Apertura di a pipeline d'acqua potabile di Gaziantep Düzbağ è a diga di Doğanpınar

Gaziantep duzbag pipeline d'acqua potabile è diga di Doganpinar apertu
Gaziantep duzbag pipeline d'acqua potabile è diga di Doganpinar apertu

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a Linea di Trasmissione di l'Acqua Potabile di Gaziantep Düzbağ è a Cerimonia di Apertura di a Diga Doğanpınar via cunnessione in diretta da Vahdettin Mansion.

Vulendu chì a linea di trasmissione inaugurata è a diga seranu benefizii per a regione è u paese, Erdoğan hà dettu chì ùn anu micca cumprumissu à a salute o l'investimenti in un momentu quandu l'epidemie di coronavirus hà affettatu a Turchia è u mondu.

"Avemu bisognu di prestà attenzione à u risparmiu d'acqua"

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì l'acqua hè a vita è hà enfatizatu chì, postu chì u paese ùn hà micca ricche risorse d'acqua, hè essenziale per utilizà e risorse dispunibili in u modu più efficaci.

Dichjarà chì hè statu un annu assai seccu, Erdoğan hà dettu: "In questu periodu quandu i tassi di precipitazione sò diminuiti quasi a mità, avemu tutti bisognu di dà impurtanza à u risparmiu d'acqua. A causa di a minaccia di l'epidemie, ci hè statu un aumentu significativu di l'usu di l'acqua per a pulizia. Cum'è istituzioni è citadini, avemu bisognu di travaglià inseme per gestisce l'acqua chì sia efficace è ecunomica. Cum'è in a salute, avemu fattu investimenti serii in l'utilizazione di e risorse d'acqua, cunsiderendu i tempi difficili. Avemu scrittu una legenda in questu campu cù 18 dighe, 585 centrali idroelettriche, 584 stagni, 385 impianti di irrigazione, 1382 impianti d'acqua potabile è quasi 247 mila strutture di prutezzione di l'inundazioni chì avemu custruitu in l'ultimi 5 anni. "Avemu da agisce cù cura sustenendu i mezi chì avemu cù picculi misure finu à chì i nostri dighe sò pieni d'acqua di novu".

Erdoğan hà ringraziatu tutti i membri di a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu per i so sforzi è sforzi per portà questi valori in u paese.

Risponda à i bisogni d'acqua di Gaziantep finu à u 2050

Esprimendu chì u prughjettu di l'acqua potabile di Düzbağ, chì risponde à i bisogni d'acqua di Gaziantep finu à u 2050, per quale anu apertu u pipeline, hè u sicondu prughjettu di l'acqua potabile di u paese, Erdoğan hà dettu chì u prughjettu, chì u so prughjettu appartene à a municipalità metropolitana di Gaziantep. è a custruzzione di quale appartene à l'Opere Hydraulic State, si trova nantu à u Göksu Stream, unu di i rami di l'Eufrate, hà dichjaratu ch'ellu hà trasferitu l'acqua di l'acqua à Gaziantep.

Erdoğan hà dichjaratu chì grazia à a pendenza naturale di l'approvvigionamentu d'acqua, 110 milioni di metri cubi d'acqua sò stati furniti à a cità finu à avà senza un centesimu di spesa energetica.

Enfatizendu chì a municipalità hà dunque l'uppurtunità di furnisce servizii d'acqua potabile di qualità è à pocu pressu à i citadini, Erdoğan hà dettu: "In fattu, a nostra municipalità hà immediatamente riflette stu vantaghju à u nostru populu fendu un scontu di 27 per centu nantu à l'acqua potabile. A prima tappa chì mettemu in serviziu hà a capacità di trasferisce quasi 100 milioni di metri cubi d'acqua annu. "Quandu a prossima tappa cù a presa è a pianta di trattamentu entra in opera, sta cifra aumenterà à 174 milioni di metri cubi". disse.

80 Milla Decares di Superficia Sarà Irrigata

Dichjarà chì a diga irrigare una zona di 153 mila decare cù una capacità di almacenamentu d'acqua di 80 milioni di metri cubi è hè una fonte di abbundanza, Erdoğan hà dettu:

"Questa diga, chì hè stata custruita da 7 anni, hà una altezza di 55,5 metri è custa 660 milioni di lire, cuntribuisce 51 milioni di lire annu à u nostru paese è furnisce impieghi supplementari per 28 mila persone quandu i canali di irrigazione sò finiti. Trasformemu a regione trà Gaziantep è Kilis in unu di i centri di pruduzzioni agriculi più impurtanti di u nostru paese aghjunghjendu altri 120 mila ettari à i nostri terreni, 80 mila ettari di i quali sò attualmente irrigati cù a diga di Kayacık è a so irrigazione, cù u Doğanpınar. Diga è a so irrigazione. "In a prima tappa, compieremu i 18 mila ettari in tempu per a prossima stagione di irrigazione, è compieremu gradualmente l'area restante".

"A nostra cità rializeghja quasi tuttu u cummerciu esteru di a regione"

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì ùn sò micca l'unicu investimenti di diga è stagnu in Gaziantep è hà dettu chì, lascendu da parte quelli chì sò stati finiti finu à avà, ci sò ancu assai investimenti in a fase di custruzzione di u prugettu.

Erdoğan hà dettu: "Per esempiu, u 600 per centu di realizazione fisica hè stata ottenuta in a diga di Çetintepe, chì irrigare 75 mila decares di terra. I prughjetti di irrigazione di e dighe Kayacık è Kilavuzlu cuntinueghjanu in tappe. A custruzzione di stagni Yesemek è Burç Çamlık cuntinueghja. L'offerta per Nizip Pumped Irrigation, Joint Filling and Protection Measures, chì a so rete hè pronta à irrigà 35 mila decares di zona in Nizip è Karkamış, hè stata fatta. Comu pudete vede, travagliemu cù tutte e nostre forze per assicurà chì Gaziantep, cù l'altri 80 pruvince di u nostru paese, ponu prufittà di e benedizioni chì u nostru Signore ci hà datu, da l'acqua potabile à l'acqua di irrigazione. disse.

U presidente Erdoğan hà vulutu chì a linea di trasmissione inaugurata è a diga seranu benefizii per a cità è u paese. Erdoğan, chì vulia chì l'imaghjini di a diga è a linea di irrigazione si mostranu, hà dettu: "Dighe da una parte, linee di trasmissione giganti da l'altra, fighjemu queste cum'è nazione. U guvernu di u Partitu AK significa u guvernu di serviziu. Se Aleppo hè quì avà, hè in a linea di trasmissione di l'acqua potabile di Gaziantep Düzbağ è a cerimonia di apertura di Doğanpınar Dam. Comu si vede. Ùn sò micca solu parolle, sò azzioni. Vulemu ancu sfruttà sta occasione per ringrazià e cumpagnie di l'imprenditori ". disse.

Dopu chì u presidente Erdoğan hà dettu "Ya Allah, Ya Bismillah", i nastri in l'area di a cerimonia sò stati tagliati. Erdoğan hà dumandatu à quelli in l'area di a cerimonia di mantene e forbici in memoria di u ghjornu dopu avè tagliatu a cinta.

Dopu chì u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli hà dettu ch'elli seranu servuti acqua di qualità di l'acqua di primavera in a ceremonia, Erdoğan hà dettu: "Sapete, cum'è dicenu i nostri anziani, sò a vita di l'abissu. In altre parolle, hè l'acqua di a vita. Prufittate u vostru pastu ". Hà dumandatu chì e tazze in quale l'acqua servita hè stata pusata si mantenenu cum'è un souvenir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*