Chì i bisogni di l'educazione à distanza di i zitelli sò soddisfatti da u Statu

Chì i bisogni di l'educazione à distanza di i zitelli sò soddisfatti da u statu
Chì i bisogni di l'educazione à distanza di i zitelli sò soddisfatti da u statu

A Càmera di l'Ingegneri Elettrici (EMO) chjama à u putere puliticu à "Soddisfà i bisogni di l'educazione à distanza per l'avvene di i nostri figlioli da u Statu" in questi ghjorni chì l'educazione in faccia hè suspesa di novu. U dirittu à l'educazione hè un dirittu custituziunale. In u mondu d'oghje, induve cresce u distaccu digitale è educativu trà i nostri citadini, sta chjama di EMO serà un soffiu d'aria fresca micca solu per i nostri figlioli è e so famiglie chì si taglianu a gola per a so educazione, ma ancu per l'industria di l'informatica, chì furnisce opportunità di travagliu per millaie di persone.

Comu hè cunnisciutu, ci sò più di 18 milioni di studienti di u primariu, secundariu è liceu è più di 7 milioni di studenti universitari in u nostru paese. L'epidemie di coronavirus hà custrettu l'educazione in faccia à esse interrotta per certi periodi. Hè un fattu chì l'educazione in faccia hè risicatu per i nostri studienti è i prufessori durante u periodu epidemicu. Dunque, soprattuttu in quantu à l'educazione primaria è secundaria, i nostri figlioli restanu senza educazione durante stu periodu. In cunsiderà e dichjarazioni di l'esperti, deve esse cunsideratu chì stu periodu pò estenderà finu à 2 anni.

U nostru paese campa un disastru in quantu à l'educazione à distanza. Massimu 48.5 per centu di i zitelli anu Internet fissu in casa. A maiò parte di elli ùn anu micca un urdinatore o ancu una televisione, è a so velocità di accessu à Internet hè à u livellu di 8.5-10 Mbps.

Dunque, l'educazione di i nostri figlioli hè una di e prime priorità.

I prublemi attuali sò i seguenti;

1. Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Educazione Naziunale à u principiu di settembre, ci hè ancu solu 1 milione di capacità d'educazione interattiva à distanza in u scopu di a Rete d'Informazione Elettronica (EBA). Ancu s'ellu hè pensatu chì hè abbastanza per i zitelli à pusà davanti à u screnu per l'ora di 3-4, sta figura significa chì solu 7 zitellu in 8-1 zitelli hè furtunatu. Cù 160 milioni di dollari ricevuti da u Bancu Mundiale, hè destinatu à aumentà sta cifra à 2023 milioni per u 5.

2. L'infrastruttura Internet di u nostru paese hè insufficiente in termini di prezzu, capacità è rapidità. Una infrastruttura forte hè diventata essenziale sia per l'educazione di i nostri figlioli, per u sviluppu di i settori di l'infurmazione è di a cumunicazione, sia per a nostra sopravvivenza, cum'è l'epidemie mostra oghje.

3. I genitori chì travaglianu da casa anu vistu a furmazione vicinu per a prima volta. Perchè sti furmazioni sò statici piuttostu chè dinamichi (vale à dì interattivi) in l'era digitale? Inoltre, parechji sperti chì anu analizatu u Prughjettu Fatih anu infurmatu annantu à l'anni chì u cuntenutu hè insufficiente.

4. I dispusitivi necessariu per l'educazione à distanza ùn sò micca dispunibili in a maiò parte di e case. In particulare in e case cù i zitelli 2-3, a mancanza di dispusitivi crea un grande prublema.

5. I nostri prufessori manca dinù dispusitivi aducazzioni distanza. Nisun dispusitivu hè statu datu à un maestru per 7 anni.

6. Oghje, l'urdinatore è l'Internet sò avà un "bisognu" è un "dirittu umanu". L'articulu 22 di a nostra Custituzione si riferisce ancu à u dirittu di cumunicazione.

Allora dumandemu;

1- Perchè aspettemu ? 5 milioni o più di capacità d'educazione interattiva à distanza hè necessaria ORA in u scopu di l'EBA, quandu l'epidemie hà chjusu a cumunità in e so case. U nostru paese ùn hà micca un bilanciu di 5 milioni di dollari da sparte per i nostri figlioli per aumentà a capacità à 160 milioni oghje ? I nostri figlioli ùn sò micca una priurità annantu à i prughjetti di u cliente o di l'acquistu garantitu ?

2- Perchè l'infrastruttura internet hè in questu statu ? Induve sò u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, u regulatore di u settore, è l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di Comunicazione (BTK) ? U bilanciu 10 di i 2021 consiglii supremi regulatori è di vigilanza chì piglianu una parte da u bilanciu di u guvernu cintrali hè 8.43 miliardi TL, è u bilanciu di u BTK, chì hè u regulatore di u settore, hè 5.9 miliardi TL, chì hè più di u TL. somma di l'altri 9 bilanci di i Cunsiglii Supremi. In u bilanciu 2020, u bilanciu tutale di sti 10 bordi supremi era di 7.6 miliardi TL, di i quali 5.5 miliardi TL appartenenu à u BTK. Mentre u bilanciu di i cunsiglii supremi hè cupartu da u bilanciu statali, senza BTK, u bilanciu BTK hè i soldi pigliati da u fatturatu di u settore è tornatu à u guvernu in forma di tassi nascosti, senza piglià un centesimu da u guvernu. . Quandu l'infrastruttura Internet di u nostru paese hè cusì inadegwata, induve BTK usa stu budgetu enormu chì u settore tira da risorse d'investimentu ogni annu?

3- Perchè ùn hà micca un stilu di cuntenutu chì permette à i nostri figlioli di dumandà dumande è uttene risposte nantu à prublemi chì ùn capiscenu micca, o vede istantaneamente a risposta curretta / sbagliata data mentre i temi sò coperti, ùn hè micca statu sviluppatu in l'ultimu 10 anni da u principiu di u Prughjettu Fatih ? Oghje, stu tipu di cuntenutu hè diventatu assai più impurtante. Malgradu questu, perchè ùn travaglià micca per cambià u cuntenutu è avè in una struttura dinamica?

4- Cum'è parte di u Prughjettu Fatih, i studienti seranu datu un dispositivu. Avà vedemu quantu necessarii sò sti dispusitivi. Perchè i $ 5 miliardi accumulati in u Fondu di u Serviziu Universale ùn sò micca destinati à cumprà computer per i nostri studienti?

5- Perchè i nostri prufessori ùn sò micca datu i dispositi ? Cumu i prufessori chì ùn anu micca un dispositivu facenu u so travagliu? Siccomu questi sò i dispositi necessarii per u travagliu, devenu esse furniti da u Ministeru di l'Educazione Naziunale è urgente. U Fondu di Serviziu Universale pò ancu copre questu.

6- Perchè u SCT è l'IVA sò pagati nantu à sti dispusitivi è accessu à Internet ? L'accisa è l'IVA pigliata da elli deve esse resettate immediatamente.

Parechje urganisazione facenu campagni cum'è tablette suspesi è Internet suspesi. Eppuru, cum'è EMO, vedemu sti campagni cum'è passi pusitivi, sfurtunatamenti, ùn pare micca pussibule di ottene u risultatu desideratu cù queste iniziative chì ponu creà capacità assai chjuche.

U Ministeru di Trasportu è Infrastrutture mantene a quantità di carica di 3 operatori (Vodafone, Turkcell è Türk Telekom) è EBA fora di a quota per i zitelli chì anu Internet in casa è l'offre cum'è "Internet gratuitu". Tuttavia, questu ùn hè micca veru. Ùn importa micca se a quota EBA hè pagata o libera dopu avè pagatu per ellu è avè l'Internet. Per d 'altra banda, a distribuzione di 500 mila pasticchi hè cum'è senza significatu è inadegwate cum'è appiccicà una piccula banda nantu à una ferita tamanta.

Incontra i bisogni di l'informatica è di l'Internet di i zitelli hè u duvere primariu di u statu in u quadru di l'articulu 42 di a Custituzione, chì dice chì "Nimu pò esse privatu di u dirittu à l'educazione è a furmazione". E misure necessarie deve esse pigliate immediatamente in questu sensu è e carenze educative di i nostri figlioli deve esse eliminate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*