Karaismailoğlu hà visitatu a prima nave di risposta d'emergenza di Turchia

Karaismailoğlu hà visitatu a prima nave di risposta d'emergenza di Turchia
Karaismailoğlu hà visitatu a prima nave di risposta d'emergenza di Turchia

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà visitatu a prima nave di risposta d'emergenza di Turchia Nene Hatun. U Ministru Karaismailoğlu, dopu avè riunitu cù Gizem Turan, a prima donna capitana chì hà cuminciatu à travaglià in mare in a Direzzione Generale di Sicurezza Costiera, hà fattu valutazioni per i ghjurnalisti nantu à a visita.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Semu nantu à una nave assai impurtante sottu u Ponte di i Martiri di u 15 di Lugliu in u Bosforu in u mumentu. U Nene Hatun Ship hè una nave custruita in Yalova, cumpletamente custruita cù risorse domestiche è naziunali. Hè unu di i pochi navi in ​​u mondu, 18 metri di larghezza, 88 metri di longu, ben equipatu per risponde à l'accidenti, a contaminazione è u focu in u Bosforu.

Rimarchendu chì Gizem Kaptan hè una persona assai impurtante sia per a nave, sia per u strettu turcu è a sicurità di a costa, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

Gizem Kaptan hè unu di i nostri culleghi. Cum'è un capitanu, hà cuminciatu à travaglià per a prima volta in u nostru Ministeru è a Sicurezza Costiera. Hà fattu stu travagliu per 3 mesi. Semu ancu assai felici di travaglià cun ellu. Spergu chì u numeru di i nostri amichi femine cresce in i ghjorni à vene.

U Capitanu Gizem Turan hà ricurdatu chì hà cuminciatu à travaglià in l'istituzione 3 mesi fà è hà dettu: "Aghju cuminciatu cù assai sustegnu. U nostru Onorevoli Ministru hè ancu quì, hè vinutu è m'hà onoratu. Aviu avutu prima u capitanu di u cantiere navale per 7 mesi in u cantiere navale induve sta nave hè stata custruita. Dunque, hè una nave speciale per mè ", disse.

Ricordendu ch'ella hè a prima capitana di un rimorchiatore femminile chì entra in questa istituzione in Turchia, Turan cuntinuò a so spiegazione cusì: Aghju sorelle maiò chì anu praticatu sta professione prima di mè. Tuttavia, sò a prima donna à travaglià in questa istituzione è in questa pusizione. Spergu chì cù u sustegnu di u statu, aghju ancu apertu un modu per i mo fratelli minori. Vuliu esse in u Bosforu è travaglià sottu u so effettu incantevule. Sò attualmente in l'istituzione è sò rispunsevuli di a sicurità, a sicurità è l'emergenza di u Bosforu. Aghju cuminciatu cù piacè è cuntinuà cun piacè.

Durante a so visita, u Ministru Karaismailoğlu, chì hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à a Nave Nene Hatun, era accumpagnatu da Durmuş Ünüvar, Direttore Generale di Sicurezza Costiera è Presidente di u Cunsigliu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*