İmamoğlu: U nostru scopu hè 20 km di novu sistema ferroviariu annu

imamoglu, u nostru scopu hè di ottene un novu sistema ferroviariu in km annu.
imamoglu, u nostru scopu hè di ottene un novu sistema ferroviariu in km annu.

Spieghendu chì 12 di i 10 prughjetti di u sistema ferroviariu in Istanbul sò stati fermati in 2017, İmamoğlu hà dettu: "U costu di questu hè 10.9 miliardi di lire". Hà annunziatu i so scopi in u metro: U scopu hè di creà un novu sistema ferroviariu di 20 km annu.

Dopu à l'elezzioni di u 2019, avemu vistu chì e linee di metro chì avemu pigliatu in consegna s'eranu firmatu. Sfurtunatamente, hè stata lasciata aperta. In fatti, ùn ci hè mancu un prughjettu per a linea Mahmutbey-Esenyurt, chì a so offerta hè stata fatta. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, ci eranu 12 prughjetti di metro. Solu dui di elli travagliavanu.

Malgradu u passaghju di tantu tempu, ci sò prughjetti chì ùn sò micca stati ancora inchiodati. Avemu firmatu alcuni di elli. Avemu cuntinuatu cù i principianti. E se tuttu era puntuale ? U costu di piantà i siti di custruzzione è poi di principià hè di 10.9 miliardi di lire.

U NOSTRE OBJECTU hè 20 KM RAIL SYSTEM À L'ANNU

Quandu eramu eletti, duvemu pagà i salarii, ùn ci era micca soldi in a sicura di l'IMM. U bancu publicu ùn hà micca lasciatu ancu 700 milione di l'IMM, chì hà u dirittu di utilizà un prestitu di 1 milioni di lira, per esse usatu. U publicu ùn ci hà micca datu prestiti, avemu trovu prestiti da l'esteru per inizià i cantieri chì anu firmatu. Avemu un scopu di 20 km di sistema ferroviariu annu.

A prestazione media di l'ultimi 25 anni hè di 5 km. A tarifa di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu hè à u livellu di 18 per centu. Più di 40 per centu in i paesi sviluppati. Quandu avemu finitu i metro chì avemu, pudemu ghjunghje à u livellu di 35 per centu.

EMI INIZIATI U PROGETTU METRO

Rispondendu à e dumande di İbrahim Kahveci, u scrittore ecunomicu di u Ghjurnale di Decisione, u presidente İBB İmamoğlu hà parlatu di i prestiti stranieri ricevuti per u sistema ferroviariu di Istanbul. Esprimendu chì a custruzzione di circa 12 metro si ferma quandu anu pigliatu l'uffiziu, İmamoğlu hà dettu chì i danni aumentanu ogni ghjornu.

Hè per quessa chì anu trovu un finanziamentu rapidu è si vultò à e linee di metro, İmamoğlu hà dettu: "Avemu trovu u prestitu da l'esteru chì ùn pudemu micca truvà in casa. U costu di i cantieri di custruzzione chì aspettanu da 2017 à Istanbul hè di circa 11 miliardi di lire. Allora ùn pudemu micca aspittà più ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluHà rispostu à e dumande di İbrahim Kahveci, u scrittore di l'ecunumia di u Ghjurnale di Decisione. Dicendu chì u prublema più impurtante in Istanbul hè u trasportu, İmamoğlu hà dettu: "Ùn u chjamu micca un prublema". In riferimentu à u prublema di u terrimotu in u primu locu, İmamoğlu hà dichjaratu chì questu hè un tema cuntruversu.

Esprimendu chì a custruzzione di circa 12 metro si ferma quandu anu pigliatu l'uffiziu, İmamoğlu hà dettu chì i danni aumentanu ogni ghjornu. Spieghendu chì anu trovu un finanziamentu rapidu è si sò diretti à e linee di metro, İmamoğlu hà dettu: "U publicu ùn ci hà micca datu prestiti, avemu trovu prestiti per l'iniziu di cantieri di custruzzione à l'esteru. Sicondu i nostri calculi detallati, u costu di i siti di custruzzione per principià dopu à a fine, più è minus, hè di circa 11 miliardi di lire. İmamoğlu hà listatu i dettagli cum'è seguente:

E LINEA CHE ABBIAmu CONSEGNATA SONT FIRMATE

Ci sò sistemi ferroviari in u centru di u trasportu publicu. Ci hè un travagliu annantu à questu sughjettu per anni, ma micca à u ritmu desideratu. Dopu à l'elezzioni di u 2019, avemu vistu chì, sfurtunatamenti, e linee di metro chì avemu pigliatu in consegna anu cessatu. Parechje custruzzioni di linea di metro, chì sò state introdutte in 2017 cum'è metro in ogni locu, ùn funzionanu micca.

STOP ISTRUZIONI DONATE À CUSTRUZIONI

Mevlüt Uysal hà urdinatu à i cantieri di custruzzione per piantà. Perchè ùn anu micca un budgetu. Quandu avemu pigliatu a consegna in 2019, ci sò stati linee chì si fermanu. Mettimu tuttu in muvimentu. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, ci sò stati prughjetti 6 è linee 7 chì sò stati offerti. Suspende cù un postu u 29 di dicembre di u 2017. A durata tutale di sti linii era 78.2 chilometri. In più di questu, ci era una linea di metro di 2017 chilometri chì hè stata offerta prima di u 103, ma hè stata o micca finita o micca iniziata per via di fondi insufficienti.

Spieghjendu chì hè un prublema seriu chì e custruzzioni di u metro si fermanu è ripiglianu dopu avè aspittatu un pocu tempu. Ekrem İmamoğlu hà dettu:

L'offerta hè stata fatta, ma ùn ci hè micca prughjettu

U principale hè u prublema finanziariu. Creanu un periodu cusì disgraziatu in a Municipalità Metropolitana. L'offerta per a maiò parte di sti travaglii, per i quali l'offerta hè stata fatta, hè stata fatta senza stabilisce un mudellu di finanziamentu chì copre u costu sanu.

In altri palori, s'ellu ùn pudete micca turnà un prughjettu cusì pesante da a vostra propria capitale, chì ùn avete micca una chance, avete da furzà a cumuna metropolitana à un mudellu di finanziamentu per questu. Sfurtunatamente, hè stata lasciata aperta. In fatti, ùn ci hè mancu un prughjettu per a linea Mahmutbey - Esenyurt, chì a so offerta hè stata fatta. U prughjettu di l'applicazione ùn hè micca pronta, ma l'offerta hè stata fatta. Ùn hè mai statu principiatu.

CONTINUEMU CU SOURCING OLTRE MARE

Tuttu chistu era annunziata, ma si firmò perchè u mudellu di finanziamentu ùn era micca maturu. Avemu attivatu sta pusizione di arrestu. Per d 'altra banda, avemu cuminciatu à circà finanziamentu. À quellu puntu, in 2019, avemu firmatu e nostre firme per u finanziamentu straneru per alcune di e nostre linee. Hè urigginatu da a Germania è in Francia. In più di questu, avemu ricevutu prestiti.

SIAMO APPLICABILI AGLI OBBLIGAZIONI EMISSI

Perchè avemu bisognu di spustà. Ùn bastava ancu. Hè per quessa chì avemu applicatu à u latu di ligami. Hà una storia di più di 1 annu. Hè stata cunclusa in u Novembre, ma ùn hè micca una materia di 1-2 mesi in ogni modu. Avemu fattu sta decisione in uttrovi-nuvembre di l'annu passatu. Vi avemu dettu ch'ellu caminava cun meritu è ​​una amministrazione reputable d'Istanbul. Hè cusì chì l'emissione di bonu hè finita.

"A LINEA ùn era micca custruita à u tempu, u costu hè altu"

Mencionendu chì e linee di metro di IMM ùn sò micca state custruite à tempu, Ekrem İmamoğlu "Chì saria accadutu se tuttu era puntuale? U costu di questu hè statu riflessu nantu à noi. È à Istanbuliti. Sicondu i nostri calculi detallati, u costu di principià i siti di custruzzione dopu à a fine, più è minus, hè di 10.9 miliardi di lire.

Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, ci eranu 12 prughjetti di metro. Solu 2 d'elli anu travagliatu. 10 anu firmatu. Da u 0,1 per centu à u 60 per centu, sti linii avianu firmatu. Unu di sti prughjetti hè statu pigliatu da u ministeru. Linea Başakşehir-Kayaşehir. Restanu 11 prughjetti. Certi di sti prughjetti eranu in euro è altri in TL ", disse.

"Avemu FINANZI ECONOMICI CHE BANCA PUBBLICA"

Mencionendu chì una riunione informativa, micca una cerimonia, hè stata tenuta per una emissione di bonu di 580 milioni di dollari, Ekrem İmamoğlu "Questu hè u primu in a so storia. Hè da esse fieru di. Avemu ancu dimustratu a capacità di ottene finanzii à un costu più bassu cà un bancu publicu. Avemu gestionatu un prucessu finanziariu più successu chè Vakıfbank.

Vulemu ancu risolve questu in casa. Da a banca provinciale o un altru istituzione publica. Inoltre, a maiò parte di i prughjetti realizati da u guvernu cintrali in tutta a Turchia anu finanziamentu straneru. Ma vulemu un finanziamentu domesticu ", disse.

"I BANCHI STATALI CHIUSI I LIMITI US"

"Quandu eramu eletti u 23 di ghjugnu, avemu avutu à pagà i salarii in i primi ghjorni dopu à l'arrivu", disse. Ekrem İmamoğlu Ellu disse: "Ùn ci era micca soldi in a grande cassaforte di İBB. In tali emergenze, ci sò i biglietti di creditu. Ancu 700 milione di l'IMM, chì hà u dirittu di utilizà un prestitu di 1 milioni di lira in un bancu, ùn hè micca statu fattu da quella banca publica. I banche publichi mantenenu sti cunti chjusi. Ùn ci anu micca datu. I limiti chì pudemu finanzià da i banche publichi ùn ci danu micca un chjusu.

In fatti, ùn furnisce micca sta opportunità à nessuna di e municipalità CHP cum'è noi. Se un cummentariu deve esse fattu, deve esse basatu annantu à un tali fattu. Mi piacerebbe ancu andà in prestitu da Vakıfbank per questi prughjetti. Vakıfbank pò furnisce un tali finanziamentu per noi per qualcosa d'altru, ma ùn hà micca travagliatu.

In un bancu publicu, 600 milioni di lire, i nostri soldi di prughjettu, sò stati cunfiscati. U so casu hè sempre pendente. Sempre chì ci sò istituzioni è urganisazioni pubbliche chì sò luntanu da stabilisce relazioni, avemu da finisce i mezi prughjetti di u periodu passatu. A nostra reputazione hè alta, truveremu tuttu ciò chì avemu bisognu ".

"ISTANBUL SERA CUSCIUTA DI L'INVESTIMENTI IN 2024"

Dichjarà chì u prughjettu di u tram Alibeyköy-Eminönü hè gestitu cù u so propiu budgetu, Ekrem İmamoğlu "Avemu gestitu senza esse sottumessi à un prestitu. Mantenemu l'altri separati da stu budgetu. In u periodu di 2016-2017, tali offerte sò state fatte chì pudemu ancu aghjunghje 2018 à questu.

S'ellu si parla solu di l'offerta ch'elli facenu, ci vole à pagà 6 anni. Avemu firmatu alcuni di elli. Avemu cuntinuatu cù i principianti. Malgradu u passaghju di tantu tempu, ci sò prughjetti chì ùn sò micca stati ancora inchiodati. Ci sò prughjetti 20 in un distrittu, in un distrittu 0. Ciò chì faremu serà megliu capitu in u 2024. I soldi di Istanbul sò stati utilizati assai megliu ", disse.

'Cù HIZRAY, CRUCEremu SOTTU U BOSFORU'

Esprimendu chì anu apertu a linea di metro Mahmutbey-Mecidiyeköy, Ekrem İmamoğlu Cuntinuò: "Apremu a linea Eminönü-Alibeyköy. A linea Ataköy İkitelli serà messa in serviziu l'annu prossimu. Traineremu a linea Dudulldu-Bostancı finu à u 2022. Avemu una linea Göztepe-Ataşehir-Ümraniye. Mostreremu una prestazione assai bona in marzu 2024.

A media annuale di l'ultimi 25 anni di prestazioni hè di 5 chilometri. Avemu u scopu di quadruplicà questu. A linea İncirli-Beylikdüzü hè ancu di grande impurtanza per mè. U prughjettu hè assai vechju ma 4 anni. Hè prumessu ogni mandatu dapoi l'elezzioni di u 20. U prugettu hè constantemente abbandonatu. Vulemu fà l'offerta in 2004. Ci hè u prublema di speedray.

Serà più veloce di e linee di metro normale. Passeremu u strettu in forma di tunnel, cum'è in Eurasia. Cum'è una municipalità, prucederemu sottu u Bosforu. Serà integrata trà 10 è 14 metro. I Istanbuliti andaranu da u punente à l'est cù a linea di metro. U so costu apprussimativu serà 4-5 billion dollars. A capacità di ogni ghjornu serà trà 750 è 1 milione di passageri ".

"IN 2019, U PERMISSIONE DI DEBITU APPROVATA ùn hè statu datu per questu annu"

Dichjarà chì hè difficiule di sognu in l'ecunumia Ekrem İmamoğlu "Avete da allungà i vostri pedi secondu u to quilt. Avemu una tale disgrazia. In u 2019, ci era una figura di prestitu prevista di 2020 miliardi per u bilanciu 4.3. Ùn aghju micca previstu questu, l'assemblea cumuna hà fattu.

Stu bilanciu hè statu appruvatu à l'unanimità. Più di a mità di questu era prestitu da l'anni precedenti. Allora ùn era micca solu per e nostre transazzione attuale. Malgradu questu, ùn ci anu micca datu stu prestitu di 4.3 miliardi di lire. Prestitu appruvatu da u parlamentu. I diputati di u Partitu AK è u gruppu MHP ùn vulianu micca capisce questu. Anu purtatu l'affari à una dimensione pulitica ", disse.

"UN SISTEMA FERROVIARIO MEDIA 20 KILOMETRI"

U presidente İBB, İmamoğlu, hà dettu: "Avemu una media di 20 chilometri di sistema ferroviariu annu. Avemu u scopu di fà questu cù zero offerte novi. In più di questu, avemu ancu prughjetti novi prughjetti. Quandu offrimu è implementemu questi, ghjunghjeremu una reta seria.

A tarifa di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu hè di circa 18 per centu. Quandu guardemu à i paesi sviluppati, questi sò più di 40 per centu. Pudemu solu ghjunghje à u livellu di 35 per centu quandu avemu finitu i metro chì avemu. "Fermà i sistemi ferroviari hè à tempu una perdita finanziaria è ecunomica", disse. - Decisione

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*