Operazioni di Gendarmeria nantu à i Sospetti di Attaccu Cyber ​​​​

operazione nantu à i suspettati di attaccu ciberneticu da a gendarmeria
operazione nantu à i suspettati di attaccu ciberneticu da a gendarmeria

U Comando di Gendarmeria Pruvinciale d'Istanbul, A Lutta contr'à u Contrabbandamentu è u Crime Organizatu (KOM) e squadre di a Direzzione di a Filiale neutralizanu l'imprese chì realizanu transazzioni di borsa è forex in linea nantu à e piattaforme internaziunali cù attacchi cibernetici à i so sistemi operativi è i so cunti, è dumandanu soldi cù ricattamentu è minaccia di riapertura di u mercatu. Un sforzu hè statu fattu per apprehende a ghjente.

Dopu à quasi 3 mesi di seguitu tecnicu è fisicu, e squadre identificanu l'indirizzi utilizati da i membri di l'urganisazione guidata da ANEA, chì sò naziunali siriani.

Durante e chiamate fatte da e squadre chì anu realizatu operazioni simultanee à 19 indirizzi differenti in Istanbul, Bursa, Gaziantep è Şanlıurfa, 1 milione 850 mila euro è 1 milione 200 mila dollari per un valore di circa 30 milioni di lire, 31 braccialetti d'oru, 7 braccialetti d'oru. , 6 collane d'oru. , Macchina per cuntà soldi, tableta, 22 telefunini, 10 computers, 12 di i quali sò laptop, 10 hard disks, 11 flash drives, 1 recorder, 250 linee telefoniche sò state sequestrate, 13 suspettati sò stati arrestati.

Stranieri ANEA, AN, AA, RA, AS, SA, AE, MAH, WS, AA, AA, FA è M.İ.R. Sò stati arrestati da u ghjudice in u tribunale di Bakırköy, induve sò stati trasferiti dopu a so prucedura in a gendarmeria.

Anu fattu trà $ 40K è $ 800K in trè minuti

In l'investigazioni fatte da e squadre di gendarmeria, i suspettati anu pigliatu i cunti di l'imprese è li rendenu inoperabili, detti ordine di compra è annullamentu in pocu tempu (circa 1500) è ritardatu l'aghjurnamentu di i prezzi di a cumpagnia. anu fattu soldi trà 3 mila è 40 mila dollari in 800 minuti cù e transazzione, è facendu picculi cambiamenti in i prezzi di scambiu di l'imprese, anu apertu cunti falsi chì appartenenu à l'imprese cù compra di cortu termine è dirigutu e persone chì vulianu. fà compra à sti cunti falsi.

Hanu sceltu e persone chì ùn eranu micca in lista negra

Inoltre, hè statu nutatu chì i suspettati, chì anu detectatu a vulnerabilità di sicurezza di l'imprese, anu apertu assai cunti cù a cumpagnia determinata è hà sceltu e persone chì i so nomi ùn eranu micca listati da i banche è l'istituzioni finanziarii cum'è u so mira.

Hè statu determinatu chì i suspettati, chì anu sappiutu chì anu dumandatu chì i ciber-attacchi seranu firmati in cambiu per u sbloccamentu di e persone chì i so cunti sò stati bluccati è paghendu una grande quantità di riscattu, vindutu l'instrumenti d'investimentu chì anu compru à bassu prezzu. per quantità elevate.

Intantu, hè statu determinatu chì e persone chì vulianu apre un contu d'utilizatore attraversu sta cumpagnia cuncependu un situ web falsu è l'applicazione di a cumpagnia destinata à l'urganizazione, anu realizatu un attaccu di "phishing" facendu dipositu soldi in cunti falsi. .

In l'analisi di i materiali sequestrati com'è u risultatu di l'operazione, u capu di l'urganizazione ANEA hà mandatu un missaghju à u manager di l'urganizazione: "I prezzi di l'azzioni sò stati scritti, cumprà è vende à questi prezzi immediatamente". Hè statu ancu amparatu chì hà datu struzzioni in forma di

Avvisu da u Gendarme

In l'avvertimentu fattu da a Gendarmeria, hè stata enfatizzata l'impurtanza di ottene servizii fendu un accordu cù una cumpagnia di cibersicurezza prufessiunale per prevene i pussibuli attacchi cibernetici è avvenimenti fraudulenti.

In riferimentu à a necessità di cuntrollà in permanenza i sistemi di sicurezza di i cunti registrati, a gendarmeria hà dumandatu chì e transazzioni sospette sò seguite è chì e forze di sicurezza sò infurmate in casu di minacce è di ricattamentu è di dumanda di soldi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*