Vandali Dannu Biciclette è Stazioni di BISIM

i vandali dannu biciclette è stazioni
i vandali dannu biciclette è stazioni

U dannu à e biciclette è stazioni di BİSİM, chì a ghjente di Izmir usa cun grande piacè, ùn pò esse impeditu. L'autorità dichjaranu chì i rispunsevuli di l'incidentu, ch'elli qualificanu di "vandalisimu", sò stati chjappi parechje volte, ma sò stati liberati in attesa di prucessu ogni volta perchè eranu soprattuttu sottu à 18 anni. U costu di danni à u sistema è e biciclette hè crescente ghjornu per ghjornu.

BİSİM, u sistema di noleggio intelligente di bicicletta chì serve in a Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir İZULAŞ, cuntinua a so lotta contru e persone chì dannu deliberatamente e biciclette è stazioni. In ogni casu, 460 biciclette sò stati smantellati per forza in settembre è uttrovi solu. A lingua o u chassis di a maiò parte di elli hè stata rotta. Mentre a bicicletta hè sguassata per forza da induve hè stata ligata, i miccanismi di chjusi di u parcu sò ancu danati. Ci sò attualmente danni di serratura in 100 parchi. Una media di 10 biciclette vandalizate arrivanu à u centru di mantenimentu è riparazione di BİSİM ogni ghjornu, fora di e biciclette rotte di rutina.

A perdita di u travagliu, u materiale, i costi di riparazione è di mantenimentu causati da i danni sò ancu abbastanza elevati. Per esempiu, se solu a lingua di a bicicletta hè rotta, u costu mediu di u travagliu è u materiale righjunghji 700 TL per una bicicletta. In i casi induve u mecanismu di serratura di u parcu hè dannatu, stu costu supera i 1200 TL. L'aumentu di i costi ritardanu ancu furnisce u serviziu à più punti è cumprà più biciclette. Impedisce ancu l'utilizatori chì volenu allughjà una bicicletta da stu piacè.

Nisuna suluzione truvata

U direttore generale di İZULAŞ, Arda Şekercioğlu, hà dettu chì tutte e stazioni sò state monitorate cù camere, e persone chì anu causatu u dannu sò state identificate è l'azzione legale hè stata iniziata contru à elli, è hà aghjustatu: "E persone chì causanu constantemente stu dannu sò chjaru. Avemu 191 prucessi presentati contru à elli. In ogni casu, sfurtunatamenti, ùn pudemu micca ottene risultati per lagnanza o presentazione di una demanda. Siccomu i perpetratori sò soprattuttu sottu à l'età di 18 anni, sò liberati in attesa di prucessu. "Ancu s'elli sò cundannati, beneficianu di a probation è cuntinueghjanu à fà u listessu crimine", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*