U certificatu di qualificazione prufessiunale hè diventatu una licenza di forza di travagliu qualificata

u certificatu di qualificazione prufessiunale hè diventatu a credenza di a forza di travagliu
u certificatu di qualificazione prufessiunale hè diventatu a credenza di a forza di travagliu

Zehra Zümrüt Selçuk, Ministru di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali, hà dichjaratu ch'elli anu trasfurmatu u Certificatu di Competenza Vocazionale in una licenza di guida per forza di travagliu qualificata è chì continuanu à impone un obbligo di Certificatu di Competenza Vocazionale à e novi professioni in u periodu à vene.

In questu cuntestu, u Ministru Selçuk hà sottolineatu chì l'Autorità di Qualificazioni Prufessiunale ghjoca un rolu chjave in a furmazione di a forza di travagliu qualificata chì Turchia hà bisognu è hà dettu: "A nostra istituzione cuntinueghja à purtà un persunale qualificatu à a vita di travagliu cù u sistema di esame è certificazione ricunnisciutu internaziunale. A manodopera qualificata hè in u centru di a crescita stabile è u sviluppu ecunomicu. I nostri citadini cummerciale è prufessiunali anu cuntribuitu. "Cumu u nostru presidente u Signore Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu, u nostru capitale umanu hè a nostra forza più grande", disse.

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì in u scopu di a furmazione di una forza di travagliu qualificata, più di 2002 milioni di citadini, cumprese 2,1 milioni di donne è 1,5 milioni di ghjovani, sò stati furniti cù cumpetenze prufessiunale è sperienza in corsi di furmazione prufessiunale dapoi u 4. U Ministru Selçuk hà ancu enfatizatu chì 1,3 milioni di persone sò stati dati Certificati di Competenza Vocazionale finu à a data:

"U nostru scopu per u 2023 era di avè 1 milione di persone chì anu certificati di cumpetenza prufessiunale. Avemu righjuntu questu scopu da 2020. U nostru scopu per u 2023 hè di aumentà u numeru di standard occupazionali naziunali in vigore à 2 cù 1.000 milioni di forza di travagliu qualificata cù certificati di qualificazione prufessiunale.

Rimarchendu chì u certificatu di qualificazione prufessiunale furnisce diversi benefici sia per l'impiegati sia per l'impiegatori, u Ministru Selçuk hà dettu: "Per i titulari di certificati, prova chì anu a cunniscenza è e cumpetenze necessarie per fà una certa professione. Cusì, li rende più faciule per truvà un impiegu s'ellu cercanu un impiegu, è per avanzà a so carriera s'ellu sò sempre travagliendu. Per i patroni, u certificatu di qualificazione prufessiunale assicura chì l'impiegati rispettu i standard attuali in u settore è sò cunuscenti di e boni pratiche. "Questu aumenta l'efficienza", disse.

Enfatizendu chì u sistema di qualificazione prufessiunale hà guadagnatu una grande impurtanza in i paesi industriali sviluppati di u mondu, u Ministru Selçuk hà dettu: "Forza di travagliu qualificata cù Certificatu di Qualificazione Professionale cuntribuisce à l'impieghi internaziunale in parechji paesi di u mondu, in particulare in i paesi di l'UE. In questu cuntestu, avemu cuminciatu à emette certificati di qualificazione prufessiunale in lingue 6: turcu-inglese, turcu-francese, turcu-tedescu, turcu-russu, turcu-spagnolu è turcu-arabu. Cusì, avemu trasfurmatu u Certificatu di Competenza Vocazionale in una licenza per a nostra forza di travagliu qualificata per esse impiegata à l'esteru. In questu cuntestu, avemu creatu u nostru Quadru di Qualificazioni Turchi è l'alineamu cù u Quadru Europeu di Qualificazioni. U Quadru di Qualificazioni Türkiye hè statu appruvatu è accettatu da a Cummissione Europea in 2017. Cusì, u nostru paese hè diventatu unu di i paesi 8 in Europa chì hà creatu u so propiu quadru di qualificazione. "U Certificatu di Competenza Vocazionale hè u nostru solu certificatu naziunale chì hè validu in Europa", disse.

Enfatizendu chì a manera di diventà un paese di punta, andendu sopra u livellu di a civilizazione d'oghje hè di investisce in e persone, u Ministru Selçuk hà dettu: "Per questu scopu, avemu digià pianificatu a forza di travagliu qualificata necessaria in e professioni di u futuru. Cuntinuemu u nostru travagliu in settori cum'è l'espertu forensicu digitale, l'ingegneria di u software, l'espertu di sviluppu di software mobile, u prugrammatore di robot industriali, l'espertu di sistemi robotici. Crescemu i nostri ghjovani cù u sognu di una Türkiye in constante sviluppu è in crescita. "Investemu in a forza di travagliu qualificata è l'educazione chì i settori anu bisognu", disse.

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì 857 standard occupazionali naziunali è 509 qualificazioni naziunali sò entrati in vigore finu à avà cù i cuntributi di tutti i stakeholder. Selçuk hà ancu infurmatu chì l'esame è a certificazione ponu esse realizati in 326 professioni è chì 237 istituzioni d'esame è di certificazione cuntinueghjanu a so attività in 81 pruvince.

Dichjarà chì in 2015, i certificati di qualificazione prufessiunale sò diventati obligatorii in parechji campi periculosi è assai periculosi, Selçuk hà dettu: "U numeru di professioni periculosi è assai periculosi per i quali u Certificatu di Competenza Professionale hè obligatoriu hà righjuntu 143. "Avemu furnitu 900 milioni di lire di supportu d'esame è di certificazione sia à i nostri impiegati sia à l'impiegatori in professioni periculose", disse.

U Ministru Selçuk hà dettu chì u certificatu di qualificazione prufessiunale hè diventatu ubligatoriu in parechji campi, cum'è a cunsulenza di PMI, a cuncessione d'auto è a cunsulenza immubiliare, è chì a pratica hè accolta da u mondu cummerciale è l'impiegati, è hà dettu: "In più, ci hè un dumanda da u mondu cummerciale in questa direzzione. "Questu ci rende assai felici", disse.

U Ministru Selçuk hà dettu chì avemu u scopu di aumentà a qualità di u nostru sistema di qualificazione naziunale cù u prughjettu TUYEP lanciatu di pocu tempu è aghjunse: "U nostru scopu principale hè di aumentà e nostre risorse umane cù forza di travagliu qualificata cù Certificatu di Qualificazione Professionale. Finu à avà, avemu usatu circa 21 milioni di euro da i fondi di l'UE. "Cù stu prughjettu avemu iniziatu, grazia à u sustegnu di 17 milioni d'euro, l'urganisazioni chì furnimu svilupperanu o riviseranu i normi occupazionali naziunali è e qualificazioni naziunali".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*