristoranti chì sò stati chjusi, è aiutemu e famiglie cù circa 20 mila covid.

ANKARANS OTTENERÀ BUS NOVU

Annunziendu a nutizia strettamente ligata à i citadini di a capitale, u sindaco Yavaş hà dettu chì a dumanda di prestitu per l'acquistu di l'autobus aspettava l'approvazione per un bellu pezzu, ancu s'è u parlamentu hè passatu, è hà dettu:

"A fine d'aprile, aghju dettu in u parlamentu chì a dumanda di appruvazioni di prestitu hè davanti à u Signore Berat Albayrak. Ti dumandu tramindui. A municipalità perde digià 600 milioni di TL durante u periodu pandemicu. Amici, dicemu ancu chì a mità di u numaru di passageri, u dannu hè multiplicatu. Ùn ci hè micca autobus. Ci era 2010 autobus in u 2, ma avà sò 200. Avemu dettu chì questu hè u prestitu più urgente, ùn hè ancu firmatu. In u risultatu, u nostru novu ministru hà appruvatu u nostru prestitu di autobus. U travagliu hè principiatu. Oghje, avemu firmatu un protocolu di novu in a matina. Se Diu vole, spergu chì scuntremu Ankara cù novi autobus u più prestu pussibule ".

REVISIONE INIZIATA PER 53 OFFERTE NON PUBBLICATE

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà datu un esempiu per a Turchia trasmettendu l'offerte chì hà tenutu per risponde à i bisogni di a Capitale, è u tassu di telespettatori di l'offerte hà battutu un record ghjunghjendu à 430 mila telespettatori.

Dichjarà chì anu trasmessu più di mille offerte in diretta è chì anu iniziatu una investigazione nantu à 53 offerte non trasmesse, u sindaco Yavaş hà dettu: "Avemu purtatu à a Turchia u cunfortu di dumandà quante offerte ùn avete micca trasmessu in diretta. L'offerte totali sò 1056, l'offerte trasmesse sò 1003. Ci sò 53 offerte chì ùn sò micca trasmesse in diretta. Tutti questi sò rispunsevuli. U Cunsigliu di Inspeczione hè statu incaricatu di esaminà e 53 offerte inedite per via di u mutivu per quale ùn li avete micca publicati.

RISPOSTA À A DOMANDA PERCHÈ ÙN CUSTRUI U METRO DA U PRESIDENTE YAVAS

U sindaco Yavaş hà rispostu à a quistione di Murat Köse, u sindaco di Mamak è u Vicepresidente di u Gruppu di u Cunsigliu Municipale di u Partitu AK, nantu à perchè u metro prumessu ùn hè statu custruitu in Ankara à a riunione parlamentaria di nuvembre, cù e seguenti parolle:

"L'unica linea di metro chì ci hè permessa hè a linea Dikimevi-Natoyolu Rail System. È u metro da esse allargatu à Söğütözü. Oltre à questi, a custruzzione di u metro hè stata trasferita da a Municipalità Metropolitana à u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture. Avemu ancu dumandatu u Metro di l'Aeroportu, ma anu dettu chì no, a faremu. Dicenu chì pudete fà solu questu. Avemu principiatu ancu. U sgiò Köse ùn sapi micca cumu hè custruitu u metro. U prughjettu serà licitatu è u prestitu serà furnitu. Avemu principiatu tuttu questu. Avemu fattu l'offerta di prughjettu u 6 di ghjugnu 2020 è u cuntrattu u 14 d'ottobre di u 2020. Hè impussibile micca di sapè. L'avemu publicatu ancu nantu à i nostri cunti suciali. I soldi chì aghju pagatu à u metro durante u nostru mandatu era 648 milioni di TL, 3 miliardi 48 milioni di lire sò stati messi nantu à e nostre spalle dopu à aprile, dopu esse elettu. Mentre avemu avutu pagatu 2019 milioni 10 mila TL in 258, avemu pagatu 123 milioni TL, 12 volte di più. Malgradu tuttu questu, compieremu a linea di metro ".

LIVE PRESS CONFERENCE BROKEN VIEWING RECORD

ABB TV, a cunferenza di stampa induve u presidente Yavaş hà fattu dichjarazioni impurtanti dopu a riunione di l'Assemblea, Youtube Hè stata trasmessa in diretta nantu à u so canale è i cunti di e social media.

Mentre a cunferenza di stampa, in a quale u presidente Yavaş hà fattu dichjarazioni cù a so presentazione dettagliata, hà battu u record di visualizazione mettendu in a prima linea di e social media, a cunferenza di stampa, chì durò circa 3 ore, hè stata guardata da 750 mila persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*