Coronavirus mundiale Sicondu i risultati di ricerca di Google 2020, avemu chjamatu EBA

coronavirus mundiale secondu i risultati di ricerca di Google avemu cercatu ebay
coronavirus mundiale secondu i risultati di ricerca di Google avemu cercatu ebay

Google hà annunziatu i risultati di ricerca di l'annu, chì hè aspittatu in Turchia è in u mondu sanu. Sicondu u rapportu Google Trends 2020, chì include e tendenze di l'utilizatori di Internet, EBA era u più cercatu in Turchia è coronavirus in u mondu.

U rapportu di Google 2020 Turchia è tendenzi di ricerca mundiale mostra e parolle cù u più altu numeru di ricerche. Dunque, a parolla più cercata in u mondu in 2020 era coronovirus. I primi trè paesi chì cercanu u coronavirus in u mondu eranu l'Italia, a Spagna è u Qatar.

EBA, dollaru è coronavirus anu più cercatu in Turchia

Sicondu i risultati di ricerca di Google, e trè parolle più cercate in Turchia in 2020 eranu "EBA", "quantu hè un dollaru in TL" è "coronavirus". A parolla "termotu" era ghjustu daretu à sta classificazione. A parolla più cercata in u mondu era "coronavirus".

Novu paradigma: presenza o assenza digitale

Indicà chì e tendenze generale di u mercatu ponu esse sensu analizendu e tendenze di ricerca di Google, u CEO di EG Information Technologies Gökhan Bülbül hà dettu annantu à l'impurtanza di u marketing digitale, "U marketing digitale furnisce l'uppurtunità di vede in tempu reale è risultati chjaramente. Comparatu à u marketing offline, u ritornu di l'investimentu in u marketing digitale hè assai veloce. Inoltre, in u marketing digitale, hè pussibule di vede istantaneamente è misurà quali azioni affettanu a vendita è in quale misura. Durante u prucessu di pandemia, i bilanci attribuiti da l'imprese à u marketing digitale anu aumentatu. Supportemu l'imprese chì volenu ghjunghje à i cunsumatori rapidamente è cù menu costu aprendu tutte e porte di u digitale ". hà datu l'infurmazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*