Si apre u Centru di Formazione Professionale di a Camera di l'Industria di Eskişehir

Si apre u Centru di Educazione Professionale di a Camera di l'Industria di Eskisehir
Si apre u Centru di Educazione Professionale di a Camera di l'Industria di Eskisehir

Eskişehir Chamber of Industry (ESO) Centru di furmazione prufessiunale; L'ESO-MEM purtarà in a vita di u travagliu educando e persone ricercate, micca i cercatori di travagliu.

U centru, chì serà realizatu da l'ESO è fattu cù u sustegnu di BEBKA per 13 milioni di TL, furnisce à Eskişehir un novu soffiu in l'educazione prufessiunale è l'impieghi in cuuperazione cù a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale. In questu cuntestu, a riunione di l'apertura di u prughjettu di u centru è di rivisione hè stata fatta.

ESO-MEM, chì servirà à a scola prufessiunale esistente Eskişehir Turgut Reis Liceu Anatolianu Vocational è Tecnulugiale, serà mudernizatu secondu e cundizioni di u ghjornu, è a so infrastruttura educativa serà rinfurzata, senza spende soldi in cimentu, custruisce è perdi. risorse statali.

U vice-guvernatore di Eskişehir, Kubilay Ant, chì hà assistitu à a riunione di apertura di ESO-MEM, hà dichjaratu chì u prughjettu ESO-MEM hè assai impurtante per l'industria è u futuru industriale di Eskişehir, è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu.

Parlendu à a riunione di apertura di u centru, u presidente di l'ESO Celalettin Kesikbaş hà dettu: "Semu quì per l'apertura di u centru induve e persone furmate è equipate seranu furmate per l'industria di a nostra cità. U prughjettu ESO-MEM darà una suluzione à u bisognu di a nostra cità di parsunali qualificati è serve à crià bona ghjente. Avemu da furnisce una professione à i nostri ghjovani trà l'età di 22-35 chì anu fattu u so serviziu militare, chì sò adulti, chì anu bisognu di un travagliu, ma chì ùn anu micca pussutu guadagnà a vita in una occasione. In corta, e persone ricercate, micca u persunale intermediu, riceveranu furmazione in stu centru.

Mencionendu chì a furmazione serà furnita in i spazii più necessarii in Eskişehir in i workshop di furmazione da stabilisce in u corpu di ESO-MEM, Kesikbaş hà dichjaratu chì un centru di simulazione serà ancu situatu in u centru è hà dettu: "Avemu fiducia in u nostru statu è stu locu vene à a vita cù e risorse chì furnisce. Per d 'altra banda, e nostre scole esistenti seranu incluse in u prugettu senza spende soldi in cimentu è edifizii, mentre prutegge e risorse publiche. ESO-MEM, unu di i migliori esempi di cuuperazione università-industria publica, offre à i stagiari sia una furmazione prufessionale di altu standard sia opportunità di produzzione applicata cù u so mudellu di furmazione. Cù l'infrastrutture industriali ch'ellu accuparà, serà unu di i centri di furmazione prufessiunali chì darà l'esempiu à u nostru paese.

Aghjunghjerà valore à u nostru paese

U Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale, Hakan Cırıt, hà dichjaratu ch'elli vedenu l'ESO-MEM cum'è una continuazione di l'educazione prufessiunale chì cuntinueghja finu à l'età di 18 anni è hà dettu: "I nostri studienti è ghjovani chì volenu migliurà si à sta tappa puderanu fate questu facilmente in u centru. Questu serà un centru di cumpetenza prufessiunale è sta persona andarà à l'industria è truvà u so postu. Cum'è Eskişehir, avemu bisognu di questu. Credu chì e persone chì venenu da quì aghjunghjenu valore à a nostra cità è paese.

A cumpetitività aumenterà

Dichjarà chì u prugettu hà tramindui gammi universitarii è industriali è chì sustene l'ESO-MEM cum'è istituzione, u Sicritariu Generale BEBKA Assoc. Dr. M. Zeki Durak hà dettu: "Credu chì prestu cuglieremu i frutti di e sementi piantate quì. Avemu fattu un studiu nantu à l'usu di strutture inerte, era un bonu prughjettu in quantu à utilizà a struttura esistenti. Cum'è BEBKA, hè trà i nostri scopi cumuni cù l'ESO per aumentà a R&D, l'efficienza è a forza di travagliu in l'industria. Stu prughjettu ùn solu ci rinfurzarà in l'arena internaziunale, ma ancu aumentà a nostra cumpetitività. Sarà ancu un prughjettu chì incuraghjerà i ghjovani à l'industria è a tecnulugia. Questu hè un prublema à quale attachemu una grande impurtanza. Vogliu chì stu prughjettu sia benefiziu per a nostra pruvincia, regione è paese prima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*