A Rete di Strada di Concretu di Manisa si espande

A reta stradale di béton di Manisa hè in espansione
A reta stradale di béton di Manisa hè in espansione

A custruzzione di strada di cimentu chì cunnessa 25 quartieri nantu à a strada Alaşehir-Salihli da a municipalità metropolitana di Manisa cuntinueghja senza rallentà. I travaglii nantu à una seccione di 35 chilometri di a reta stradale di 21 chilometri sò stati finiti è dispunibuli à i citadini.

U Segretariu Generale Diputatu di a Municipalità Metropolitana di Manisa Ali Öztozlu, u Capu di u Dipartimentu di Custruzzione è Riparazione di Strade Kurtuluş Kuruçay, Capu di Dipartimentu di Cimiteri è Capu di Dipartimentu di Estetica Urbana Hakan Göktaş, Capu di Distrettu di MHP Alaşehir Necdet Türk, Direttore di filiale per l'Affari Alaşehir Mukhtar Himmet Güneş hà esaminatu l'opere di strada di cimentu. I citadini di a regione anu ancu accumpagnatu l'investigazioni.

Pruduzzione di longa durata è domestica

In cunfurmità cù l'urdinamentu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, serà utilizatu cum'è alternativa à l'autostrada Izmir-Denizli per l'usu efficace è efficiente di e risorse pubbliche; Dichjarà chì l'applicazione stradale di cimentu hè stata finita nantu à a strada chì unisce Alaşehir è Salihli, u Vice Sicritariu Generale Ali Öztozlu hà dettu: "Continuemu l'ultimi 14 chilometri di u nostru travagliu. I nostri 21 chilometri di pruduzzione sò stati cumpletati. Hè cunnisciutu per a densità di terri agriculi in questa regione. I nostri pruduttori ùn anu più da preoccupassi chì e strade sò polverose. Inoltre, 25 quartieri seranu cunnessi trà l'altri in questu modu. In parechji rispetti, era un travagliu per u beni publicu. U valore di a fabricazione di strada di cimentu essendu a produzzione domestica è a longa durata ùn deve esse ignoratu in quantu à l'usu efficace è efficiente di e risorse publiche. I nostri squadre di u Dipartimentu di Custruzzione è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana continuanu u so travagliu. "Possa esse benefica per i nostri citadini", disse.

I citadini ringraziati

I citadini chì accumpagnavanu a delegazione di a Municipalità Metropolitana durante l'ispezioni anu ringraziatu a delegazione di a Municipalità Metropolitana per salvà e strade chì portanu à i terreni agriculi da a polvera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*