Istanbul, Teheran, Islamabad, u trenu di merci riavvia l'operazione

istanbul teheran islamabad trenu di merci cumencia à operà di novu
istanbul teheran islamabad trenu di merci cumencia à operà di novu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a 10a Reunione di i Ministri di i Trasporti di l'Organizazione di Cooperazione Economica (ECO) via video-conferenza. À a riunione, tutti l'aspetti di a cooperazione in u campu di u trasportu, soprattuttu mantene a catena di fornitura aperta sottu l'epidemie COVID-19, sò stati discututi. Hè statu ancu enfatizatu in a riunione chì l'espansione di i corridori di trasportu hè di grande impurtanza per fà u trasportu è u trasportu senza interruzzione.

Hè statu accunsentutu chì tutte e merchenzie sottumessi à u cummerciu esteru pò esse trasportatu senza prublemi.

In u campu di u trasportu stradale, chì hè u modu di trasportu più impurtante in u cummerciu trà i paesi membri, un cunsensu hè statu ghjuntu trà i paesi membri nantu à u trasportu di tutte e merchenzie sughjette à u cummerciu esteru, in particulare i farmaci è l'alimentari, senza prublemi. Una decisione impurtante hè stata presa à a riunione è hè statu decisu di riapertura di u Trenu di merci Istanbul-Teheran-Islamabad à u principiu di u 2021. Hè statu enfatizatu chì cù l'iniziu di u funziunamentu di stu trenu, in più di u trasportu di cuntainer nantu à a strada, u trasportu di merchenzie pò esse realizatu cù vagoni convenzionali da avà.

"A Turchia hà aumentatu a so capacità per piglià e misure necessarie"

U Ministru Karaismailoglu, in u so discorsu à a riunione, hà dumandatu a rimuzione di tutti l'ostaculi à u trasportu internaziunale di merci; Hà trasmissu l'infurmazioni chì una parte di a merce trasportata per strada hè stata trasferita à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars cù l'epidemie è chì a Turchia hà aumentatu a so capacità per piglià e misure necessarie.

U Ministru Karaismailoğlu hà ancu enfatizatu chì i paesi membri di l'Organizazione di Cooperazione Economica (ECO) senza mare ponu apre à u mondu da i porti di u nostru paese, in particulare i porti di Mersin è Trabzon; Ellu hà dichjaratu chì a Turchia hè pronta à sparte l'esperienza per sviluppà ogni tipu di cooperazione per chì u settore di l'aviazione civile, chì hè stata a più dura durante u prucessu epidemicu, pò passà stu prucessu cù u minimu dannu. Karaismailoğlu hà ancu enfatizatu l'impurtanza di utilizà tecnulugie di cumunicazione è soluzioni digitale per riduce u risicu di contaminazione di tutti i tipi di documenti scambiati fisicamente in u settore di u trasportu.

"L'applicazione di quota deve esse eliminata in u trasportu bilaterale è di transitu per fà u trasportu più efficiente è per u sviluppu regiunale"

U Ministru Karaismialoğlu hà enfatizatu chì in u quadru di l'Accordu Quadru di Trasportu di Transitu ECO, anu sempre favuritu l'abulizione di i tariffi di trasportu in l'ECO, è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Credemu chì l'applicazione di quota in u trasportu bilaterale è di transitu deve esse abulita per fà u trasportu più efficiente è per u sviluppu regiunale. In questu cuntestu, sustenemu tutti i sforzi per liberalizà u trasportu bilaterale è di transitu. Hè impurtante di mantene l'interruzzione di a catena di fornitura per chì l'ecunumie naziunali sopravvive è per continuà a lotta contru COVID-19. Spergu chì l'applicazioni cum'è l'applicazione di test PCR è l'obbligazione di trasferimentu, chì sò ancu applicati in alcuni di i paesi ECO, sò riveduti ".

10a Reunione di i Ministri di i Trasporti di l'Organizazione di Cuuperazione Ecunomica, cù u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Ministru iranianu di Strada è Urbanizazione Mohammad Eslami, Vice Ministru di Trasporti di l'Afghanistan Qudratullah Zaki, Ministru di Comunicazioni è Alta Tecnulugia d'Azerbaijan Ramin Namig Oglu Guluzade, Presidente Diputatu di u Cumitatu di l'Aviazione Civile di u Kazakistan Saltanat Tompiyeva, Ministru di Trasporti è Strade di Kirghizistan Bakyt Berdaliev, Sottosegretariu di u Ministeru di Trasportu di Pakistan Tariq Viqar Bakhshi, Vice Ministru di Trasporti di Tadjikistan Sirojzoda Shujoat, Vice Ministru di Trasporti di Uzbekistan Choriev Jasur è Sicritariu Generale di l'Organizazione di Cooperazione Economica Hadi Soleimanpour.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*