Uğur Mumcu Car Ferry si unisce à a flotta İZDENİZ per a so prima volta

Ugur mumcu car ferry, chì si unì à a flotta izdeniz, hà fattu u so primu viaghju
Ugur mumcu car ferry, chì si unì à a flotta izdeniz, hà fattu u so primu viaghju

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà inclusu u quintu di i battelli chì servenu in u golfu à a flotta di a Direzzione Generale di İZDENİZ. Cù i voti di u populu di Izmir, u battellu chjamatu dopu à u ghjurnalistu-scrittore Uğur Mumcu, chì avemu persu in l'attaccu terrorista, hà iniziatu u primu viaghju di u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer è a moglia di Uğur Mumcu, ex deputatu İzmir Güldal Mumcu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so investimenti per aumentà l'opportunità di trasportu publicu in u golfu. U quintu battellu di vittura hè statu inclusu in İZDENİZ, chì hà a più ghjovana flotta di trasportu publicu marittimu in Europa. U primu viaghju di u battellu di vittura, chjamatu dopu à u ghjurnalistu-autore Uğur Mumcu, chì avemu persu in l'attaccu terrorista, chì hè statu custruitu in Tuzla Shipyard cù e risorse di İzmir, cù i voti di u populu di İzmir, hè a moglia di Mumcu, 23e è 24e mandatu CHP İzmir Deputatu Güldal Mumcu è a Municipalità Metropolitana di İzmir. Sindaco Tunç SoyerFattu cù a participazione di

Benvenuti à sorpresa à i primi passageri

U presidente Soyer, u primu passageru di vittura di u battellu, Dr. Önder Bayata è u so primu passageru pedestrian, Berrin Kotan, prisentanu fiori è una placca per commemorare u ghjornu. Bayata, u primu passageru cù una vittura, hà dichjaratu ch'ellu era felice di esse u primu passageru di u battellu è hà dettu: "Eru ancu toccu da u fattu chì u battellu era chjamatu Uğur Mumcu. U nostru presidente Tunç SoyerMi piace assai l'investimenti di. Berrin Kotan, u primu passageru pedonale di u battellu di vitture chì vive in Istanbul, hà dichjaratu ch'ellu era assai sorpresu da sta sorpresa è hà desideratu à a ghjente di Izmir bona furtuna cù u novu battellu.

Traghetti di u Golfu accumpagnatu cù corne

Allora a cinta hè stata tagliata è Uğur Mumcu Car Ferry hè stata messa in serviziu. L'ospiti è i passageri chì visitanu l'angolo di Uğur Mumcu anu lasciatu garofani rossi in memoria di Mumcu. U presidente Soyer è Güldal Mumcu, chì si n'andò à a cabina di u capitanu, firmavanu u ghjurnale di u battellu è cuminciaru u viaghju inaugurale di u battellu sonendu u cornu. I battelli di u Golfu anu accumpagnatu u viaghju di u ferry Uğur Mumcu in u Golfu cù u clacson. U presidente Soyer è Mumcu anu desideratu à u capitanu di a nave Kamile Koç un viaghju sicuru è sonò a campana per informà i passageri chì u viaghju era finitu.

Soyer, "Sò fieru di u populu di Izmir"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu chì u nome di Uğur Mumcu vivrà in u Golfu cù u battellu Uğur Mumcu. Tunç Soyer"I periodi di pandemia è di crisa anu revelatu una volta l'impurtanza di u ghjurnalisimu liberu è indipendente. Cum'è u pane è l'acqua, tutti avemu bisognu di nutizie. Uğur Mumcu hà inspiratu a Turchia cù u so ghjurnalismu liberu è indipendente è a so persunalità intellettuale. Vogliu ancu sprime a mo gratitudine à a ghjente di Izmir chì hà datu u so nome à u nostru battellu. Sò fieru di esse di Izmir ", disse.

U Golfu hà da vene à a vita ancu di più

Enfatizendu chì a Baia di Izmir hè una di e più grandi ricchezze per a cità, u sindaco Soyer hà dettu: "İZDENİZ furnisce sempre serviziu cù 15 catamarani, 5 battelli di vittura, cinque navi da crociera è u Ferry Bergama, chì hè destinatu à l'avvenimenti suciale. Avemu bisognu di usà u golfu più in u trasportu publicu, sia per risparmià tempu è per avè un viaghju assai più piacevule. Hè per quessa chì avemu aumentatu a frequenza di e crociere malgradu a diminuzione di i passageri durante u periodu pandemicu. Quandu avemu attraversu stu prucessu difficiule, avemu ancu avè novi applicazioni per aumentà l'opportunità di u trasportu marittimu è u piacè. Aumenterà u numeru di navi è di pier. U Golfu serà assai più attivu è animatu ", disse.

Grazie à a ghjente di Izmir da Mumcu

Nutendu chì era assai felice di unisce à u primu viaghju di u battellu chjamatu Uğur Mumcu oghje, Güldal Mumcu hà dettu: "Sò assai entusiasmu, sò tristu. Vogliu ringrazià u populu di Izmir è u nostru presidente. Sò felice chì u nome di Uğur Mumcu hà scontru cù a ghjente di İzmir sottu u mare sopra l'eternità ".

U prugramma urganizatu per a messa in opera di Uğur Mumcu Car Ferry Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay, Sindaco di Menderes Mustafa Kayalar, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere di a Municipalità Metropolitana di İzmir è u Gruppu CHP SözcüSU Nilay Kökkılınç, İZDENİZ General Manager Ümit Yılmaz, İZDENİZ Presidente di u Cunsigliu Osman Hakan Erşen hà participatu.

Caratteristiche di u battellu

  • Uğur Mumcu Car Ferry hè diventatu u quintu battellu à esse inclusu in a flotta İZDENİZ. Custruitu in Istanbul Tuzla Shipyard, u battellu hè 98 metri di lunghezza è 15,21 metri di larghezza, pò purtà 51 veiculi, 12 biciclette è 10 motociclette.
  • Hà a capacità di trasportà un totale di 194 passageri, 128 in u salottu chjusu di i passageri è 322 in u salottu apertu.
  • Altre caratteristiche di a nave sò i seguenti:
  • Grandi finestri chì offrenu una vista panoramica di a baia in u salottu chjusu di i passageri,
  • Prese per trasmissioni TV, Internet wireless è carica di telefuninu-computer,
  • Dui gabbie per animali indipendenti nantu à u ponte,
  • biblioteca di nave è caffè,
  • stanza di cura di i zitelli,
  • Dui toilette per l'omi, duie donne è una toilette per disabili,
  • Segnali d'avvertimentu è di direzzione in rilievu per i passageri visivi,
  • Parcheggi speciali per i veiculi di passageri disabili,
  • Parcheghju in sedia à rotelle in a sala di passageri chjusa,
  • Aria condizionata in u salottu di u passageru internu è u campu di ghjocu per i zitelli di 2-5 anni.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*