A diminuzione di i prezzi di e vitture usate cuntinueghja

I prezzi di e vitture usate cuntinueghjanu à calà
I prezzi di e vitture usate cuntinueghjanu à calà

Aydın Erkoç, presidente di MASFED, hà dettu: "Ci hè stata una diminuzione di 3 à 10 per centu in i prezzi di i veiculi usati, avà hè u tempu per quelli chì pensanu à cumprà un veiculu"

U presidente di a Federazione di Cummercianti di Veiculi Motori (MASFED) Aydın Erkoç hà valutatu u mercatu di i veiculi di seconda mano in 2020. In i primi 10 mesi di questu annu, 5 milioni 671 mila 444 eranu automobili è 1 milione 434 mila 484 veiculi commerciali ligeri, un totale di 7. millioni 105 mila. Espristendu chì i veiculi 928 anu cambiatu di mani, Erkoç hà dettu: "Malgradu l'effetti negativi di a pandemia, ci hè statu un aumentu di 18,9 per centu in u mercatu di seconda mano cumparatu cù l'annu passatu. Esperemu chì u mercatu di i veiculi usati per chjude questu annu cù 8.7 milioni di unità. Cum'è sempre, u pesu serà in vendita di vitture d'occasione cù a figura chì si avvicina à 7 milioni ", disse.

Dichjarà chì i prublemi sperimentati in l'approvvigionamentu di novi veiculi per via di a pandemia anu fattu chì i prezzi di i veiculi di seconda mano aumentanu in tuttu l'annu, ma ci hè stata una diminuzione di i prezzi da nuvembre, Erkoç hà dettu: "I prezzi anu cuminciatu à calà. cum'è entremu in l'ultimu periodu di l'annu. In u prossimu periodu, i prezzi ponu ancu fluttuà per via di l'incertezze chì ponu accade in a produzzione è l'offerta per l'effettu di a pandemia. Semu avà in un momentu adattatu per quelli chì volenu cumprà un veiculu di seconda mano ", disse.

Erkoç hà dichjaratu chì à a fine di l'annu, u bilanciu di l'offerta è a dumanda in i veiculi novi è e campagne di l'annu novu fatte da i rivenditori assicuravanu u ritornu di i prezzi di seconda mano è hà dettu: "Malgradu i prublemi ecunomichi per via di l'epidemie, ci era un aumentu di u settore di i veiculi d'occasione in tuttu l'annu. Questu aumentu hà purtatu aumenti speculativi di i prezzi. Tuttavia, à u mumentu, ci hè una diminuzione di i prezzi da 3 per centu à 10 per centu ", disse.

Erkoç hà dichjaratu chì pensanu chì a dumanda di seconda mano ritardata è pendente aumenterà cù i studii di vaccinazione è a diminuzione di i casi in u periodu à vene.

"U pussibule aumentu di a dumanda pò purtà un aumentu di u prezzu, cum'è avemu avutu l'estate passatu. Inoltre, i prezzi ponu aumentà se ci hè una pussibule restrizione di produzzione in l'imprese automobilistiche in relazione à a continuazione di u prucessu pandemicu in 2021. In questu casu, avà hè un periodu assai adattatu per quelli chì volenu cumprà un veiculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*