Mansur Yavaş hà tenutu un'altra prumessa, una casa in affitto per e persone à pocu redditu per 100 TL à u mese!

Mansur hà lentamente mantenutu a so prumessa, una casa di affittu mensuale per e persone à pocu redditu
Mansur hà lentamente mantenutu a so prumessa, una casa di affittu mensuale per e persone à pocu redditu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà firmatu un altru travagliu cum'è un esempiu di municipalità suciale. Rinuvà l'Abitazione Soziale Mamak Eserkent, chì hè stata inattiva da 18 anni, u sindaco Yavaş hà pigliatu l'azzione per dà 65 TL à u mese à e coppie di novu maritatu à pocu redditu è ​​à i citadini di più di 100 anni. Per 1+1 400 residenze rinnuvate www.ankara.bel.tr L'applicazioni ponu esse fatte cumpiendu un furmulariu à l'indirizzu quì sottu o à u desk di u Dipartimentu di Prughjetti Speciali è Trasformazioni finu à u 15 di Ghjennaghju. In cunfurmità cù e richieste ricevute, e residenze seranu affittate per metudu di lotteria.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à piacè à quelli chì anu bisognu cù a so cunniscenza di a municipalità suciale.

U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, chì hà realizatu opere chì facilitanu a vita di a capitale è cuntribuiscenu in particulare à l'ecunumia di i citadini à pocu redditu, hà ancu implementatu u prughjettu di l'alloghju suciale in affittu per 100 TL à u mese.

PRESIDENTE YAVAS: "SIAmu LATU DI I NOSTRI CITTADINI DI RENDU DI NORD"

U sindaco Yavaş, chì hà rinnuvatu l'Abitazione Soziale Mamak Eserkent, chì hè stata custruita in u passatu è era inattivu per 18 anni, è li hà resi abitabili, hà annunziatu chì queste case seranu affittate per 65 TL à coppie di novu maritatu cù un redditu bassu è citadini di più di 100 anni. vechju.

"Questu 29 d'ottobre, vulemu chì ogni famiglia hà una doppia festa. Avemu rinnuvatu tutte e 18 residenze 400 + 1 custruite in Mamak chì sò state lasciate per 1 anni. U presidente Yavaş, chì hà apertu e residenze u 65 d'ottobre, u ghjornu di a Repubblica, dicendu: "Allegeremu à un prezzu assai assequible à e nostre coppie di novu maritatu è i citadini di più di 29 anni", hà ancu mantenutu sta prumessa.

L'APPLICAZIONI SONT INIZIATE

Dopu à a fine di i travaglii da u Dipartimentu di Prughjetti Speciali è Trasformazione, l'applicazioni per 1 + 1 400 residenze cuminciaru à esse ricevute.

Coppie di novu maritatu è citadini di più di 100 anni chì volenu prufittà di e case da esse affittu per 65 TL per mese; Venendu à u bancu n ° 18 in u Block A di u Dipartimentu di Prughjetti Speciali è Trasfurmazioni in l'edificiu di serviziu di a Municipalità Metropolitana, o www.ankara.bel.tr Pudete applicà cumpiendu u furmulariu.

LOTTI SERRAN FATTI DA NOTARI PER RESIDENCE Rinnovate

5 appartamenti 400 + 1, custituiti da 1 blocchi, chì i spazi interni è esterni sò stati completamente rinnuvati, seranu affittati da a Municipalità Metropolitana.

Per furnisce un sustegnu ecunomicu à i citadini in bisognu, serà necessariu chì u redditu mensu di i citadini chì volenu reside in e case da esse affittu da 100 TL per mese ùn deve micca più di 3 mila TL è chì i so sposi ùn deve micca avè. ogni immubiliare.

A condizione chì i candidati sò citadini di a Republica di Turchia, seranu tenuti à documentà chì a so residenza hè in Ankara almenu 6 mesi fà. Quelli chì compie u furmulariu di candidatura o applicanu in persona puderanu traslassi in a so casa dopu a valutazione di s'ellu risponde à i criterii o micca, tirando a sorte in presenza di un nutariu publicu.

ESEMPIU APPLICAZIONE

Dichjarà ch'elli anu implementatu una cumpresa suciale esemplare trà i guverni lucali in Turchia, u Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Speciali è Trasformazione Hüseyin Gazi Çankaya hà fattu e valutazioni seguenti:

"Comu hè cunnisciutu, Mamak Eserkent Social Housing hè a pruprietà di a Municipalità Metropolitana di Ankara dapoi u 2002. Queste residenze sò state lasciate inattive per 18 anni è eranu inutilizabili. Era una zona cun gravi distruzzioni, furti occasionali è incendi. A Municipalità Metropolitana hà finitu a rinuvazione di sta zona in un periudu di 7-8 mesi è l'hà apertu u 29 d'ottobre. Assegnaremu principalmente e nostre residenze à coppie di novu maritatu è citadini di più di 65 anni cù un affittu mensile di 100 TL. Lanceremu sta pratica, chì hè senza precedente in Turchia, per a prima volta ".

L'applicazioni per l'alloghju in affittu cuntinueghjanu finu à u 15 di ghjennaghju di u 2020. I citadini chì volenu uttene infurmazioni detallate nantu à l'applicazioni ponu chjamà (0312) 507 26 33 o cuntattate Başkent 153.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*