Cina si prepara à mandà quattru veiculi tripulati separati in u spaziu

genie chì si prepara à mandà quattru veiculi tripulati separati in u spaziu
genie chì si prepara à mandà quattru veiculi tripulati separati in u spaziu

Wu Yanhua, Direttore Diputatu di l'Agenzia Spaziale Naziunale Chine, hà annunziatu ch'elli pensanu à mandà quattru navi spaziali in u spaziu in dui anni cum'è parte di u prugramma per stabilisce una stazione spaziale.

Wu Yanhua, Direttore Diputatu di l'Agenzia Spaziale Naziunale Chine, hà annunziatu ch'elli pensanu à mandà quattru navi spaziali in u spaziu in dui anni cum'è parte di u prugramma per stabilisce una stazione spaziale. Wu Yanhua, in a cunferenza di stampa tenuta in Pechino per fà dichjarazioni annantu à a missione Chang'e-5 Moon, hà dichjaratu chì u prugramma spaziale umanu di a Cina serà assai intensu in 2021 è 2022.

Sicondu Wu, in i prossimi dui anni, sò previsti un totale di 11 missioni per custruisce una stazione spaziale / basa. Questi includenu l'iniziu di a custruzzione di u modulu di u portu spaziale in a prima mità di l'annu prossimu, cù u lanciamentu di duie capsule di laboratori, è ancu di quattru navi di trasportu umanu è di carichi.

Dopu chì a stazione spaziale cinese hè stabilita, un gran numaru di esperimenti scientifichi sò previsti per esse realizatu in orbita. L'Agenzia di Missioni Spaziali Manned di a China hà annunziatu in uttrovi chì u prugramma spaziale tripulatu di a China era intrutu in a fase preparatoria finale di a missione tripulata, cù a selezzione di un novu gruppu di riserva di 18 astronauti.

Fonte: Chinese Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*