Test Drive di Eminönü Alibeyköy Tram Line hè stata fatta

A linea di tram Alibeykoy Cibali entra in serviziu in ghjennaghju
A linea di tram Alibeykoy Cibali entra in serviziu in ghjennaghju

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà infurmatu chì u travagliu nantu à a Linea Tram Alibeyköy-Eminönü, chì hè stata cuminciata in 2016, hè ghjunta à un arrestu, è hè stata ripresa da risolve u prublema di finanziamentu quandu anu pigliatu l'uffiziu, hè ghjuntu à a fine. İmamoğlu hà spartutu a bona nutizia chì a sezione trà Alibeyköy è Cibali di a linea storica chì abbracciarà u Cornu d'oru serà messu in serviziu l'1 di ghjennaghju di u 2021. U sindaco di Eyüpsultan Deniz Köken hà accumpagnatu İmamoğlu, chì hà participatu à a prova di a linea.

In a linea di tramvia Eminönü-Alibeyköy, a custruzzione di a quale hè stata iniziata in 2016 da u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), è dopu hè stata fermata, i prublemi di finanziamentu sò stati risolti in u novu periodu è u prucessu di custruzzione hè statu acceleratu. . U travagliu nantu à a seccione Cibali-Alibeyköy di a linea hè ghjuntu à a fine. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà participatu à a prova di a linea, chì serà messu in serviziu l'1 di ghjennaghju di u 2021. Prima di a prova di guida, İmamoğlu hà visitatu u Centru di Control in a Stazione Alibeyköy cù u so staffu. Pelin Alpkökin, Capu di Dipartimentu di Sistemi Ferroviari, è Metro A.Ş. Dopu avè ricevutu informazioni da u Direttore Generale Özgür Soy, İmamoğlu era accumpagnatu da u sindaco di Eyüpsultan Deniz Köken.

A linea di tram Alibeykoy Cibali entra in serviziu in ghjennaghju

"I PROGETTI DI CONCURSU PER U PAESAGGIU sò FINITI"

İmamoğlu, Köken è a so delegazione chì l'accompagnavanu si sò allora trasladati à a linea chì traverserà a costa di a Corna d'Oro da una estremità à l'altra. İmamoğlu, chì hà cullatu in u tram da a Stazione Alibeyköy, hà fattu e so valutazioni nantu à a linea in u trenu, accumpagnatu da a vista di u Cornu d'Oro. Enfatizendu chì attiveranu una linea storica chì abbraccia u Cornu d'oru, İmamoğlu hà dettu: "Un studiu seriu hè statu fattu. In particulare, ci era una rùbbrica -1,3 kilomitri, se mi ricordu bè- chì avemu avutu à disassemble è ricustruisce, in a seccione Balat - Ayvansaray. È avemu fattu un mutivu seriu quì. Avemu avà ghjuntu à a fine in una manera sana, grazie à Diu. Di sicuru, serve da u Ponte Unkapanı per ora. Più tardi l'avemu cunnessu versu Sirkeci. Quì, avemu ancu un duru travagliu di paisaghjolu chì passa da Sirkeci à Alibeyköy. Quì, i prughjetti di cumpetizione di un campu seriu sò stati cumpletati. Hè stata fatta in quattru tappe. Aghju ricivutu sta presentazione in quattru passi ancu ieri. Hè assai piacevule ", disse.

"Avemu destinatu à u 2021 per finisce tuttu"

"U prublema principali quì ùn hè micca solu un tram, micca solu u trasportu di e persone, ma ancu di organizà u paisaghju chì a riva di u Cornu d'Oro aspetta dapoi parechji anni", disse İmamoğlu è cuntinuò cusì:

"Avemu stabilitu un scopu per 2021 per finisce tuttu. Cù un investimentu seriu, avemu principiatu un tali prucessu cù pratiche naturali, amichevuli di l'ambiente è sensibili à l'ambiente chì milioni di Istanbuliti venenu è gode di a struttura storica. Questu hè un tram chì scontra nantu à e nostre duie linee di metro è metrobus. Dunque, u tram furnisce una riunione chì ci beneficerà tramindui da Yenikapı à Taksim, da Mahmutbey à Mecidiyeköy linea. Incontra ancu cù u metrobus. Hè preziosa in questu aspettu. Da Alibeyköy à Eminönü, hà ancu un altru benefiziu: cum'è sapete, u Cornu d'oru si sviluppa assai cù i so musei. À questu puntu, furniremu una linea di cità assai più inclusiva chì attraversa per scopi turistici, di fronte à u Cornu d'oru. Comu sapete, ci hè u Centru di Cungressu Haliç induve ci sò avvenimenti, ci hè ancu u Museu di Koç, spergu chì serà ancu una destinazione turistica stretta quandu l'altri travaglii sò finiti.

"A NOSTRA PRIORITÀ DI INVESTIMENTI METRO"

Sparte l'infurmazioni chì a linea di tram in quistione hà una cunnessione cù Mahmutbey - Mecidiyeköy Metro è Alibeyköy Station, İmamoğlu hà trasmissu u so ringraziu à tutte e persone, istituzioni è urganisazioni chì anu cuntribuitu à i dui prughjetti. Enfatizendu chì l'investimenti in metro seranu a so priorità da avà, İmamoğlu hà sottolineatu chì ùn volenu micca chì alcun travagliu sia lasciatu infinitu. Apuntendu chì anu u scopu di realizà tutti l'investimenti chì anu cessatu, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à e linee in quistione:

"Per esempiu, una di e linee chì era assai entusiasmu era a linea Dudullu - Bostancı. In novu, Cekmekoy - Sancaktepe - induve si ncontra l'Hospital di a cità di novu - è poi a continuazione di Sultanbeyli sò assai, assai impurtanti. U prublema Hızray hè un tema impurtante per noi in 2021. Allora Sabiha Gokcen Halkalısi cunnetta à . Vi purterà da un capu à l'altru di a cità in 55 minuti. Inoltre, i mo amichi facenu un travagliu assai economicu. In u prugettu, ci sarà una linea chì cunnessa l'Occidenti è l'Est di a cità cù una transizione assai rapida, cù l'usu di e stazioni esistenti, vale à dì cù un passaghju express cù 12 stazioni. In novu, u sughjettu chì speremu esse pronti per un'altra offerta in 2021 hè a linea İncirli - Beylikdüzü. L'ouest di Istanbul hè assai vulnerabile in quantu à u sistema ferroviariu. Quandu a linea İncirli - Beylükdüzü hè citata, hè una linea chì include Küçükçekmece, Sefaköy, Avcılar, Esenyurt è ancu Büyükçekmece. Tuttu stu sistema ferroviariu hè un travagliu cum'è una grande urganizazione di cumpletamentu in quantu à a visione futura di Istanbul, purtendu Istanbul à un sistema ferroviariu mudernu è riunione cù un bellu ambiente. Spergu chì Diu hà da fà tuttu u percorsu ".

"I NOSTRI TENTATI CONTINUATE A USARE INTERNET IN METRO"

À a quistione di l'usu di l'internet in i metro, İmamoğlu hà dettu: "E nostre iniziative in quantu à l'usu di l'internet in i sistemi ferroviari cuntinueghjanu. A nostra dumanda di permessu da u Ministeru di l'Interior cuntinueghja in questu sensu. Avemu ancu l'opinioni chì ùn avemu micca ostaculi per usà in e linee senza driver. Più precisamente, i regulamenti di l'affari permettenu in a logica chì pruibisce. Avemu specificamente dichjaratu chì vulemu principià nantu à a Linea Mecidiyeköy-Mahmutbey. Hè attualmente in revisione. Speremu, risolveremu questu è offreremu accessu à Internet à i citadini nantu à e linee di metro u più prestu pussibule ", hà rispostu. I dui Presidenti, chì sò ghjunti da u trenu à Feshane Stop, marchjò da questu puntu à Balat Stop è esaminò u restu di a linea.

A STORIA DI A LINEA

Nant'à a linea di tramvia Eminönü-Alibeyköy, i travaglii di custruzzione chì sò cuminciati in 2016 da u Dipartimentu di u Sistema Ferroviario IMM è dopu ghjuntu à un fermu, i prublemi di finanziamentu sò stati risolti in u novu periodu è u prucessu di custruzzione hè statu acceleratu. Tuttavia, un prublema tecnicu significativu hè statu scontru in a custruzzione di a linea. Hè statu determinatu chì a parte di 2018 chilometri di u sistema ferroviariu, chì hè stata finita in uttrovi 1,3, hà prublemi di stabilimentu verticale, colapsu è slipping chì ùn si ponenu micca nantu à u sistema pilatu à un livellu chì impedisce l'operazione di tram in l'esistente. fundazione è e zone di terra sottu à u livellu di a ferrovia.

U TERRA DI L'HALIC ùn hè statu cunsideratu

E misurazioni è esami sò stati fatti in u campu da ingegneri IMM è accademichi esperti assignati da l'Università Sakarya. In u risultatu di l'esame, hè statu determinatu chì e cundizioni critiche di u terrenu specifichi di u Cornu d'Oro ùn sò micca stati cunsiderati durante a fase di cuncepimentu di a superstruttura di a linea di tram, è l'indagine in terra è l'investigazione di u situ ùn sò micca state realizate in modu adattatu durante u prugettu. fase. Hè statu osservatu chì stu muvimentu irregulare di terra, chì hè stata per 1,5 anni, hà limitatu a suluzione di u prublema cù misure supplementari è includenu grandi risichi per a sicurità operativa di u tram. In u risultatu di l'evaluazioni tecniche, era previstu chì u muvimentu di a terra cresce cù u tempu. Per quessa, hè statu determinatu chì a suluzione più apprupriata seria di rompe a seccione di fundazione di 1,3 chilometru di a linea, chì ùn si ferma micca nantu à u sistema di pila, è di ricustruisce. In questu cuntestu, i travaglii di smantellamentu di ferrovia di superstruttura di tram è di demolizione di cimentu armatu trà Balat è Ayvansaray, chì a so pruduzzione in situ hè stata finita in 2018, hà iniziatu l'aprili scorsu è sò stati finiti in pocu tempu.

 

1 Comment

  1. In i sistemi ferroviari, i test drives (test di strada / veiculi) ùn sò micca realizati cù l'autorità municipali. Ci sò caratteristiche / standard di prova. Hè fattu da esperti è dispusitivi. tremu, scuzzulate, marchjendu nantu à a pista, a velocità di frenu, etc. sò esaminati precisamente. U sustegnu hè ricevutu da TCDD.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*