Cocaina dissimulata in i dipinti di Maradona sequestrati in l'aeroportu di Istanbul

A cocaina nascosta in i quadri di Maradona hè stata sequestrata in l'aeroportu di Istanbul
A cocaina nascosta in i quadri di Maradona hè stata sequestrata in l'aeroportu di Istanbul

Durante l'operazione realizata in l'aeroportu di Istanbul da e squadre di l'Uffiziu Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, un totale di 2 kilogrammi è 650 grammi di cocaina, ammucciati daretu à i dipinti di u famosu futbolista Diago Armando Maradona, chì hè mortu pocu tempu, sò stati sequestrati. .

I contrabandisti di droga, chì sò stati colpi duramente da e squadre di l'Infurzazione Doganale per via di l'operazioni successive realizate in tuttu u paese, anu utilizatu un metudu è un corriere chì sò assai difficiuli di detectà in l'aeroportu di Istanbul.

U cumpurtamentu suspettu di MR di 72 anni, un citadinu tedescu d'origine croata, chì hè ghjuntu à l'aeroportu di Istanbul da a Colombia, hà attrattu l'attenzione di e squadre di l'infurzazioni doganali. U bagagliu di a persona, chì pareva esse un grande fan di Maradona à u primu sguardu, hè statu scansatu cù l'ultimu sistema di scanning tomographic x-ray.

In u risultatu di l'scansione, hè prestu capitu chì i dipinti Maradona in i valigii, chì anu ancu verificatu cù i cani detector, ùn sò micca stati purtati solu per l'admirazione per u famosu futbolista. Quandu u spinu di i tavulini, in quale a densità sospetta hè stata rilevata in a scansione di raghji X, sò stati aperti, à quale i cani detector anu reagitu ancu, era capitu chì e droghe sò stati posti in queste sezioni in forma di piatti speciali.

Durante a ricerca, 12 kilogrammi di 2 grammi di cocaina cù un valore di u mercatu di circa 2 milioni di lire, ammucciati daretu à 650 pitture, sò stati sequestrati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*