İmamoğlu: "L'investimenti in Metro hè a nostra priorità"

L'investimenti in metro imamoglu sò a nostra priorità
L'investimenti in metro imamoglu sò a nostra priorità

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì hà participatu à a prova di a linea di Tram Alibeyköy-Eminönü Ekrem İmamoğluEllu hà dettu chì l'investimenti in metro seranu a so priorità è chì i so tentativi di utilizà l'internet in metri cuntinueghjanu, è chì anu dumandatu u permessu di u Ministeru di l'Internu nantu à u sughjettu.

Enfatizendu chì l'investimenti in metro seranu a so priorità, İmamoğlu hà sottolineatu chì ùn volenu micca chì alcun travagliu ùn sia micca finitu. Apuntendu chì anu u scopu di realizà tutti l'investimenti chì anu cessatu, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à e linee in quistione:

"Per esempiu, una di e linee chì sò assai entusiasmu hè a linea Dudullu - Bostancı. In novu, Cekmekoy - Sancaktepe, induve si scontra à l'Hospital di a cità - è dopu i linii cum'è a continuazione di Sultanbeyli sò assai, assai impurtanti. U prublema Hızray hè un tema impurtante per noi in 2021. Allora Sabiha Gokcen Halkalısi cunnetta à . Vi purterà da un capu à l'altru di a cità in 55 minuti. Inoltre, i mo amichi facenu un travagliu assai economicu. In u prugettu, ci sarà una linea chì cunnessa l'Occidenti è l'Est di a cità cù una transizione assai rapida, cù l'usu di e stazioni esistenti, vale à dì cù un passaghju express cù 12 stazioni. In novu, u sughjettu chì speremu esse pronti per un'altra offerta in 2021 hè a linea İncirli - Beylikdüzü. L'ouest di Istanbul hè assai vulnerabile in quantu à u sistema ferroviariu. Quandu a linea İncirli - Beylükdüzü hè citata, hè una linea chì include Küçükçekmece, Sefaköy, Avcılar, Esenyurt è ancu Büyükçekmece. Tuttu stu sistema ferroviariu hè un travagliu cum'è una grande urganizazione di cumpletamentu in quantu à a visione futura di Istanbul, purtendu Istanbul à un sistema ferroviariu mudernu è riunione cù un bellu ambiente. Spergu chì Diu hà da fà tuttu u percorsu ".

"I NOSTRI TENTATI CONTINUATE A USARE INTERNET IN METRO"

À a quistione di l'usu di l'internet in i metro, İmamoğlu hà dettu: "E nostre iniziative in quantu à l'usu di l'internet in i sistemi ferroviari cuntinueghjanu. A nostra dumanda di permessu da u Ministeru di l'Interior cuntinueghja in questu sensu. Avemu ancu l'opinioni chì ùn avemu micca ostaculi per usà in e linee senza driver. Più precisamente, i regulamenti di l'affari permettenu in a logica chì pruibisce. Avemu specificamente dichjaratu chì vulemu principià nantu à a Linea Mecidiyeköy-Mahmutbey. Hè attualmente in revisione. Speremu, risolveremu questu è offreremu accessu à Internet à i citadini nantu à e linee di metro u più prestu pussibule ", hà rispostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*