Esporta Tecnulugia da Bursa à Giant Petrochemical Bielorussu

esportazione di tecnulugia da bursa à u giant petrochimicu bielorussu
esportazione di tecnulugia da bursa à u giant petrochimicu bielorussu

Grodno, chì produce materie prime plastiche principarmenti aduprate in i settori di l'automobile è l'aviazione, hà fattu un investimentu tecnologicu attraversu u fabricatore di macchinari di trasfurmazioni di plastica Bursa Polimer Teknik per a produzzione di materie prime polimeriche addizionate di nitrogenu. Grodno Azot, chì hè una subsidiaria publica di Bielorussia è l'unicu pruduttore di materie prime poliamide in u paese, hè trà e più grande cumpagnie in u paese cù u so impiegatu di più di 2 XNUMX.

Grodno Azot, chì hà preferitu u primu fabricatore turcu di estrusori à doppia vite Polimer Teknik per i materiali polimerici pruduciuti in Grodno, Bielorussia, hà cumandatu duie linee di produzzione per pruduce composti di poliamide.

Dichjarà chì anu raccoltu offerte tecniche è cummirciali da i fabricatori di estrusori europei occidentali, cumpresu Polimer Teknik, Grodno Azot Vice Direttore Generale Nikolay Nikolayevich Litvin hà dettu: "In u risultatu di i nostri studii di fattibilità, Polimer Teknik ci hà furnitu impegni chì ponu risponde à i nostri requisiti di alta qualità. . E nostre duie linee di extruder poex T2019, chì avemu urdinatu, cuminciaru a produzzione à a fine di l'estiu.

Configurazione di a macchina in linea fatta

Dichjarà chì u prucessu di consegna è installazione di a macchina hè accadutu in i mesi quandu l'epidemie di coronavirus era intensa, Litvin hà dettu: "Avemu sperimentatu una situazione inusual durante u periodu di consegna è tutti i travaglii di stallazione è messa in cumissioni di e nostre macchine anu fattu durante l'epidemie di coronavirus, unu di i periodi più difficiuli di l'ecunumia glubale muderna. Duranti u periodu di regule strette di quarantena è interdizioni di viaghju in parechji paesi, l'esperti di Polimer Teknik anu fattu un sforzu per attivà e linee cunnettendu à a nostra facilità remotamente è cumunicanu quasi 24 ore à ghjornu. Stu investimentu chì avemu fattu hà da creà un effettu dinamo nantu à a crescita economica affidabile è muderna di Grodno Azot ".

Dichjarà chì sò orgogliosi di furnisce l'infurmazioni è a tecnulugia di u prucessu di estrusione à Grodno Azot, u produttu petrochimicu di u mondu in u campu di poliamide, u direttore generale di Polimer Teknik, Ersel Filiz, hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à l'investimentu; "Avemu installatu e linee per videoconferenze da una parte è seguitendu i dati chì venenu da u software da l'altra. In u risultatu di a fiducia è e dumande di i nostri clienti, avemu installatu a linea da a nostra fabbrica di Bursa à Bielorussia senza chì nimu di u nostru persunale anda à l'esteru. Avemu sperimentatu cumu un passu currettu avemu fattu cù u nostru serviziu di serviziu remotu, chì avemu investitu un annu prima di l'iniziu di a pandemia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*