A statua di Adile Naşit hè stata piantata in u Parcu di Buca

Una statua hè stata eretta in u parcu chì porta u nome di adale nasitin in buca
Una statua hè stata eretta in u parcu chì porta u nome di adale nasitin in buca

U Parcu Buca Adile Naşit, chì hè statu rinnuvatu da e squadre di Soluzione d'Emergenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata riapertura cù a statua di l'artista chì porta. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana hà assistitu à a ceremonia di apertura di a statua in l'anniversariu di a morte di l'artista. Tunç Soyer è u sindaco di Buca Erhan Kılıç, è ancu i zitelli chì l'artista chjamava "i mo agnelli".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer E squadre di Soluzioni d'Emergenza, chì sò state furmate per risponde à i bisogni di i quartieri in pocu tempu è sustinuti da e municipalità di u distrittu, anu rinnuvatu cumplettamente u Parcu Adile Naşit in u Distrettu İnönü di Buca. Una statua di l'artista chì porta u nome hè statu ancu eretta in u parcu rinnuvatu. Hè stata inaugurata in l'anniversariu di a morte di l'artista indimenticabile di Yeşilçam Adile Naşit.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, u sindaco di Buca Erhan Kılıç, u presidente di u distrettu di CHP Buca Hacer Taş, u presidente di u distrettu di CHP Konak Çağrı Grushçu hà ringraziatu u sindaco Soyer per u so interessu in i prublemi di i quartieri in a cerimonia assistita da i capi è i residenti di u quartiere.

A statua cù l'inscription "I vostri agnelli ùn vi scurdate mai" hè u presidente Tunç Soyerhè stata aperta da Erhan Kılıç è Murat Akyüz di 7 anni. Soyer è Kılıç caminavanu intornu à u parcu per un tempu è esaminò i travaglii di rinnuvamentu in u parcu.

Chì hè accadutu in u parcu ?

E squadre di Soluzioni d'Emergenza anu rinnuvatu i parchi di ghjocu di u Parcu Adile Naşit è u percorsu per caminari intornu à u campu di basket cun gomma cast. I railings di ferru di u campu di basket sò smantellati è riparati. E squadre anu rinnuvatu ancu u gruppu di proiettori di illuminazione in situ. I scalini di a parte di l'arburi di u Parcu Adile Naşit sò stati riarrangati. In u rughjonu induve sò stati rinnuvati ancu i parchi di ghjocu, u trafficu hè statu risuscitatu cù i curbstones per impedisce a terra di sopra à i muri esistenti. I mura di u parcu è l'unità di trasfurmazioni sò ancu dipinti. In u parcu, a linea di irrigazione à goccia è i travaglii di paisaghjolu sò stati ancu realizati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*